teringquote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:18 schreef leeell het volgende:
Normal is trouwens al uitgespeeld en nightmare is momenteel bij act III
Stelletje kk auristenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:18 schreef leeell het volgende:
Normal is trouwens al uitgespeeld en nightmare is momenteel bij act III
Moet je waarschijnlijk wel poorten voor open zettenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:20 schreef Silverdigger2 het volgende:
[..]
options -> peer to peer aan -> 20 mb/s
mijn snelheid gaat van 4-6MB/secquote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:20 schreef Silverdigger2 het volgende:
[..]
Nah zit nu ook op 25Mbitquote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:20 schreef Silverdigger2 het volgende:
[..]
je download zeke rniet vaak met bittorrent?quote:
mocht ie blijven hangen op 99% - 100% dan moet je peer to peer weer uitzetten, dan compleet hij naar 100%quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:23 schreef Silverdigger2 het volgende:
[..]
mocht ie blijven hangen op 99% - 100% dan moet je peer to peer weer uitzetten, dan compleet hij naar 100%Ik zit op 25Mbit zonder P2P, gewoon normaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Via p2p heb ik niet veel snelheid, het meeste komt van blizz http download mirrorsquote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:23 schreef Matty___ het volgende:
[..]
je download zeke rniet vaak met bittorrent?
beterquote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:24 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ik zit op 25Mbit zonder P2P, gewoon normaal
Nee ik SFTP alleen naar huisquote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:23 schreef Matty___ het volgende:
[..]
je download zeke rniet vaak met bittorrent?
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:24 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Nee ik SFTP alleen naar huis
Ja waarom doe je een stresstest als je niks met de resulttaten doetquote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:25 schreef benx het volgende:
Mensen mogen best een release verwachten die soepel verloopt van een miljoenenbedrijf als Blizzard
Voor 1 piek ga je niet een hoop servers bijkopen/hurenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:25 schreef benx het volgende:
Mensen mogen best een release verwachten die soepel verloopt van een miljoenenbedrijf als Blizzard
Maar ze weten ook dat je het toch blijft proberen en dat volgende week alles vergeven en vergeten is en zij geld hebben bespaart.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:25 schreef benx het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |