Hmm, wil jij anders mijn klad-samenvatting nakijken?quote:Op maandag 14 mei 2012 20:52 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Hoe kom je op 0-3 voor de samenvatting? Ik heb die van Etsu nagekeken en dat was heeeeel anders dan het nakijkmodel en kwam alsnog op 7
Overtypen.quote:Op maandag 14 mei 2012 20:54 schreef Zamorak het volgende:
[..]
Hmm, wil jij anders mijn klad-samenvatting nakijken?Als je het kan lezen tenminste
Anabolen = Zyzz? Apart, dacht altijd dat dat meer mensen waren.quote:
Hij is dan ook een uitzonderingquote:Op maandag 14 mei 2012 20:55 schreef Rezania het volgende:
[..]
Anabolen = Zyzz? Apart, dacht altijd dat dat meer mensen waren.
Typ het over:Pquote:Op maandag 14 mei 2012 20:54 schreef Zamorak het volgende:
[..]
Hmm, wil jij anders mijn klad-samenvatting nakijken?Als je het kan lezen tenminste
Meh.quote:
Owh hey, heb je mogelijke spelling en interpunctie fouten nagekeken? Daar krijg je toch soms ook punten aftrek voor?quote:
quote:Op maandag 14 mei 2012 20:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
Meh.
Gewone jongens, niet dik, niet dun, niet overdreven gespierd.
Heb ik vrijwel nooit.quote:Op maandag 14 mei 2012 20:56 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Owh hey, heb je mogelijke spelling en interpunctie fouten nagekeken? Daar krijg je toch soms ook punten aftrek voor?
Zegt hij terwijl ik em moet nakijken!quote:
eens, cr7 moet wat meer pompenquote:Op maandag 14 mei 2012 20:57 schreef dramatic het volgende:
[..]
ahaha tf een vmbo'er die ook eens probeerde zn eigen training samen te stellen
Zie DMquote:Op maandag 14 mei 2012 20:57 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Zegt hij terwijl ik em moet nakijken!
Ik wil ook best kijken, kan ik gelijk zien of ik nu streng of slap bij mezelf nagekeken heb. als ik bij jou dan op 15punten uitkom doe ik iets fout?quote:
DMquote:Op maandag 14 mei 2012 21:03 schreef dramatic het volgende:
[..]
Ik wil ook best kijken, kan ik gelijk zien of ik nu streng of slap bij mezelf nagekeken heb. als ik bij jou dan op 15punten uitkom doe ik iets fout?
Lijkt al een beetje op die van Etsuquote:
Crap dusquote:Op maandag 14 mei 2012 21:03 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Lijkt al een beetje op die van Etsu
Het ligt aan die samenvatting zelf.quote:Op maandag 14 mei 2012 21:03 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Lijkt al een beetje op die van Etsu
Dat heeft je docent je niet verteld?quote:Op maandag 14 mei 2012 21:05 schreef dramatic het volgende:
Tip te laat:P: je moet alles erin zetten wat dus in die punten stond
Dat hoeft niet altijd. Maar door die 180 woorden begon ik te twijfelen of dat bij allemaal moest.. Dus heb ik een paar wel gedaan en paar niet.quote:Op maandag 14 mei 2012 21:05 schreef dramatic het volgende:
Tip te laat:P: je moet alles erin zetten wat dus in die punten stond
Lieve schat.. Misschien ben ik soepel geweest omdat ik dol op je benquote:
Ja maar punt 1 was vrij uitgebreid en daar mis je best veel, terwijl in het put dus stond van. hoe was het vroeger en nu met kunst en archiquote:
quote:Op maandag 14 mei 2012 21:06 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Lieve schat.. Misschien ben ik soepel geweest omdat ik dol op je benMaar ik kom wel op de 8 a 9 punten uit?
Vindt je? Ik had gewoon vet droog iets van; op het gebied van kunst in het algemeen en architectuur was de invloed van de elite groot. Nu echter is die weg *citeerde hier een zin letterlijk*. De architectuur is hier echter een uitzondring..quote:Op maandag 14 mei 2012 21:06 schreef dramatic het volgende:
[..]
Ja maar punt 1 was vrij uitgebreid en daar mis je best veel, terwijl in het put dus stond van. hoe was het vroeger en nu met kunst en archi
Ja nja het feit al dat je sommige woorden, zoals Rond 1900, hebt gebruikt geeft je volgens dit model al een punt of 2quote:
Ik snap je niet helemaal..?quote:Op maandag 14 mei 2012 21:10 schreef dramatic het volgende:
Ik heb dus al een paar keer gevraagd of je nu moest zeggen wat de auteur vind, of moet zeggen de auteur vind.. of doen ze daar niet moeilijk over? dat kan ik wel fout hebben gedaan
Summyquote:Op maandag 14 mei 2012 21:10 schreef Zamorak het volgende:
Hmmmz. Eens kijken of ik mijn docente kan overhalen al iets erover te laten zeggen.![]()
Dankje voor het nakijken iig Summy
Vraag 1 is gewoon alinea 2.quote:Op maandag 14 mei 2012 21:11 schreef Rezania het volgende:
5610 klachten over Nederlands vwo bij het LAKS.Zal voor een groot deel wel over die eerste vraag gaan.
Echt niet, 3!quote:
Haha, Summy is dan beter iddquote:
stel ze vragen zoals nu wat de mening van de auteur isquote:
Bij ons moeten ze de examenruimte uit.quote:Op maandag 14 mei 2012 21:11 schreef JoelBaka het volgende:
Mag je eigenlijk een etui gebruiken? (Wel eerst laten checken door de surveillant offc)
Want anders gaat alles zo rollen en wordt het een zooitje...
Laatste zin in alinea 2 gaat over veranderende tijdsbeleving.quote:Op maandag 14 mei 2012 21:11 schreef Zamorak het volgende:
[..]
Echt niet, 3!Ik heb daar trouwens ook een klacht over ingediend
en over samenvatten uiteraard.
Bij mij mocht dat wel ja. Ik vroeg of ik mijn etui mocht laten liggen, en de surveillant antwoordde "zolang er geen briefje in zit".quote:Op maandag 14 mei 2012 21:11 schreef JoelBaka het volgende:
Mag je eigenlijk een etui gebruiken? (Wel eerst laten checken door de surveillant offc)
Mocht bij ons gewoon, ook niets gecheckt though.quote:Op maandag 14 mei 2012 21:11 schreef JoelBaka het volgende:
Geen ideequote:Op maandag 14 mei 2012 21:12 schreef dramatic het volgende:
[..]
stel ze vragen zoals nu wat de mening van de auteur is
moet je dan in je samenvatting zeggen: "de auteur vindt dat" of moet je gewoon zeggen wat ie vindt zonder die toevoeging? mja tis nu al te laat en ik kom ook zeker aan de 7-8 punten bij die van zamorak
Nou, ik zie het morgen welquote:Op maandag 14 mei 2012 21:12 schreef Zamorak het volgende:
[..]
Bij mij mocht dat wel ja. Ik vroeg of ik mijn etui mocht laten liggen, en de surveillant antwoordde "zolang er geen briefje in zit".No shit sherlock!
Same here.quote:Op maandag 14 mei 2012 21:12 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Geen ideeIk had dat laatste punt van wat de auteur vindt helemaal niet inbegrepen. Teveel woorden
Ik dacht dats een soort snelle inleiding op alinea 3 xD zo van; hey kijk nu gaan we dit doenquote:Op maandag 14 mei 2012 21:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
Laatste zin in alinea 2 gaat over veranderende tijdsbeleving.
aw ik had 198 woorden bij eerste keer tellen toen ik klaar wasquote:Op maandag 14 mei 2012 21:12 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Geen ideeIk had dat laatste punt van wat de auteur vindt helemaal niet inbegrepen. Teveel woorden
hoeveel punten heb jij voor sv dan?quote:Op maandag 14 mei 2012 21:13 schreef dramatic het volgende:
[..]
aw ik had 198 woorden bij eerste keer tellen toen ik klaar was
lol ik heb een paar woorden gesmokkeld en niet meegeteld en neergezet; 179 woordenquote:Op maandag 14 mei 2012 21:13 schreef dramatic het volgende:
[..]
aw ik had 198 woorden bij eerste keer tellen toen ik klaar was
ik denk 11 12 en dan ben ik lame. echt super gemaakt, zeker voor mn doen. heb maar 3 voldoendes voor nederlands gehaaldquote:
je weet dat je er 198 mocht?quote:Op maandag 14 mei 2012 21:14 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
lol ik heb een paar woorden gesmokkeld en niet meegeteld en neergezet; 179 woorden
dat was de tip van de lerares trwns xD paar x over 'en' en 'de' lezen en het aantal onderaan zetten. Hebben correctors blijkbaar minder neiging om te gaan tellen
jaaaaaquote:
Wat is dat?quote:Op maandag 14 mei 2012 21:15 schreef Etsu het volgende:
Ik denk dat de samenvatting een groot slagveld was.
Morgen is er een vergadering van de Levende Talen ofzo, gaan ze over het examen praten. Ben benieuwd wat de docenten ervan vonden.
dan komen ze soms met toevoegingen die ook goed gerekend worden mits je docent zich er aan houden wilquote:
ja, en in groningen geloof ik.quote:Op maandag 14 mei 2012 21:17 schreef Rummikub het volgende:
Bedoel je die bijeenkomst van Neerlandici in, ik geloof, Utrecht? Dan gaan ze inderdaad nog een hoop lullen over het examen en stellen ze een alternatief correctievoorschrift op, dat soms ook meegenomen wordt in het gewone correctievoorschrift.
Dat is nep!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
achquote:Op maandag 14 mei 2012 21:17 schreef dramatic het volgende:
Die mening was best te doen.. laatste zin
"Het smaakdictaat dat alle
decoratie, maar vooral het figuratieve,
verhalende ornament, verbiedt, geldt
nog. Waarom het zich zo taai gehandhaafd
heeft, nu al bijna een volle eeuw,
is een klein raadsel dat de ontwerpers
zelf nog het best kunnen oplossen."
bij mij duizelde het ook na anderhalf uur.. laatste uur niks meer ingevuldquote:Op maandag 14 mei 2012 21:18 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
achMijn brein was redelijk ergens anders denk ik xD en dan had ik em denk ik alsnog niet gezien
Jep, wel echt goed dat het er is. Zeer waarschijnlijk dat vraag 1 en 21? aangepast wordenquote:Op maandag 14 mei 2012 21:17 schreef Rummikub het volgende:
Bedoel je die bijeenkomst van Neerlandici in, ik geloof, Utrecht? Dan gaan ze inderdaad nog een hoop lullen over het examen en stellen ze een alternatief correctievoorschrift op, dat soms ook meegenomen wordt in het gewone correctievoorschrift.
Ik kan me normaal best goed concentreren, voor 2 uur (A) Ö Maar het bouncen op m'n stoel liep ook uit de handquote:Op maandag 14 mei 2012 21:19 schreef dramatic het volgende:
[..]
bij mij duizelde het ook na anderhalf uur.. laatste uur niks meer ingevuld
quote:Op maandag 14 mei 2012 21:19 schreef Etsu het volgende:
voelt wel goed, als een van de weinige vraag 1 goed hebben.
ga dan naar de wc, dat mocht bij ons na een uur en het was toch al een pokkeherrie heel de tijd. leraren die telkens weer een mededeling deden die ook in de brieven staanquote:Op maandag 14 mei 2012 21:20 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Ik kan me normaal best goed concentreren, voor 2 uur (A) Ö Maar het bouncen op m'n stoel liep ook uit de handDeed ondertussen een heel dansje daar haha.
Haha toevallig, ik had de hele tijd dit liedje in me hoofd:quote:Op maandag 14 mei 2012 21:20 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Ik kan me normaal best goed concentreren, voor 2 uur (A) Ö Maar het bouncen op m'n stoel liep ook uit de handDeed ondertussen een heel dansje daar haha.
Ik ook! Ironische is dat ik de rest van de alinea's dus wel verkeerd heb. Dus fok die haterz alinea 2 it isquote:Op maandag 14 mei 2012 21:19 schreef Etsu het volgende:
voelt wel goed, als een van de weinige vraag 1 goed hebben.
Op die bouwvakkers wc... ._.quote:Op maandag 14 mei 2012 21:21 schreef dramatic het volgende:
[..]
ga dan naar de wc, dat mocht bij ons na een uur en het was toch al een pokkeherrie heel de tijd. leraren die telkens weer een mededeling deden die ook in de brieven staanen computer fixen uiteraard. appel eten noem maar op
Jij wil gewoon een lekker hoge n-termquote:
en dan heeft ie er uitgelegenquote:Op maandag 14 mei 2012 21:22 schreef Etsu het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)ne-van-klachten.html
"Vorig jaar stond de teller op ongeveer 5200 klachten na de eerste examendag."
http://www.examenklacht.nl/
"8267"
wij
Elk jaar weer meer!quote:Op maandag 14 mei 2012 21:22 schreef Etsu het volgende:
"8267"
wij
Jij zat ook bij vorig jaar. Dus lekker makkelijk 'wij' te roepenquote:Op maandag 14 mei 2012 21:22 schreef Etsu het volgende:
"8267"
wij
quote:Op maandag 14 mei 2012 21:23 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Jij zat ook bij vorig jaar. Dus lekker makkelijk 'wij' te roependan hoor je dus ook bij de falende klagers van vorig jaar
Hou je kenserbek eens even. Na vorig jaar is mijn mening over jou niets veranderd.quote:Op maandag 14 mei 2012 21:23 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Jij zat ook bij vorig jaar. Dus lekker makkelijk 'wij' te roependan hoor je dus ook bij de falende klagers van vorig jaar
Nope, is niet te zien.quote:Op maandag 14 mei 2012 21:24 schreef Apostrof het volgende:
Waar kan je de inhoud van de klachten zien op de site? Of is dat niet mogelijk. Ben namelijk wel benieuwd wat iedereen te zeuren heeft. Vind het zelf eigenlijk een beetje overdreven maargoed.
En wat is jouw mening over mij?quote:Op maandag 14 mei 2012 21:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hou je kenserbek eens even. Na vorig jaar is mijn mening over jou niets veranderd.
? O_oquote:Op maandag 14 mei 2012 21:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hou je kenserbek eens even. Na vorig jaar is mijn mening over jou niets veranderd.
Eensch.quote:Op maandag 14 mei 2012 21:26 schreef Rezania het volgende:
Klachten zoals 'Het was te moeilijk' vind ik eigenlijk gewoon extreem dom.Leg dan uit waarom het te moeilijk was.
en die mensen die zeggen dat alinea 3 goed wasquote:Op maandag 14 mei 2012 21:26 schreef Rezania het volgende:
Klachten zoals 'Het was te moeilijk' vind ik eigenlijk gewoon extreem dom.Leg dan uit waarom het te moeilijk was.
wij zijn baasquote:Op maandag 14 mei 2012 21:26 schreef dramatic het volgende:
[..]
en die mensen die zeggen dat alinea 3 goed was![]()
ik heb 2 teksten geoefend en daarin was het telkens die alinea waarvan ik dacht dat ie het niet was. Nu dacht ik 3 en deed ik 2. Dat is de skill
Het was verdomme 3.quote:Op maandag 14 mei 2012 21:26 schreef dramatic het volgende:
[..]
en die mensen die zeggen dat alinea 3 goed was![]()
ik heb 2 teksten geoefend en daarin was het telkens die alinea waarvan ik dacht dat ie het niet was. Nu dacht ik 3 en deed ik 2. Dat is de skill
quote:Even een klachtje
Naam: anoniem - Datum:14-05-2012 20:56
Zo, elke klacht helpt om die N-term omhoog te krijgen....
Nee.quote:Op maandag 14 mei 2012 21:28 schreef Nutkicker22 het volgende:
Bij Nederlands vraag 14 had ik staan:
- "economische kloktijd" (regnr. 214)
- "economische tijd" (regnr. 229)
Echter in correctiemodel staat:
'Het regime (van de economische kloktijd)' (regnr. 214-215)
'overgeven aan de eisen' (van de economische tijd) (regnr.229-231)
Krijg ik dan nog de volle 2 punten ?
ghihihi (A)quote:Op maandag 14 mei 2012 21:28 schreef Zamorak het volgende:
[..]
Oh, je hebt gelijk, toen ik dat typte wel ja.
obvious nietquote:Op maandag 14 mei 2012 21:28 schreef Nutkicker22 het volgende:
Nee, het gaat juist om het regime en de eisenquote:Op maandag 14 mei 2012 21:28 schreef Nutkicker22 het volgende:
Daar valt niks uit te smokkelen, sorryquote:Op maandag 14 mei 2012 21:28 schreef Nutkicker22 het volgende:
Dat had ik precies.quote:Op maandag 14 mei 2012 21:28 schreef Nutkicker22 het volgende:
Ik had neit het overgeven aan de eisen maar alleen 'de eisen' : (quote:
hoeveel punten heb je?quote:Op maandag 14 mei 2012 21:29 schreef Nutkicker22 het volgende:
aw balen. Nederlands ging dan toch slecht, voornamelijk de samenvatting waar iedereen over klaagt.
P.S vraag 1 had ik wel goed
Daar zat ik ook mee.. Ik zat echt zeker 2 minuten van he wtf heb ik verkeerd gelezen?quote:Op maandag 14 mei 2012 21:29 schreef Apostrof het volgende:
VWO'ers die de term "de idee" niet kennen
Die had ik gemist.quote:Op maandag 14 mei 2012 21:29 schreef Apostrof het volgende:
nee joh.quote:Op maandag 14 mei 2012 21:30 schreef Zamorak het volgende:
Ik had:
- "regime van de economische kloktijd"
- "overgeven aan de eisen die de economische tijd stelt"
Is het dan fout als ik "het" ben vergeten bij de eerste? En als ik nou "blijven" voor het 2e punt had staan? (dat ben ik namelijk vergeten of ik dat had gedaan).
Vond het idd ook al raar, nog nooit van gehoordquote:Op maandag 14 mei 2012 21:29 schreef Apostrof het volgende:
Dat is die.quote:Op maandag 14 mei 2012 21:31 schreef dramatic het volgende:
Er was ook een rare zin die met Die begon, of is dat dezelfde?
zelfde. denk ikquote:Op maandag 14 mei 2012 21:31 schreef dramatic het volgende:
Er was ook een rare zin die met Die begon, of is dat dezelfde?
pff, ik durf geen voorspelling te doen maar ik kom uit op 20 punten ofzo ... Oefenexamens gingen veel beter.. Tussen de 6 en 7,5 gescoordquote:
heb ik ook. dus hoop hetquote:Op maandag 14 mei 2012 21:32 schreef meneer_valk het volgende:
zou trouwens alleen ""de eisen" een punt waard zijn? Ik vond dat het woord eis nogal een dwingend karakter van zichzelf heeft, daar hoefde overgeven naar mijn mening niet meer bij.
Nee, is geen punt waard helaas. Je moest een woordgroep citeren en "de eisen" is geen woordgroep maar een woord (met een lidwoord).quote:Op maandag 14 mei 2012 21:32 schreef meneer_valk het volgende:
zou trouwens alleen ""de eisen" een punt waard zijn? Ik vond dat het woord eis nogal een dwingend karakter van zichzelf heeft, daar hoefde overgeven naar mijn mening niet meer bij.
ik heb ook 20 punten.quote:Op maandag 14 mei 2012 21:32 schreef Nutkicker22 het volgende:
[..]
pff, ik durf geen voorspelling te doen maar ik kom uit op 20 punten ofzo ... Oefenexamens gingen veel beter.. Tussen de 6 en 7,5 gescoord
Waarom kwam je school op het nieuws?quote:Op maandag 14 mei 2012 21:33 schreef Nutkicker22 het volgende:
Raar dagje vandaag. Nederlands ging niet zo goed en onze school kwam op het NOS journaal, haha
Awww D: Maar bij Latijn was 'de nOgwat' wel een woordgroep >.>quote:Op maandag 14 mei 2012 21:32 schreef Zamorak het volgende:
[..]
Nee, is geen punt waard helaas. Je moest een woordgroep citeren en "de eisen" is geen woordgroep maar een woord (met een lidwoord).
achja, je kan altijd nog herkansen ;p. Ik ben vooral bang vanwege die 5,5 norm. Ik sta voor Nederlands toch een 6,9 SEquote:
Bedoel je het Latijnse woord "de"?quote:Op maandag 14 mei 2012 21:33 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Awww D: Maar bij Latijn was 'de nOgwat' wel een woordgroep >.>
Die had ik uit voorzorg al gekozen. straks heet je epicer en faal je allesquote:Op maandag 14 mei 2012 21:33 schreef Etsu het volgende:
ik vind dat dramatic grootste schuld draagt aan het falen van het examen, gezien zijn username
"Het regime" voldoet volgens het correctiemodel ook. Dat had ik ook trouwens.quote:Op maandag 14 mei 2012 21:32 schreef Zamorak het volgende:
[..]
Nee, is geen punt waard helaas. Je moest een woordgroep citeren en "de eisen" is geen woordgroep maar een woord (met een lidwoord).
Ö Ik heb altijd al 'het idee' geschreven. nooit fout gerekend ookquote:Op maandag 14 mei 2012 21:34 schreef Rummikub het volgende:
Het is de idee ja, net als de doolhof, weten veel mensen ook niet
Maar "het" is geen lidwoordquote:Op maandag 14 mei 2012 21:34 schreef meneer_valk het volgende:
[..]
"Het regime" voldoet volgens het correctiemodel ook. Dat had ik ook trouwens.
Vanwege de start van het eindexamen. Wij waren de gelukkige om op tv te komenquote:Op maandag 14 mei 2012 21:33 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Waarom kwam je school op het nieuws?
Nee een latijn tentamen was er een vraag waar je in het nederlandse tekstfragment moest citeren.. (een woordgroep) en toen was het antwoord 'de nogwat' en esmee had meer omdat ze DE nogwat niet als woordgroep zag maar dat was het dus wel =\quote:Op maandag 14 mei 2012 21:34 schreef Zamorak het volgende:
[..]
Bedoel je het Latijnse woord "de"?Of..?
Verklaar u nader?quote:Op maandag 14 mei 2012 21:34 schreef Zamorak het volgende:
[..]
Maar "het" is geen lidwoord
LAAT MAAR IK FAAL
Wat een lofquote:Op maandag 14 mei 2012 21:35 schreef Nutkicker22 het volgende:
[..]
Vanwege de start van het eindexamen. Wij waren de gelukkige om op tv te komen
alleen als je de juist 2 woorden pakt uiteraardquote:Op maandag 14 mei 2012 21:34 schreef samenvatting2012 het volgende:
als er staat citeer, is "eerste twee woorden ... laatste twee woorden" dan altijd goed?
en moet je bij de samenvatting de vraag herhalen? helemaal herhalen, gedeeltelijk? of alleen de inhoud kloppend met de vragen. krijg je dus punten voor het herhalen van de vraag?
Wandelse!quote:Op maandag 14 mei 2012 21:35 schreef JoelBaka het volgende:
Nou ik sluit af voor vandaag! (Nog even een stukje wandelen) Tot morgen
Dat was jullie school? Hebben al die meisjes daar zo'n lage stemquote:Op maandag 14 mei 2012 21:35 schreef Nutkicker22 het volgende:
[..]
Vanwege de start van het eindexamen. Wij waren de gelukkige om op tv te komen
Hmm, beetje controversieel dus. Ligt een beetje aan de docent dan denk ikquote:Op maandag 14 mei 2012 21:35 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Nee een latijn tentamen was er een vraag waar je in het nederlandse tekstfragment moest citeren.. (een woordgroep) en toen was het antwoord 'de nogwat' en esmee had meer omdat ze DE nogwat niet als woordgroep zag maar dat was het dus wel =\
Haha, nee. Dat is wel jammerquote:Op maandag 14 mei 2012 21:35 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Wat een lof
Ben jij nog in beeld gekomen?
soms wel soms niet maar je moet het altijd doen.quote:Op maandag 14 mei 2012 21:36 schreef samenvatting2012 het volgende:
moet je bij de samenvatting de vraag herhalen? helemaal herhalen, gedeeltelijk? of alleen de inhoud kloppend met de vragen. krijg je dus punten voor het herhalen van de vraag?
jij hebt 30 punten man.quote:Op maandag 14 mei 2012 21:36 schreef Shispeed het volgende:
beter komt er een hoge N-term dor al dat geklaag
die naam lolquote:Op maandag 14 mei 2012 21:36 schreef samenvatting2012 het volgende:
moet je bij de samenvatting de vraag herhalen? helemaal herhalen, gedeeltelijk? of alleen de inhoud kloppend met de vragen. krijg je dus punten voor het herhalen van de vraag?
Nou, een zo meisje (bruin haar) dat werd geïnterviewd komt uit Gennep (limburg). De meeste hebben geen lage stemquote:Op maandag 14 mei 2012 21:36 schreef Apostrof het volgende:
[..]
Dat was jullie school? Hebben al die meisjes daar zo'n lage stem
Nee. Als je inhoud overeen komt met het antwoordmodel ben je binnen.quote:Op maandag 14 mei 2012 21:36 schreef samenvatting2012 het volgende:
Bekijk het antwoordmodel van 2006-I eens.quote:Op maandag 14 mei 2012 21:37 schreef Apostrof het volgende:
[..]
Nee. Als je inhoud overeen komt met het antwoordmodel ben je binnen.
maar hierboven zeggen ze weer dat je de vraag wel moet herhalen, lijkt me dat je dan snel aan te veel woorden komt toch?quote:Op maandag 14 mei 2012 21:37 schreef Apostrof het volgende:
[..]
Nee. Als je inhoud overeen komt met het antwoordmodel ben je binnen.
neeeeeeee (A)quote:Op maandag 14 mei 2012 21:37 schreef dramatic het volgende:
[..]
No you, zeker niet afgelopen zomer gemaakt?
maar ik kan een hoog punt heel goed gebruiken en een hoge N-term is voor niemand verkeerdquote:
ja klopt.quote:Op maandag 14 mei 2012 21:38 schreef samenvatting2012 het volgende:
[..]
maar hierboven zeggen ze weer dat je de vraag wel moet herhalen, lijkt me dat je dan snel aan te veel woorden komt toch?
http://www.eindexamens.le(...)ectievoorschrift.pdfquote:Op maandag 14 mei 2012 21:38 schreef samenvatting2012 het volgende:
[..]
maar hierboven zeggen ze weer dat je de vraag wel moet herhalen, lijkt me dat je dan snel aan te veel woorden komt toch?
klopt 180 was te weinig.quote:Op maandag 14 mei 2012 21:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja klopt.
die van vandaag mocht je inprincipe 180 woorden, maar dat vond ik echt te weinig voor 5 aandachtspunten waarbij je ook nog de vraag moest herhalen..
ghehehhe (A) oh stop it you *handje*quote:Op maandag 14 mei 2012 21:38 schreef Zamorak het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet heur, SummerSunshine straalt altijd
zonnetje in de zomerquote:Op maandag 14 mei 2012 21:38 schreef Zamorak het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet heur, SummerSunshine straalt altijd
ik had er dan ook 198 maar dan nog weinigquote:Op maandag 14 mei 2012 21:39 schreef Shispeed het volgende:
[..]
je mag er in principe 198 gebruiken he
oh ghehehe damn. snap er ff geen flikker vanquote:
Heb jij toevallig ooit ergens het 2008-II examen gemaakt? want ligt het aan my of is die verrukt moeilijk?quote:
Ik had je graag bijles gegeven maar nu is het te laat, helaaspindakaas.quote:Op maandag 14 mei 2012 21:40 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
oh ghehehe damn. snap er ff geen flikker van
dat lijkt me goed mits daar geen woordlimiet zatquote:Op maandag 14 mei 2012 21:41 schreef TwentyFourr het volgende:
even een inhoudelijke vraag: als ik bij vraag 12
Welke twee argumenten uit alinea 11 kunnen de bewering “dat we op een
andere manier over tijd en over tijdbeleving moeten nadenken” ondersteunen?
als antwoord heb;
-in de huidige manier van denken is geen ruimte voor rust en reflectie
- een andere manier van denken is noodzakelijk om te voorkomen dat we over 50 jaar geregeerd worden door economische tijdsdruk
en het goede antwoord is;
Twee juiste argumenten zijn:
• Zo voorkomen we dat we over vijftig jaar worden geregeerd door de
economische tijdsdruk 1
• Zo kunnen we uit de tredmolen van de productie stappen / Er ontstaat
ruimte voor rust en reflectie 1
scoor ik dan 2 punten? of maar half
wat?.. xDquote:Op maandag 14 mei 2012 21:41 schreef meneer_valk het volgende:
[..]
Ik had je graag bijles gegeven maar nu is het te laat, helaaspindakaas.
Dus je komt uit Nijmegen? Kom je ook gezellig naar de RU?quote:Op maandag 14 mei 2012 21:37 schreef Nutkicker22 het volgende:
[..]
Nou, een zo meisje (bruin haar) dat werd geïnterviewd komt uit Gennep (limburg). De meeste hebben geen lage stem
2quote:Op maandag 14 mei 2012 21:41 schreef TwentyFourr het volgende:
even een inhoudelijke vraag: als ik bij vraag 12
Welke twee argumenten uit alinea 11 kunnen de bewering “dat we op een
andere manier over tijd en over tijdbeleving moeten nadenken” ondersteunen?
als antwoord heb;
-in de huidige manier van denken is geen ruimte voor rust en reflectie
- een andere manier van denken is noodzakelijk om te voorkomen dat we over 50 jaar geregeerd worden door economische tijdsdruk
en het goede antwoord is;
Twee juiste argumenten zijn:
• Zo voorkomen we dat we over vijftig jaar worden geregeerd door de
economische tijdsdruk 1
• Zo kunnen we uit de tredmolen van de productie stappen / Er ontstaat
ruimte voor rust en reflectie 1
scoor ik dan 2 punten? of maar half
ik ook, maar ik heb gewoon de minst belangrijke dingen weggekrast tot ik wel binnen de 198 zat, helaas wel een paar punten weggekrastquote:Op maandag 14 mei 2012 21:40 schreef dramatic het volgende:
[..]
ik had er dan ook 198 maar dan nog weinig
geen flauw idee meer.quote:Op maandag 14 mei 2012 21:41 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Heb jij toevallig ooit ergens het 2008-II examen gemaakt? want ligt het aan my of is die verrukt moeilijk?
nopquote:Op maandag 14 mei 2012 21:41 schreef dramatic het volgende:
[..]
dat lijkt me goed mits daar geen woordlimiet zat
daarom nakijken.quote:Op maandag 14 mei 2012 21:42 schreef Rezania het volgende:
Oké, ik zit nu heel erg over mijn cijfer te twijfelen.
Ohh. Nee ik heb het hoogste van m'n klas normaalquote:Op maandag 14 mei 2012 21:42 schreef meneer_valk het volgende:
[..]
Ik ben al drie jaar bezig aan alles en iedereen bijles M&O te geven, vandaar
waar zit jij dan op school? ik woon dan waarschijnlijk vlakbijquote:Op maandag 14 mei 2012 21:37 schreef Nutkicker22 het volgende:
[..]
Nou, een zo meisje (bruin haar) dat werd geïnterviewd komt uit Gennep (limburg). De meeste hebben geen lage stem
wat was de Nterm?quote:Op maandag 14 mei 2012 21:43 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Ohh. Nee ik heb het hoogste van m'n klas normaalMaar dit examen 2008-II,, weet niet of het aan mij ligt of dat ie gewoon moeilijk is.
Haha, dat was ik wel van plan ja. Al ingeschreven voor MLWquote:Op maandag 14 mei 2012 21:41 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Dus je komt uit Nijmegen? Kom je ook gezellig naar de RU?
Leuk!quote:Op maandag 14 mei 2012 21:44 schreef Nutkicker22 het volgende:
[..]
Haha, dat was ik wel van plan ja. Al ingeschreven voor MLW
N-term is 0,8 dus in vergelijking met de examens van 2011 zou hij makkelijker moeten zijn. Heb net ook nog even een half examen gemaakt maar heb echt niet de concentratie meer om er bij te blijven, lees over alle details heen. Ik zie het morgen allemaal welquote:Op maandag 14 mei 2012 21:43 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Ohh. Nee ik heb het hoogste van m'n klas normaalMaar dit examen 2008-II,, weet niet of het aan mij ligt of dat ie gewoon moeilijk is.
voor Nederlands?quote:Op maandag 14 mei 2012 21:45 schreef dramatic het volgende:
[..]
dan was ie wss lastigwij gaan 1.3 halen he
Hahaha. JIj komt helemaal hierheen voor die pakkert?quote:
iets met eerlijke behandeling betreft andere examenkandidaten uit de afgelopen jarenquote:Op maandag 14 mei 2012 21:47 schreef Rummikub het volgende:
[..]
Dat is jouw mening, ze zijn niet verplicht meerkeuzevragen te stellen of zo
Met meerkeuze heb ik minder moeite mee ;pquote:Op maandag 14 mei 2012 21:47 schreef Rummikub het volgende:
[..]
Dat is jouw mening, ze zijn niet verplicht meerkeuzevragen te stellen of zo
Vind ik ook. Ik had alle meerkeuzevragen goed:P dus wilde er wel meerquote:
ver, bij den boschquote:Op maandag 14 mei 2012 21:47 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Hahaha. JIj komt helemaal hierheen voor die pakkert?Waar woon je?
ik had alle meerkeuze goedquote:Op maandag 14 mei 2012 21:48 schreef Nutkicker22 het volgende:
[..]
Met meerkeuze heb ik minder moeite mee ;p
Hahha, dan bel je me even op: Summer! Ik ben in de buurt, kom je even?quote:Op maandag 14 mei 2012 21:48 schreef dramatic het volgende:
[..]
ver, bij den boschmaar ik houd um uiteraard tegoed, mocht ik daar ooit komen
faalquote:Op maandag 14 mei 2012 21:49 schreef Nutkicker22 het volgende:
Hoorde dat een van onze Nederlandse docenten ook de 1ste vraag fout had. Hij had ook alinea 3 ipv. 2
Ja da's dan weer wel zo.quote:Op maandag 14 mei 2012 21:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
iets met eerlijke behandeling betreft andere examenkandidaten uit de afgelopen jaren
ik had ook alinea 3quote:Op maandag 14 mei 2012 21:49 schreef Nutkicker22 het volgende:
Hoorde dat een van onze Nederlandse docenten ook de 1ste vraag fout had. Hij had ook alinea 3 ipv. 2
boeit mij het gaat erom dat het leuk isquote:Op maandag 14 mei 2012 21:49 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Hahha, dan bel je me even op: Summer! Ik ben in de buurt, kom je even?En wat versta je onder een pakkert?
Het komen en opbellen of de pakkert?quote:Op maandag 14 mei 2012 21:50 schreef dramatic het volgende:
[..]
boeit mij het gaat erom dat het leuk is
alles wat ik doe >.>quote:Op maandag 14 mei 2012 21:50 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Het komen en opbellen of de pakkert?
Hahhaa. Maar nou weet ik nog steeds niet wat jij precies onder een 'pakkert' verstaat?:Pquote:
Ach, een paar jaar terug (weet zo niet welk jaar, iig in de afgelopen 4 jaar) is er ook een keer 1.1 voor Ne gerekend, dus zeg nooit nooitquote:
1,1 is wat anders dan 1,3.quote:Op maandag 14 mei 2012 21:51 schreef Unsub het volgende:
[..]
Ach, een paar jaar terug (weet zo niet welk jaar, iig in de afgelopen 4 jaar) is er ook een keer 1.1 voor Ne gerekend, dus zeg nooit nooit
Was 2009, toevallig een paar uur geleden gekeken.quote:Op maandag 14 mei 2012 21:51 schreef Unsub het volgende:
[..]
Ach, een paar jaar terug (weet zo niet welk jaar, iig in de afgelopen 4 jaar) is er ook een keer 1.1 voor Ne gerekend, dus zeg nooit nooit
alsof ik al die termen ken jij komt ermeequote:Op maandag 14 mei 2012 21:51 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Hahhaa. Maar nou weet ik nog steeds niet wat jij precies onder een 'pakkert' verstaat?:P
Hahaquote:Op maandag 14 mei 2012 21:53 schreef dramatic het volgende:
[..]
alsof ik al die termen ken jij komt ermee
ik had de nuancering 'soms'quote:Op maandag 14 mei 2012 21:54 schreef Etsu het volgende:
http://www.digischool.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=22720
het is gewoon een faalexamen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |