quote:Op donderdag 10 mei 2012 00:08 schreef twi het volgende:
26 mei in een leuke kroeg in Utrecht, Mick O' Connells ofzo! Lekker centraal, niet haten op de pub-keuze. Als je het beter weet, dan stel je maar wat voor. In Utrecht, dus.
~19.00 t/m laat
Mensen die komen: twi, Myraela, kutkloon7, Strawberry_Hill (debeterebob, je weet dat je het wilt!)
Bedankt voor het bewijzen van mijn puntquote:
kan wel kan makkelijk zelfs maar niet met mannen zoals DG denk ikquote:Op maandag 14 mei 2012 22:57 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
oh we krijgen weer het "mannen kunnen geen vrienden zijn met vrouwen" discussietje?
Geen discussie, gaat gewoon niet. De man zou haar in de meeste gevallen toch wel doen als ze wou.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:57 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
oh we krijgen weer het "mannen kunnen geen vrienden zijn met vrouwen" discussietje?
tuurlijk zijn er mannen die dat absoluut niet kunnen idd, maar het kan ook best bij anderen jaquote:Op maandag 14 mei 2012 22:59 schreef system_overload het volgende:
[..]
Bedankt voor het bewijzen van mijn punt
[..]
kan wel kan makkelijk zelfs maar niet met mannen zoals DG denk ik
er zijn wel mannen die niet zo zijn
Niet alle mannen klagen over de friendzone neem ik aan
Ik zeek er 4 dagen over, is dat erg?quote:Op maandag 14 mei 2012 22:59 schreef system_overload het volgende:
[..]
kan wel kan makkelijk zelfs maar niet met mannen zoals DG denk ik
er zijn wel mannen die niet zo zijn
Niet alle mannen klagen over de friendzone neem ik aan
ik zou mijn meeste vriendinnen ook wel doen als ze zouden willenquote:Op maandag 14 mei 2012 23:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Geen discussie, gaat gewoon niet. De man zou haar in de meeste gevallen toch wel doen als ze wou.
Waarom gaat het niet goed als iemand de ander wil neuken dan?quote:Op maandag 14 mei 2012 23:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Geen discussie, gaat gewoon niet. De man zou haar in de meeste gevallen toch wel doen als ze wou.
quote:Op maandag 14 mei 2012 23:00 schreef marbasnarf het volgende:
denk dat DG uberhaupt niet in staat is om vriendschappen te onderhouden
Je bent net een man. Welkom bij de club.quote:Op maandag 14 mei 2012 23:01 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik zou mijn meeste vriendinnen ook wel doen als ze zouden willen
als het vanaf het begin al duidelijk is dat dat toch niet gaat gebeuren, ofz e nou willen of niet.. dan kan het wmb idd wel gewoon jaquote:Op maandag 14 mei 2012 23:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Waarom gaat het niet goed als iemand de ander wil neuken dan?
Als het niet gebeurt blijft het gewoon vriendschap.
Dat moet niet moeilijk zijn voor mannen zonder al te veel initiatief.
Bij mij gaat dat niet goed, waarschijnlijk bij anderen wel.quote:Op maandag 14 mei 2012 23:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je bent toch nog steeds vrienden met pinda terwijl je haar wilde neuken, het werkt dus wel gewoon.quote:Op maandag 14 mei 2012 23:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Bij mij gaat dat niet goed, waarschijnlijk bij anderen wel.
quote:Op maandag 14 mei 2012 23:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Je bent net een man. Welkom bij de club.
9 v.d 10 x gehad dat t niet kon nee.. toevallig die 1 v.d 10 wel en daar ben ik nu al dik 2 jaar goede vrienden mee, niks geen seksuele spanning whatsoeverquote:Op maandag 14 mei 2012 23:02 schreef Joysa het volgende:
Mannen & vrouwen kunnen gewoon geen vrienden zijn.
Alsof het puur om het neuken ging, als het dat alleen was. Was het nooit een drama geworden.quote:Op maandag 14 mei 2012 23:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je bent toch nog steeds vrienden met pinda terwijl je haar wilde neuken, het werkt dus wel gewoon.
Het gaat erom dat je haar dan meer als lusobject ziet dan als mensquote:Op maandag 14 mei 2012 23:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
quote:Op maandag 14 mei 2012 23:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
Vriendschap tussen mannen en vrouwen kan bestaan.
Het is friet.
Het is pindasaus.
Zo, jullie weten mijn mening voor de komende discussies.
Slaap lekker popjes.
dank u.. ik vind dit ook eigenljk een zinloze discussie, want iedereen heeft daar toch hele andere ervaringen meequote:Op maandag 14 mei 2012 23:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
Het is patat.
Het is pindasaus.
Slaap lekker popjes.
Het was 4 dagen een drama en nu zijn jullie weer vrienden. Hou op met zeuren danquote:Op maandag 14 mei 2012 23:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Alsof het puur om het neuken ging, als het dat alleen was. Was het nooit een drama geworden.
quote:Op maandag 14 mei 2012 23:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
Het is patat.
Het is pindasaus.
Slaap lekker popjes.
Als wij maar vriendjes kunnen zijn snarfquote:Op maandag 14 mei 2012 23:00 schreef marbasnarf het volgende:
denk dat DG uberhaupt niet in staat is om vriendschappen te onderhouden
Ik zeur niet, alleen het is gewoon goed plan voor mij om vrienden te worden met vrouwen.quote:Op maandag 14 mei 2012 23:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het was 4 dagen een drama en nu zijn jullie weer vrienden. Hou op met zeuren dan
Wat is je doel de mannelijke natuur veranderen??? Good luck.quote:Op maandag 14 mei 2012 23:04 schreef system_overload het volgende:
[..]
Het gaat erom dat je haar dan meer als lusobject ziet dan als mens
en dan eigenlijk klaagt over de vriendschap en impliceert dat je geen oprechte platonische relatie met haar kan aangaan omdat je haar niet voor vol aanziet
vriendschap tussen mannen en vrouwen kan bestaan maar niet als je haar zo bekijkt
Niet voor vol aanzien? Als ik een van mijn vrienden seksueel aantrekkelijk zou vinden doet dat geen afbreuk aan hoe ik hem zie als persoon hoor. Er zit dan alleen een soort spanning bij die het moeilijker kan maken, maar dat hoeft nog niet eens per se.quote:Op maandag 14 mei 2012 23:04 schreef system_overload het volgende:
[..]
en dan eigenlijk klaagt over de vriendschap en impliceert dat je geen oprechte platonische relatie met haar kan aangaan omdat je haar niet voor vol aanziet
bij jou niet nee.zou je klagen over de friendzone dan als je hem niet snel genoeg neukt ?quote:Op maandag 14 mei 2012 23:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Niet voor vol aanzien? Als ik een van mijn vrienden seksueel aantrekkelijk zou vinden doet dat geen afbreuk aan hoe ik hem zie als persoon hoor. Er zit dan alleen een soort spanning bij die het moeilijker kan maken, maar dat hoeft nog niet eens per se.
Logisch dat ze ervan balen dat de aantrekkingskracht maar van één kant komt.quote:Op maandag 14 mei 2012 23:08 schreef system_overload het volgende:
[..]
bij jou niet nee.zou je klagen over de friendzone dan als je hem niet snel genoeg neukt ?
want daar heb ik het over mannen die klagen over de friendzone
terwijl vriendschap een vrouw tot niks verplicht
Die comment over het stemmen weggooien is echt de grootste bullshit ooit bedacht door mensen die niks van politiek snappen. Politieke partijen proberen hun kiezers te vertegenwoordigen maar zolang ze minder dan 76 zetels hebben moeten ze dat doen in samenspraak met andere partijen die weer hun kiezers vertegenwoordigen. Ze moeten dus discussiëren over elkaar standpunten en er dienen concessies gemaakt te worden in verhouding tot het aantal zetels wat deze partij bekleed. Dit is het hele idee van een democratiequote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:07 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Tja.. welke partij moet je stemmen om dat niet te doen?
Als ik er niet naast zit is D66 voor het leenstelsel hoorquote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:07 schreef debeterebob het volgende:
[..]
De minst slechte natuurlijk. Of gewoon als Drom op D66 stemmen, omdat je faalt met studeren
De uitgangspunten zullen grotendeels hetzelfde blijven alleen met meer nadruk op de 3%-norm. Ik ga van een paar partijen die mijn interesse hebben de partijprogramma's checken en die van de mogelijke coalitiepartners omdat ik een politiek beest benquote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:08 schreef Samzz het volgende:
Ik stem ook D66. Maar dat is omdat die partij me tot nu toe het meeste aanspreekt.
Echter heb ik me er nog niet helemaal goed in verdiept.
Zolang je maar geen SP gaat stemmenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:08 schreef twi het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb mijn huiswerk nog niet gedaan. Niet op D66 in elk geval, want dan krijgt Drommel z'n zin.
Jij gaat gewoon en squatten en D66 stemmen! Mark my words!quote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:10 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik geef liever Drommel zijn zin qua stemmen op die partij dan met iets willekeurig anders.
Het is platonisch ben je vrienden met iemand omdat je die aantrekkelijk vind ?quote:Op maandag 14 mei 2012 23:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Logisch dat ze ervan balen dat de aantrekkingskracht maar van één kant komt.
Wat ben jij een ongelofelijke pussyquote:Op maandag 14 mei 2012 23:04 schreef system_overload het volgende:
[..]
dus niet klagen over de friendzone: enjoy it the friendship
Het ging bij mij echt niet om het neuken, meer om zo'n ding wat verliefdheid heet.quote:Op maandag 14 mei 2012 23:08 schreef system_overload het volgende:
[..]
bij jou niet nee.zou je klagen over de friendzone dan als je hem niet snel genoeg neukt ?
want daar heb ik het over mannen die klagen over de friendzone
terwijl vriendschap een vrouw tot niks verplicht
Daarvoor is het een vrouw he.quote:Op maandag 14 mei 2012 23:11 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Wat ben jij een ongelofelijke pussy
en hoe zou jij die verliefdheid consumeren heloef ?quote:Op maandag 14 mei 2012 23:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Het ging bij mij echt niet om het neuken, meer om zo'n ding wat verliefdheid heet.
Zo nice, hier mijn versie van toen ik er nog anders uit zagquote:
Dus dan draait het om neuken?quote:Op maandag 14 mei 2012 23:12 schreef system_overload het volgende:
[..]
en hoe zou jij die verliefdheid consumeren heloef ?
juist..
En iemand die je als persoon waardeert kun je niet aantrekkelijk vinden zonder die als minderwaardig te beschouwen? Vreemde redenatie.quote:Op maandag 14 mei 2012 23:11 schreef system_overload het volgende:
[..]
Het is platonisch ben je vrienden met iemand omdat je die aantrekkelijk vind ?
of omdat je iemands persoonlijkheid waardeert ?
ben je behoorlijk veranderd jaquote:Op maandag 14 mei 2012 23:12 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Zo nice, hier mijn versie van toen ik er nog anders uit zag
Ik vind dat dat wel kanquote:Op maandag 14 mei 2012 23:02 schreef Joysa het volgende:
Mannen & vrouwen kunnen gewoon geen vrienden zijn.
Nou zegquote:Op maandag 14 mei 2012 23:22 schreef heloef het volgende:
Het verschilt gewoon per mens. Ik zou het denk ik niet kunnen (zonder emo gezeik vooraf). Tenzij ze lelijk is ofzo.
Ik ga uiteindelijk toch wat voelen voor dat meisje. Zo simplistisch ben ik wel.quote:
Ik ben het ook wel met je eens. Ik voel niet voor iedereen iets, maar mits single zou ik ze zoenen.. of meer. Allemaal.quote:Op maandag 14 mei 2012 23:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ga uiteindelijk toch wat voelen voor dat meisje. Zo simplistisch ben ik wel.
Je was zo'n beetje het eerste meisje in mijn leven wat echt aardig voor me was. Dan krijg je dat he.quote:Op maandag 14 mei 2012 23:29 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik ben het ook wel met je eens. Ik voel niet voor iedereen iets, maar mits single zou ik ze zoenen.. of meer. Allemaal.niet dat ik veel mannelijke vrienden heb.. ik gok een stuk of 10 door mijn leven heen.. dat is ook allemaal wel op een of andere manier even akward geweest.
aaahw dit vind ik stiekem wel erg lief dat je dat haar zegt!quote:Op maandag 14 mei 2012 23:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Je was zo'n beetje het eerste meisje in mijn leven wat echt aardig voor me was. Dan krijg je dat he.
Niet dat je verder niet leuk bent hoor.
Het is goed zo.quote:Op maandag 14 mei 2012 23:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Je was zo'n beetje het eerste meisje in mijn leven wat echt aardig voor me was. Dan krijg je dat he.
Niet dat je verder niet leuk bent hoor.
Heloef is mijn beste vriend. We kunnen ook echt kibbelen als wijven.. of over meisjes praten als mannen en samen rancuneus zijn. Haters gaan haten.quote:Op maandag 14 mei 2012 23:34 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
aaahw dit vind ik stiekem wel erg lief dat je dat haar zegt!
Ja?quote:Op maandag 14 mei 2012 23:34 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
aaahw dit vind ik stiekem wel erg lief dat je dat haar zegt!
Brofist.quote:
Moet er bij zitten. als je pech hebt moet je die los downloadenquote:Op maandag 14 mei 2012 23:37 schreef Casie het volgende:
Weet iemand hoe je ondertiteling onder een gedownloade film krijgt?
ondertitels en film moeten zelfde bestandnaam hebben, ondertitels eindigen met .srtquote:Op maandag 14 mei 2012 23:37 schreef Casie het volgende:
Volgens mij kan dat in je Media Player.quote:Op maandag 14 mei 2012 23:37 schreef Casie het volgende:
quote:Op maandag 14 mei 2012 23:38 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ondertitels en film moeten zelfde bestandnaam hebben, ondertitels eindigen met .srt
Ik ben net klaar met van alles...quote:Op maandag 14 mei 2012 23:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, ben net terug, heb effe zitten gamen. Ging wel best
Casie is een corpsbal, die heeft vast een Franse, Italiaanse, Chinese, Japanse of Scandinavische film op het oog.quote:Op maandag 14 mei 2012 23:41 schreef Drommeldaris het volgende:
Mensen die ondertiteling nodig hebben
Mensen zoals jijquote:Op maandag 14 mei 2012 23:41 schreef Drommeldaris het volgende:
ik!quote:Op maandag 14 mei 2012 23:41 schreef Drommeldaris het volgende:
Dat over meisjes praten is zo bazig.quote:Op maandag 14 mei 2012 23:38 schreef arachide. het volgende:
[..]
Heloef is mijn beste vriend. We kunnen ook echt kibbelen als wijven.. of over meisjes praten als mannen en samen rancuneus zijn. Haters gaan haten.
Ik zie je probleem Heloef.quote:Op maandag 14 mei 2012 23:38 schreef arachide. het volgende:
[..]
We kunnen ook echt kibbelen als wijven..
Mensen die niet alleen maar Engelstalige films kijkenquote:Op maandag 14 mei 2012 23:42 schreef twi het volgende:
[..]
Casie is een corpsbal, die heeft vast een Franse, Italiaanse, Chinese, Japanse of Scandinavische film op het oog.
Kom niet haten op mn squats Sneezquote:
Ik heb een leeuwin op de bank liggen die maar al te graag haar mannetje beschermtquote:Op maandag 14 mei 2012 23:44 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Kom niet haten op mn squats Sneez
nee, anders snap ik de clue van een spannende thriller nietquote:
Er zijn inderdaad ook 732 goede andere redenen.quote:Op maandag 14 mei 2012 23:45 schreef arachide. het volgende:
[..]
Reden #733 om geen relatie met mij te willen.
quote:
Dit is niet mijn dagboek maar dat van Heloef's...quote:Op maandag 14 mei 2012 23:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dan heb je een hoop gedaan in een korte tijd
quote:Op maandag 14 mei 2012 23:44 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Mensen die niet alleen maar Engelstalige films kijken
Ik probeer te minderen.quote:Op maandag 14 mei 2012 23:49 schreef Hanako het volgende:
[..]
Dit is niet mijn dagboek maar dat van Heloef's...
Als ik een vriendin heb verdwijn ik waarschijnlijk zoals de meesten.quote:
Amelie, leuke film wel.quote:
Ben toch ook nog niet verdwenen?quote:Op maandag 14 mei 2012 23:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Als ik een vriendin heb verdwijn ik waarschijnlijk zoals de meesten.
"Zoals de meesten" conclusie: je hoort dus niet bij de meesten.quote:
Je moet wat...quote:Op maandag 14 mei 2012 23:57 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Het is dus wat geworden met die vrouw maar je bent van binnen nog steeds homo of niet?
Ik ga nooit met de stroom meequote:Op maandag 14 mei 2012 23:58 schreef heloef het volgende:
[..]
"Zoals de meesten" conclusie: je hoort dus niet bij de meesten.
Je bent dus gewoon anti?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:00 schreef Hanako het volgende:
[..]
Je moet wat...
[..]
Ik ga nooit met de stroom mee
Nee niet op die manier ga meer me eigen weg zonder al te veel aan te trekken van andere mensen. Ik ga niet mee in dat zogenaamde ''perfecte leventje''quote:
Zolang dat maar strookt met wat je daadwerkelijk wiltquote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:06 schreef Hanako het volgende:
[..]
Nee niet op die manier ga meer me eigen weg zonder al te veel aan te trekken van andere mensen. Ik ga niet mee in dat zogenaamde ''perfecte leventje''
Je doelt nu op het feit dat ik een vrouw heb?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zolang dat maar strookt met wat je daadwerkelijk wilt
heb je die dan?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:08 schreef Hanako het volgende:
[..]
Je doelt nu op het feit dat ik een vrouw heb?
Dan faalt de homo juistquote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:09 schreef heloef het volgende:
Speltip 232: Weet wanneer je faalt als zelfs een homo een vriendin heeft en jij niet
Que?quote:
Wees is wat positiever over jezelf...quote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:09 schreef heloef het volgende:
Speltip 232: Weet wanneer je faalt als zelfs een homo een vriendin heeft en jij niet
Jaquote:
Juist niet...quote:
Dan moet hij haar elke keer weer met tegenzin neuken, terwijl hij aan de kontjes van strakke gespierde mannen denkt.quote:
En ik moet dus nietsquote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dan moet hij haar elke keer weer met tegenzin neuken, terwijl hij aan de kontjes van strakke gespierde mannen denkt.
Ah, dus aan de spellingsregels heb jij ook lak.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:06 schreef Hanako het volgende:
[..]
Nee niet op die manier ga meer me eigen weg zonder al te veel aan te trekken van andere mensen. Ik ga niet mee in dat zogenaamde ''perfecte leventje''
Misschien is ze wel een manwijf.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dan moet hij haar elke keer weer met tegenzin neuken, terwijl hij aan de kontjes van strakke gespierde mannen denkt.
Ga lekker anders ergens zeuren over spelling.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ah, dus aan de spellingsregels heb jij ook lak.
Natuurlijk...quote:
ergens anders, niet anders ergensquote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:34 schreef Hanako het volgende:
[..]
Ga lekker anders ergens zeuren over spelling.
Ik zeur niet, ik trek een conclusie. Maar dat verschil is lastig, dat snap ik.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:34 schreef Hanako het volgende:
[..]
Ga lekker anders ergens zeuren over spelling.
[..]
Natuurlijk...
Een gat is een gat he.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hij legt het er wel heel dik bovenop he. Beetje overdreven, vind ik.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:35 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
ergens anders, niet anders ergens
Weet ze dat je eigenlijk homo bent?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:00 schreef Hanako het volgende:
[..]
Je moet wat...
[..]
Ik ga nooit met de stroom mee
Rood, de kleur van jouw lippenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:40 schreef Samzz het volgende:
Ik twijfel... Rode schoenen en rode lippenstift of groene schoenen en roze lippenstift.
Yupquote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:39 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Weet ze dat je eigenlijk homo bent?
Ik had de rode pumps stiekem al klaar gezetquote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:40 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Rood, de kleur van jouw lippen
Vandaag is rood, wat rood hoort te zijn
Best een goede strategie.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:43 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Zoek je nog door dan en heb je deze voor nood?
Je leest mijn gedachtenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik had de rode pumps stiekem al klaar gezet.
Is bezitquote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:43 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Zoek je nog door dan en heb je deze voor nood?
Pics met prijzen gaarne.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:50 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik heb nog wel wat in de aanbieding, Diablo 3 is uit. Voorlopig niet nodig
Ben je ook haar "bezit"?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:51 schreef Hanako het volgende:
[..]
Je hoeft niet voor iets te betalen om het jou bezit te maken.
Dus je ziet een partner als bezit?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:51 schreef Hanako het volgende:
[..]
Je hoeft niet voor iets te betalen om het jou bezit te maken.
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:55 schreef Drommeldaris het volgende:
Speciaal voor jou Heloef ga ik je er 1 sturen
Nee.quote:
Haar welquote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Dus je ziet een partner als bezit?
Aparte theorie.
Ze heeft nu tenminste een man met klasse gevonden al dus haar vader, gelukkig dat hij geen weet heeft van FOK! en dat ik me daar op bevind en uitlatingen doequote:Op dinsdag 15 mei 2012 01:03 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Hoezo is haar vader er blij mee dan?
Sowieso mannen met klasse, een eckte hoaxquote:Op dinsdag 15 mei 2012 01:04 schreef Hanako het volgende:
[..]
Ze heeft nu tenminste een man met klasse gevonden al dus haar vader, gelukkig dat hij geen weet heeft van FOK! en dat ik me daar op bevind en uitlatingen doe
Jij kent mij dus niet in het echtquote:Op dinsdag 15 mei 2012 01:05 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Sowieso mannen met klasse, een eckte hoax
Niet in het openbaarquote:Op dinsdag 15 mei 2012 01:06 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ga je me nu kusjes geven omdat je vind dat ik klasse heb?
D66-campagne gaat vroeg van start morgen. Ik heb echter niet zoveel slaap nodig maar voor de zwakkeren onder ons is dit wel goed om mensen te overtuigen van de noodzaak van D66.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 01:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
Jezus, iedereen gaat naar bed hier
Slaapverwekkend dit...quote:Op dinsdag 15 mei 2012 01:07 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
D66-campagne gaat vroeg van start morgen. Ik heb echter niet zoveel slaap nodig maar voor de zwakkeren onder ons is dit wel goed om mensen te overtuigen van de noodzaak van D66.
Voor die DM blijf ik natuurlijk nog even.quote:
Waar wou je het over hebben?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 01:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
Laten we 't wel ff gezellig houden ok?
Dat wil ik ook maar politiek moet dat echt? Vooral om dit uur...quote:Op dinsdag 15 mei 2012 01:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
Laten we 't wel ff gezellig houden ok?
Begin eens ergens over?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 01:10 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Over gezellige dingen zoals niet over politiek
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 01:14 schreef Hanako het volgende:
[..]
Ik help je alvast een handje.
[ afbeelding ]
Necrofielquote:Op dinsdag 15 mei 2012 01:14 schreef Hanako het volgende:
[..]
Ik help je alvast een handje.
[ afbeelding ]
Blijven die branden? De douche hier is 1m2 douchebak en 0,5 m2 staruimte ofzoquote:Op dinsdag 15 mei 2012 01:15 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Heb je wel eens met kaarsen gedouched in een donkere ruimte? Ziet er vet uit man!
Ik heb al genoeg scars van mn brandwondenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 01:16 schreef Hanako het volgende:
[..]
Ik plas alleen maar over lijken meer niet
wees creatief manquote:Op dinsdag 15 mei 2012 01:16 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Blijven die branden? De douche hier is 1m2 douchebak en 0,5 m2 staruimte ofzozit wel een douchegordijn tussen.
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 01:19 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Creativiteit is als rasautist nu niet mijn sterkste punt
Dan wees practischquote:Op dinsdag 15 mei 2012 01:19 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Creativiteit is als rasautist nu niet mijn sterkste punt
Nou houd er eentje in je hand boven de douchekraan hoe heet zoiets in het Nederlands... Sproeier?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 01:23 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Die dingen ga ik dus mooi niet kopenIk heb waxinelichtjes en thats it
Ok... Ik zou eigenlijk weer eens Nederlands moeten krijgen maar ja dat heb ik amper gehad. Ben net een buitenlander...quote:Op dinsdag 15 mei 2012 01:32 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
2e natuurlijk, edit niet voor de show gemaakt
ik zweerquote:Op dinsdag 15 mei 2012 01:34 schreef Hanako het volgende:
[..]
Ok... Ik zou eigenlijk weer eens Nederlands moeten krijgen maar ja dat heb ik amper gehad. Ben net een buitenlander...
Wat zweer je?quote:
Ik heb dus serieus tot de basisschool enkel Nederlands gehadquote:Op dinsdag 15 mei 2012 01:37 schreef Drommeldaris het volgende:
Niet zeuren, je Nederlands is goed te doen. In tegenstelling tot het Nederlands van sommige andere mensen hier
what zech jy zledtje?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 01:37 schreef Drommeldaris het volgende:
Niet zeuren, je Nederlands is goed te doen. In tegenstelling tot het Nederlands van sommige andere mensen hier
Respect voor je Nederlands dan. Ik denk niet dat jouw Nederlands onderdoet voor dat van mij terwijl ik met een jaar klaar ben met HBO en dan verder ga met een masterquote:Op dinsdag 15 mei 2012 01:38 schreef Hanako het volgende:
[..]
Wat zweer je?
[..]
Ik heb dus serieus tot de basisschool enkel Nederlands gehad
quote:
Kan nog veel beter alleen ben er te lui voor al helemaal als ik me uitlaat op het internetquote:Op dinsdag 15 mei 2012 01:39 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Respect voor je Nederlands dan. Ik denk niet dat jouw Nederlands onderdoet voor dat van mij terwijl ik met een jaar klaar ben met HBO en dan verder ga met een master
Het is altijd alleen de basis. Knul die ik ken van 15 spreekt en schrijft 4 talen vloeiendquote:Op dinsdag 15 mei 2012 01:48 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik ben van Engels op school denk ik ook niet al teveel opgestoken. Ik wist alles al wel
Behalve business English dan.
Rood is de kleur van liefde en verleidingquote:Op dinsdag 15 mei 2012 10:36 schreef Samzz het volgende:
Goedemorgen. Een vrouw als bezit zien is wel de meest ultieme vorm van triestheid.
Oh en Drommelschen, het is rood geworden. Mijn rode hakken, jeej.
En van bloedquote:Op dinsdag 15 mei 2012 10:53 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Rood is de kleur van liefde en verleiding
Ook van een bloedneus.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 10:53 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Rood is de kleur van liefde en verleiding
Bloed is een gevolg van ruzzie en haat.quote:
Ruzie is met 1 z, seks is met sk en het is cirkel.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:06 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Bloed is een gevolg van ruzzie en haat.
Haat en liefde liggen dicht bij elkaar!
Dus dan krijg je haat --> ruzzie --> bloedneus --> goed maak sex --> liefde
Crikeltje weer rond dat de kleur rood voor liefde staat!
wist ik allemaal, maar jij vind de taal neukert uithangn leuk, dus doe ik het speciaal voor jou. Dat is ook liefdequote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ruzie is met 1 z, seks is met sk en het is cirkel.
weet ik.quote:En ik zei dat rood ook voor bloed staat.
Volgens mij ben je gewoon een beetje dom.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:52 schreef ook_gek het volgende:
[..]
wist ik allemaal, maar jij vind de taal neukert uithangn leuk, dus doe ik het speciaal voor jou. Dat is ook liefde
[..]
weet ik.
Waarschijnlijk doe je gewoon een drankje met de duivel en ben je straks zijn beste vriendquote:
Dom, niet zo heel vaak.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgens mij ben je gewoon een beetje dom.
Zie de PIquote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:26 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dom, niet zo heel vaak.
Ben wel gezegend met de gaven van dyslexie plus snel tijdens werk typen, krijg je de gekste fouten. En als ik moe ben dan is het helemaal debiel.
Ja die zie ik dus gek genoeg niet meer sinds 2 dagenquote:
quote:Op maandag 14 mei 2012 23:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Omdat hij mooie vrouwen puur en alleen ziet om te neuken en meer niet?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:09 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Waarom zou je alleen vrienden kunnen zijn met onaantrekkelijke mensen?
Rare conclusie.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:13 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Omdat hij mooie vrouwen puur en alleen ziet om te neuken en meer niet?
Domme instelling maar waarschijnlijk wel waarheid.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:13 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Omdat hij mooie vrouwen puur en alleen ziet om te neuken en meer niet?
Waar baseer je dit op, dat het waarschijnlijk de waarheid is?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Domme instelling maar waarschijnlijk wel waarheid.
Ik heb het meer over mannen in het algemeen. No way dat een man gewoon vrienden wil zijn in de eerste instantie. Dat gaat er bij mij echt niet in.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:22 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Waar baseer je dit op, dat het waarschijnlijk de waarheid is?
Waarom niet?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb het meer over mannen in het algemeen. No way dat een man gewoon vrienden wil zijn in de eerste instantie. Dat gaat er bij mij echt niet in.
Lees anders zijn post geschiedenis.quote:
Hem kennende zal hij vol in de verdediging schieten dat het niet zo is.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Domme instelling maar waarschijnlijk wel waarheid.
Je gaat me toch niet vertellen dat je een vrouw bekijkt en je niet eerst afvraagt of ze een potentieel neukobject is? Dat gaat er bij mij niet in, net als dat vrouwen zich bij mannen niet eerst afvragen of hij een potentiele partner is.quote:
Gaat alleen niet bewust meestal.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet vertellen dat je een vrouw bekijkt en je niet eerst afvraagt of ze een potentieel neukobject is? Dat gaat er bij mij niet in, net als dat vrouwen zich bij mannen niet eerst afvragen of hij een potentiele partner is.
Hmmm, daar heb je eigenlijk wel een punt. Ik denk inderdaad dat iedereen onbewust die afweging maakt inderdaad.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet vertellen dat je een vrouw bekijkt en je niet eerst afvraagt of ze een potentieel neukobject is? Dat gaat er bij mij niet in, net als dat vrouwen zich bij mannen niet eerst afvragen of hij een potentiele partner is.
Uhuh, verder zou ik ook niet weten waarom je geen vrienden kan zijn als je de ander wel zou willen doen. Zo lang er meer klik is dan alleen dat, zie ik geen probleem.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hmmm, daar heb je eigenlijk wel een punt. Ik denk inderdaad dat iedereen onbewust die afweging maakt inderdaad.
Maar verder kan ik best bevriend zijn met vrouwen hoor, en ik wil ze echt niet allemaal neuken.
Daar gaat het toch niet om? Het gebeurt wel.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:29 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Gaat alleen niet bewust meestal.
Dat zeg ik toch ook helemaal niet. Ik gaf enkel een aanvulling.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daar gaat het toch niet om? Het gebeurt wel.
Dat snap ik. Maar die gedachten heb je dus wel, bewust of onbewust doet er dan niet toe.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hmmm, daar heb je eigenlijk wel een punt. Ik denk inderdaad dat iedereen onbewust die afweging maakt inderdaad.
Maar verder kan ik best bevriend zijn met vrouwen hoor, en ik wil ze echt niet allemaal neuken.
Dat denk ik ook. En ik denk ook dat die keuringsdrang bij mannen sterker is.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:38 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch ook helemaal niet. Ik gaf enkel een aanvulling.
Ik vraag het me alleen zelden echt af, maar onbewust zal er vast een dergelijke keuring plaatsvinden ja.
Interessante discussie. Ik ben bevriend met een vrouw, maar als zij ineens zulke interesse zou tonen, zou ik het alleen maar verwarrend vindenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat snap ik. Maar die gedachten heb je dus wel, bewust of onbewust doet er dan niet toe.
En ik denk dat er genoeg mannen zijn die bevriend zijn met vrouwen en er meteen op zouden duiken zodra die vrouw blijk geeft van interesse.
In feite niet. Mannetjes willen gewoon zoveel mogelijk nakomelingen, dus die hoeven alleen maar te keuren op geslacht. Vrouwtjes zullen echter wel moeten keuren, want die moeten een zo goed mogelijke vader.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. En ik denk ook dat die keuringsdrang bij mannen sterker is.
Oh ja, ik heb zeker wel vriendinnen waarvan ik denk dat als we allebei vrijgezel zouden zijn ik er geen moeite mee zou hebben.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat snap ik. Maar die gedachten heb je dus wel, bewust of onbewust doet er dan niet toe.
En ik denk dat er genoeg mannen zijn die bevriend zijn met vrouwen en er meteen op zouden duiken zodra die vrouw blijk geeft van interesse.
In het begin kan het ook heel verwarrend zijnquote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:40 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Interessante discussie. Ik ben bevriend met een vrouw, maar als zij ineens zulke interesse zou tonen, zou ik het alleen maar verwarrend vinden
Vriendschap kan belangrijker zijn dan sex.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:35 schreef firefly3 het volgende:
Als je mooie vriendinnen hebt en je voelt je geil, dan is het toch niets meer dan logisch dat je je gevoel volgt en je natuurlijke instincten?
Daarom. En dat is niet negatief bedoeld, hoor. Maar de natuurquote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh ja, ik heb zeker wel vriendinnen waarvan ik denk dat als we allebei vrijgezel zouden zijn ik er geen moeite mee zou hebben.
Voortplantenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daarom. En dat is niet negatief bedoeld, hoor. Maar de natuur.
Voor vrouwen en voor mannen is dat voortplanten, alleen mannen hoeven niet zo nauwkeurig te zijn.
Zeker wel, niet iedereen mag zomaar de moeder van mijn kinderen worden hequote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Voor vrouwen en voor mannen is dat voortplanten, alleen mannen hoeven niet zo nauwkeurig te zijn.
Dat wil niet zeggen dat vrouwen daadwerkelijk nauwkeurig zijn in hun partnerkeuze. Ken 1 vrouw die 3 kinderen heeft, bij 3 verschillende vaders omdat ze steeds de verkeerde keus maaktequote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vecht je tegen je gevoelens?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:42 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Vriendschap kan belangrijker zijn dan sex.
in een fractie van een seconde misschien, maar je kunt daarnaast toch gewoon prima bevriend zijn met iemand?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, aan het spelletje welquote:
Ik zeg toch ook nergens dat dat niet kan?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:45 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
in een fractie van een seconde misschien, maar je kunt daarnaast toch gewoon prima bevriend zijn met iemand?
ik heb meer mannen in mijn vriendengroep dan vrouwen
maar misschien betekend dat gewoon dat ik lelijk ben
en of zij wel/niet geil is heeft er verder niets mee te maken?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:35 schreef firefly3 het volgende:
Als je mooie vriendinnen hebt en je voelt je geil, dan is het toch niets meer dan logisch dat je je gevoel volgt en je natuurlijke instincten?
Yep, en als ze de kans hadden...quote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:45 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nee, dat betekent dat je veel potentiele fuck buddys hebtquote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:45 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
in een fractie van een seconde misschien, maar je kunt daarnaast toch gewoon prima bevriend zijn met iemand?
maar misschien betekend dat gewoon dat ik lelijk ben
Ja, maar dat is anders. Dat is noodzakelijk, kinderen nietquote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou, aan het spelletje welmaar kinderen
![]()
Op 1 lijn, wij zitten hetquote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, maar dat is anders. Dat is noodzakelijk, kinderen niet.
het was ook meer richting date-god fireflyquote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook nergens dat dat niet kan?
ze hebben eigenlijk allemaal een relatiequote:
Is hij een date-godquote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:47 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
het was ook meer richting date-god firefly
het was met een duidelijk sarcastische ondertoon bedoeldquote:
Ja, dat had ik doorquote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:50 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
het was met een duidelijk sarcastische ondertoon bedoeld
maar hij weet zelf hoe ik over zijn 'skills' denk
Stel hem!quote:
Hoe genuanceerd ben jij tochquote:
hij is van een idiote aanpakquote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat had ik door.
Was hij dat van die idiote aanpak? Dat brutale? Of w as dat weer een andere...
Erm....dus jij verwacht dat men zich gedraagt als een beest?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:57 schreef firefly3 het volgende:
Gevoelens moet je niet onderdrukken hoe dan ook. Verliefdheid gevoelens, geil zijn etc. Wat voor persoonlijkheid heb je dan.
Onzin.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:57 schreef firefly3 het volgende:
Gevoelens moet je niet onderdrukken hoe dan ook. Verliefdheid gevoelens, geil zijn etc. Wat voor persoonlijkheid heb je dan.
Gewoon natuurlijker, wat menselijker.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Erm....dus jij verwacht dat men zich gedraagt als een beest?
een die kan functioneren binnen een samenlevingquote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:57 schreef firefly3 het volgende:
Nee hoor, er zijn dingen die belangrijker zijn dan bv een goede vriendschap.quote:
Ja joh, lekker elkaar de hersens inslaan om niks enzo.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:59 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Gewoon natuurlijker, wat menselijker.
Nee, zeker niet. Als ik jou een lekker ding vind, moet ik je gewoon op je achterhoofd knock-out slaan, je aan je haren mijn grot inslepen, 4 dagen lang uitwonen totdat ik verveeld van je raak, en je dan er weer uit trappen. Nadat je een everzwijn voor me geroosterd hebt.quote:
Je kunt toch vrienden blijven en ook seks hebben? Wat is dit voor een onzin?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:00 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nee hoor, er zijn dingen die belangrijker zijn dan bv een goede vriendschap.
Ik heb niet meer de behoefte om elke vrouw maar te willen neuken. Die tijd heb ik achter me gelaten. Ook wel bekend als de pubertijd.
Het is een taak om je gevoelens op orde te zetten en niet kwaad te worden. Het begint bij je gevoel, en niet bij je acties.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:00 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ja joh, lekker elkaar de hersens inslaan om niks enzo.
kan, maar meestal loopt het andersquote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:02 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Je kunt toch vrienden blijven en ook seks hebben? Wat is dit voor een onzin?
je gedragen als een clown zodat niemand je serieus kan nemen vind ik ook niet echt over lopen van het zelfrespectquote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:01 schreef firefly3 het volgende:
Bang zijn om je gevoelens te uiten en niet tot expressie te komen is een belemmering van jezelf en getuigt aan een tekort aan zelfrespect.
wacht we moeten ze niet onderukken maar wel op orde zetten en niet over gaan tot actie?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:03 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Het is een taak om je gevoelens op orde te zetten en niet kwaad te worden. Het begint bij je gevoel, en niet bij je acties.
Simpele ziel, je hebt duidelijk geen begrip van wat de gevolgen hiervan kunnen zijn.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:01 schreef firefly3 het volgende:
Bang zijn om je gevoelens te uiten en niet tot expressie te komen is een belemmering van jezelf en getuigt aan een tekort aan zelfrespect.
Kwaad worden is ook een gevoel, wees anders eens consequent.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:03 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Het is een taak om je gevoelens op orde te zetten en niet kwaad te worden. Het begint bij je gevoel, en niet bij je acties.
Ja, ik wordt bijna nooit kwaad. Waarom zou ik? Dat gevoel heb ik bijna nooit meer.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:04 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Kwaad worden is ook een gevoel, wees anders eens consequent.
mijn lief werkt bij mij.... en we moeten ingeven aan onze geilheidquote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:03 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Simpele ziel, je hebt duidelijk geen begrip van wat de gevolgen hiervan kunnen zijn.
Sowieso kan je prima jezelf belemmeren door constant met je gevoelens mee te gaan, wordt nog maar eens serieus genomen op je werk als je steeds om niets gaat huilen/slaan/schelden etc.
ik wordtquote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:05 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ja, ik wordt bijna nooit kwaad. Waarom zou ik? Dat gevoel heb ik bijna nooit meer.
maar andere misschien welquote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:05 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ja, ik wordt bijna nooit kwaad. Waarom zou ik? Dat gevoel heb ik bijna nooit meer.
Gewoon even snel op het bureauquote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:05 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
mijn lief werkt bij mij.... en we moeten ingeven aan onze geilheid
ben benieuwd wat de collega's daar van vinden
Dan moet je niet tegen anderen zeggen dat ze hoe dan ook naar hun gevoelens moeten handelen, want er bestaan zat mensen die wel kwaad kunnen worden. Niet alles zo op jezelf betrekken, mislukte hippie.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:05 schreef firefly3 het volgende:
[..]
we werken met kinderenquote:
Nee, jullie gooien alle gevoelens ook op 1 lijn. Zo zwart wit zit het niet in elkaar.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:05 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
maar andere misschien wel
moeten ze daar nou wel of niet aan toe geven?
Dat deed jij net zelf, daarom zeggen we juist dat het niet zo werkt.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:08 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Nee, jullie gooien alle gevoelens ook op 1 lijn. Zo zwart wit zit het niet in elkaar.
Robert M. voelde ook heel veel 'liefde' en daar gaf hij maar als te graag aan toe. Ook prima dus?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:09 schreef firefly3 het volgende:
Kwaadheid is een mengeling van frustraties en een gevoel dat je kunstmatig in jezelf hebt opgepropt.
daar begon jij mee...quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:08 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Nee, jullie gooien alle gevoelens ook op 1 lijn. Zo zwart wit zit het niet in elkaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |