hoe weet de gij da?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:16 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Jouw eigen sperma is anders dan van een vreemde
Gewoon, vrouwen likken soms toch ook hun kutgeil af, dat is anders dan dat van iemand anders.quote:
misschien dat je vriendje ervaring had xdquote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:38 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Gewoon, vrouwen likken soms toch ook hun kutgeil af, dat is anders dan dat van iemand anders.
Niet doordenken ofzo.
:S xD :$quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:41 schreef spoorrails het volgende:
[..]
misschien dat je vriendje ervaring had xd
welke?quote:Op maandag 14 mei 2012 21:50 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Als hij in mijn keel spuit zeker tot de laatste drup. Één specifiek standje daarbij was echt heerlijk
Laat me daar niet over beginnen want dan ben ik niet meer te houdenquote:
dat is ook de bedoelingquote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:09 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Laat me daar niet over beginnen want dan ben ik niet meer te houden
Zoiets jaquote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:18 schreef kijkmij het volgende:
[..]
dat is ook de bedoeling
gokje: jij ligt op de bank met je benen over de rugleuning en je hoofd naar de grond en de pik zit in je mond zodat de pik in rchte lijn met je keel is. dan ben je ook ineens van dat slik verhaal af want wordt het er zover mogelijk ingspoten![]()
Neeehee, gewoon hier tochquote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:24 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Zoiets jaIk was net een verhaal aan het typen maar ik stuur wel even pm
het is ook niet netjes wat ze zeiquote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:28 schreef spoorrails het volgende:
[..]
het is niet netjes om dat via PM te doen
je woont toch niet in Groningen he?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:32 schreef Luxuria het volgende:
Nou vooruit:
Dan lag ik op mijn rug op een tafel. Mijn hoofd hong over de rand naar beneden en hij stond achter mij met zijn lul precies op de hoogte van mijn mond. Zo had hij mijn lichaam voor zich wat hij helemaal met zijn handen (of vibrator o.i.d.) kon bewerken en tegelijk stootte hij met zijn lul diep in mijn mond (en ik kon met mijn handen zijn ballen masseren). En door de manier waarop mijn hoofd lag, kon hij met zijn lul helemaal deep throat in mijn mond naar binnen zonder dat ik daar kokhalsneigingen van kreeg Dat was echt zo megageil
Volgens mij mag nu blij zijn van nietquote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:33 schreef spoorrails het volgende:
[..]
je woont toch niet in Groningen he?
hahaquote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:33 schreef spoorrails het volgende:
[..]
je woont toch niet in Groningen he?
Daarom, dat dacht ik alquote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:35 schreef spoorrails het volgende:
[..]
LOL, ik ook niet, maar een vrouw die ik ken wel ^^
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |