Niet geschoten...quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja halloooooo waslijst
[..]
zou je denken?
Want ervaring als winkelmedewerker en gastouder kom je niet ver mee volgens mij
Voor zover ik weet was ik als laatste!quote:
Whaha niet dus..quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:50 schreef shifto het volgende:
[..]
Voor zover ik weet was ik als laatste!![]()
Maar ik zal even spieken of dat ook zo is
Waarom niet?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mij zal je nooit in een sauna vinden
Ik zag het nut van sauna's ook nooit in tot ik een vriendinnetje had die mij wijsmaakte dat het wel leuk was. Het was nog niet leuk, maar de bubbelbaden en kruidenbaden wel!quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Weet je hoe warm en benauwd man..
En iets met kleine ruimtes
Ja zwemmen en bubbelbaden zijnquote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:05 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik zag het nut van sauna's ook nooit in tot ik een vriendinnetje had die mij wijsmaakte dat het wel leuk was. Het was nog niet leuk, maar de bubbelbaden en kruidenbaden wel!Mocht zij lekker in der sauna zitten
Dat is wel lekker jaquote:
Ik zweet liever op een andere manierquote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:07 schreef remlof het volgende:
Ik vind zo af en toe lekker alles uitzweten in de sauna wel lekker
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat is wel lekker ja
[..]
Ik zweet liever op een andere manier
Echt? Wat goed van haar dat ze je zover heeft gekregen. Dat lukt niet iedere vrouw bij een man.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:05 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik zag het nut van sauna's ook nooit in tot ik een vriendinnetje had die mij wijsmaakte dat het wel leuk was. Het was nog niet leuk, maar de bubbelbaden en kruidenbaden wel!Mocht zij lekker in der sauna zitten
Ja lekkerding, dankzij jou vind ik sauna's leukquote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:15 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Echt? Wat goed van haar dat ze je zover heeft gekregen. Dat lukt niet iedere vrouw bij een man.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |