servers are currently overloaded : you're on place 18126 on the waiting listquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Knappe jongen die een systeem weet te maken die in 1 keer 1.000.000 requests aan kan. Relax, als de piek voorbij is dan kunnen we inloggen en spelen. Dit was te verwachten dus ik snap al die nerd rage op da intarwebz niet.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:25 schreef benx het volgende:
Mensen mogen best een release verwachten die soepel verloopt van een miljoenenbedrijf als Blizzard
Heel de server ligt plat.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:29 schreef beelz het volgende:
[..]
Knappe jongen die een systeem weet te maken die in 1 keer 1.000.000 requests aan kan. Relax, als de piek voorbij is dan kunnen we inloggen en spelen. Dit was te verwachten dus ik snap al die nerd rage op da intarwebz niet.
Misschien ben ik gewoon te relaxed om me hierover op te winden
vanilla queue dancequote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:30 schreef Jimbo het volgende:
hoe lang dat normaal gesproken bij Wow ofzo ?
hoe kom je daarbij?quote:
cataclysm duurde 2 uurquote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:30 schreef Jimbo het volgende:
hoe lang dat normaal gesproken bij Wow ofzo ?
cata was ik er binnen 10 minuten inquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |