Prima advies. Zelf achter komen dat het bucht is.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:32 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Gewoon doen. Weet je meteen dat je het hoeft te laten voor de volgende keer
Made my day LOLquote:Op maandag 14 mei 2012 22:35 schreef Salvad0R het volgende:
Gewoon doen joh, speedjunks herken je namelijk nooit meteen aan hun ingevallen harses en uitpuilende uilenogen.
niks mis met drugs op zn tijd, maar deze bochtquote:Op maandag 14 mei 2012 22:35 schreef galaxy366 het volgende:
Hoe ik het hoor niet
Niet dat ik wil hoor mensen, drugs lijken me slecht, en zoon type ben ik niet die dat neemt. Wou meer weten wat jullie ervan vonden
Jammer genoeg verloor Duitsland not steeds.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:37 schreef Salvad0R het volgende:
Speed is alleen voor als het oorlog is man. Ontwikkeld voor SS nazis op het front zodat ze door konden blitzkriegen nadat ze beschoten waren.
En dan op een bepaald moment een neus zoals Lebbis, model afzuigkap.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:51 schreef OpperTokkie het volgende:
Een lijntje speed is best lekker op zijn tijd.. Geniet maar snuif met je maten
Net alsof dat wat uitmaaktquote:Op maandag 14 mei 2012 23:42 schreef machtpen het volgende:
Bommetje ervan maken is wel lekker, maar wel doen met lui die er verstandig mee om kunnen gaan. Dat zijn over het algemeen geen mensen die op maandagavond gebruiken. Sowieso niet snuiven dat is de pest voor je hersens.
In beide gevallen is het troep.quote:Op maandag 14 mei 2012 23:52 schreef Edskimo het volgende:
Met snuiven is het heftiger en is het effect er sneller.
Maakt dus wel verschil.
truequote:Op maandag 14 mei 2012 22:35 schreef Salvad0R het volgende:
Gewoon doen joh, speedjunks herken je namelijk nooit meteen aan hun ingevallen harses en uitpuilende uilenogen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |