quote:Op maandag 14 mei 2012 21:57 schreef Rezania het volgende:
Trouwens, wees eens braaf en laat degene met de lapo even rustig het nieuwe deel openen.
ohhhquote:Op maandag 14 mei 2012 21:57 schreef Zamorak het volgende:
[..]
Omdat ik gezellig ben, of niet?En ik was even weg
dafuq?quote:Op maandag 14 mei 2012 21:59 schreef Zamorak het volgende:
Wie is er trouwens zo verveeld dat hij even kan tellen hoe vaak het woord "tijd" voorkwam in tekst 1?
we hebben um zo weer volquote:Op maandag 14 mei 2012 21:59 schreef Etsu het volgende:
ik stel voor dit topic te sluiten en een nieuw deel te openen, eer aan dramatic.
CTRL + Fquote:Op maandag 14 mei 2012 21:59 schreef Zamorak het volgende:
Wie is er trouwens zo verveeld dat hij even kan tellen hoe vaak het woord "tijd" voorkwam in tekst 1?
Ik ook aan jou stiekem welquote:Op maandag 14 mei 2012 21:59 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
ohhh
Ja je bent enorm gezellig (A) Moest zelfs nog aan je denken tijdens het maken van ht examen
Geef me ff de tijd om dat uit te vogelenquote:Op maandag 14 mei 2012 21:59 schreef Zamorak het volgende:
Ik heb op het moment ook echt geen zin om te leren. Misschien dat ik het morgenochtend nog even doorkijkquote:Op maandag 14 mei 2012 21:59 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
Leren jullie niet voor m&o? Ik heb per ongeluk nog niks gedaan...
Tijd was dan ook het onderwerp van de tekst.quote:Op maandag 14 mei 2012 21:59 schreef Zamorak het volgende:
Haha nee. George Clooney en Tony Stark helpen niet tijdens examens. Tenzij ik J.A.R.V.I.S. even te leen krijg in m'n hoofd van Tonyquote:Op maandag 14 mei 2012 21:59 schreef Zamorak het volgende:
[..]
Ik ook aan jou stiekem welHeeft het geholpen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |