Hmm, wil jij anders mijn klad-samenvatting nakijken?quote:Op maandag 14 mei 2012 20:52 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Hoe kom je op 0-3 voor de samenvatting? Ik heb die van Etsu nagekeken en dat was heeeeel anders dan het nakijkmodel en kwam alsnog op 7
Overtypen.quote:Op maandag 14 mei 2012 20:54 schreef Zamorak het volgende:
[..]
Hmm, wil jij anders mijn klad-samenvatting nakijken?Als je het kan lezen tenminste
Anabolen = Zyzz? Apart, dacht altijd dat dat meer mensen waren.quote:
Hij is dan ook een uitzonderingquote:Op maandag 14 mei 2012 20:55 schreef Rezania het volgende:
[..]
Anabolen = Zyzz? Apart, dacht altijd dat dat meer mensen waren.
Typ het over:Pquote:Op maandag 14 mei 2012 20:54 schreef Zamorak het volgende:
[..]
Hmm, wil jij anders mijn klad-samenvatting nakijken?Als je het kan lezen tenminste
Meh.quote:
Owh hey, heb je mogelijke spelling en interpunctie fouten nagekeken? Daar krijg je toch soms ook punten aftrek voor?quote:
quote:Op maandag 14 mei 2012 20:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
Meh.
Gewone jongens, niet dik, niet dun, niet overdreven gespierd.
Heb ik vrijwel nooit.quote:Op maandag 14 mei 2012 20:56 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Owh hey, heb je mogelijke spelling en interpunctie fouten nagekeken? Daar krijg je toch soms ook punten aftrek voor?
Zegt hij terwijl ik em moet nakijken!quote:
eens, cr7 moet wat meer pompenquote:Op maandag 14 mei 2012 20:57 schreef dramatic het volgende:
[..]
ahaha tf een vmbo'er die ook eens probeerde zn eigen training samen te stellen
Zie DMquote:Op maandag 14 mei 2012 20:57 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Zegt hij terwijl ik em moet nakijken!
Ik wil ook best kijken, kan ik gelijk zien of ik nu streng of slap bij mezelf nagekeken heb. als ik bij jou dan op 15punten uitkom doe ik iets fout?quote:
DMquote:Op maandag 14 mei 2012 21:03 schreef dramatic het volgende:
[..]
Ik wil ook best kijken, kan ik gelijk zien of ik nu streng of slap bij mezelf nagekeken heb. als ik bij jou dan op 15punten uitkom doe ik iets fout?
Lijkt al een beetje op die van Etsuquote:
Crap dusquote:Op maandag 14 mei 2012 21:03 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Lijkt al een beetje op die van Etsu
Het ligt aan die samenvatting zelf.quote:Op maandag 14 mei 2012 21:03 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Lijkt al een beetje op die van Etsu
Dat heeft je docent je niet verteld?quote:Op maandag 14 mei 2012 21:05 schreef dramatic het volgende:
Tip te laat:P: je moet alles erin zetten wat dus in die punten stond
Dat hoeft niet altijd. Maar door die 180 woorden begon ik te twijfelen of dat bij allemaal moest.. Dus heb ik een paar wel gedaan en paar niet.quote:Op maandag 14 mei 2012 21:05 schreef dramatic het volgende:
Tip te laat:P: je moet alles erin zetten wat dus in die punten stond
Lieve schat.. Misschien ben ik soepel geweest omdat ik dol op je benquote:
Ja maar punt 1 was vrij uitgebreid en daar mis je best veel, terwijl in het put dus stond van. hoe was het vroeger en nu met kunst en archiquote:
quote:Op maandag 14 mei 2012 21:06 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Lieve schat.. Misschien ben ik soepel geweest omdat ik dol op je benMaar ik kom wel op de 8 a 9 punten uit?
Vindt je? Ik had gewoon vet droog iets van; op het gebied van kunst in het algemeen en architectuur was de invloed van de elite groot. Nu echter is die weg *citeerde hier een zin letterlijk*. De architectuur is hier echter een uitzondring..quote:Op maandag 14 mei 2012 21:06 schreef dramatic het volgende:
[..]
Ja maar punt 1 was vrij uitgebreid en daar mis je best veel, terwijl in het put dus stond van. hoe was het vroeger en nu met kunst en archi
Ja nja het feit al dat je sommige woorden, zoals Rond 1900, hebt gebruikt geeft je volgens dit model al een punt of 2quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |