quote:Op donderdag 10 mei 2012 00:08 schreef twi het volgende:
26 mei in een leuke kroeg in Utrecht, Mick O' Connells ofzo! Lekker centraal, niet haten op de pub-keuze. Als je het beter weet, dan stel je maar wat voor. In Utrecht, dus.
~19.00 t/m laat
Mensen die komen: twi, Myraela, kutkloon7, Strawberry_Hill (debeterebob, je weet dat je het wilt!)
Net gedaan, mijn afwas is niet overstroomd dus ik denk dat al dat water van jou vandaan komtquote:Op maandag 14 mei 2012 19:50 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik zou het even nakijken als ik jou was :$
Ik kan mijn derde pannenkoek niet opquote:Op maandag 14 mei 2012 19:51 schreef Myraela het volgende:
Ik heb honger, maar schijnbaar ben ik de enige hier thuis.
Nee.quote:Op maandag 14 mei 2012 19:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je moeder geen knuffel gegeven afgelopen zondag?
Maar wordt wss geen seks.quote:Op maandag 14 mei 2012 19:50 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
awww, da's mooi om te horen stokjon![]()
Doesn't matter, had naamtopic.quote:
quote:
da's op zich eigenlijk in principe wel mogelijk jaquote:Op maandag 14 mei 2012 19:51 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Net gedaan, mijn afwas is niet overstroomd dus ik denk dat al dat water van jou vandaan komt
nja, maakt niet uit toch.. knuffelen en beetje genegenheid is ook superfijntjesquote:Op maandag 14 mei 2012 19:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee.
[..]
Maar wordt wss geen seks.
Beste vriendin dit dat.
[..]
Doesn't matter, had naamtopic.
quote:Op maandag 14 mei 2012 19:52 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Mijnes is zwart met wit, kan overal bij.
Ik knuffel anders niet met mijn beste vriendin hoor. Wil ze nietquote:Op maandag 14 mei 2012 19:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee.
[..]
Maar wordt wss geen seks.
Beste vriendin dit dat.
[..]
Doesn't matter, had naamtopic.
Ik houd liever honger dan dat ik een pannenkoek zou gaan eten.quote:Op maandag 14 mei 2012 19:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik kan mijn derde pannenkoek niet op
Dat kun je toch vrij snel verifiëren? Of bedoel je de enige die honger heeft?quote:Op maandag 14 mei 2012 19:51 schreef Myraela het volgende:
Ik heb honger, maar schijnbaar ben ik de enige hier thuis.
Tja, kliekjes eten altijd hierquote:Op maandag 14 mei 2012 19:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik houd liever honger dan dat ik een pannenkoek zou gaan eten.
Dat laatste. Mierenneuker.quote:Op maandag 14 mei 2012 19:54 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat kun je toch vrij snel verifiëren? Of bedoel je de enige die honger heeft?
Hoh, pannekoeken van mijn moederquote:Op maandag 14 mei 2012 19:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik houd liever honger dan dat ik een pannenkoek zou gaan eten.
noh, waarom nietquote:Op maandag 14 mei 2012 19:53 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik knuffel anders niet met mijn beste vriendin hoor. Wil ze niet
Ja. Aandacht is fijn.quote:Op maandag 14 mei 2012 19:53 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
nja, maakt niet uit toch.. knuffelen en beetje genegenheid is ook superfijntjes
[..]
pics in m'n dm?
quote:Op maandag 14 mei 2012 19:55 schreef Lokasenna het volgende:
Mijn moeder kan niet eens pannenkoeken maken.
Weet jij een goede manier om de maat van een mierencup te meten?quote:
Ik heb er niet eens foto's van eigenlijk.quote:Op maandag 14 mei 2012 19:53 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
nja, maakt niet uit toch.. knuffelen en beetje genegenheid is ook superfijntjes
[..]
pics in m'n dm?
Lang en voor haar persoonlijk verhaal, ga ik hier niet neerzettenquote:
nooit fijn gevonden?quote:Op maandag 14 mei 2012 19:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja. Aandacht is fijn.
Ik maak wel vorderingen op het gebied van aanraking. Ik vind het meestal niet fijn als mensen mij aanraken, maar vandaag ging een medestudent mij een paar keer omhelzen en ik vond het wel prima eigenlijk.
Ik ga vooruit.
quote:Op maandag 14 mei 2012 19:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik kan mijn derde pannenkoek niet op
doe maar jaquote:Op maandag 14 mei 2012 19:56 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik heb er niet eens foto's van eigenlijk.
Misschien toch maar eens fixen.
Ben je al biseksueel of alleen voor mij?quote:Op maandag 14 mei 2012 19:52 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]![]()
[..]
da's op zich eigenlijk in principe wel mogelijk ja
Gelukkig niet. Mijn vader is wel goed met pannenkoeken.quote:
Nee hoor, ik had slijkende vrouwen geplaatst voor deze TTquote:Op maandag 14 mei 2012 19:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, want stem D66
Vrouwen moeten squatten
Straks ga je nog zeggen dat ik ook geen eieren kan bakkenquote:Op maandag 14 mei 2012 19:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]![]()
Is Drommel of Kree je moeder?
[..]
Weet jij een goede manier om de maat van een mierencup te meten?
Duurt altijd een tijdje voordat het fijn voelt. Ik moet dan echt een goede band hebben.quote:Op maandag 14 mei 2012 19:57 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
nooit fijn gevonden?
mja wel tof dat je dan (m.i behoorlijk grote) stappen vooruit maakt
Hahaha, ik lachte zo hard.quote:Op maandag 14 mei 2012 19:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Gelukkig niet. Mijn vader is wel goed met pannenkoeken.
Maar aardappels in bedorven water hebben nog nooit op mijn bord gelegen.
Oee.quote:Op maandag 14 mei 2012 19:57 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
doe maar ja![]()
krijg je een fles liquor van me
ok en nu ff koffie, tot straks wsl![]()
Sorry drom. Maar jouw activiteiten in de keuken zijn geweldig.quote:Op maandag 14 mei 2012 19:58 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Straks ga je nog zeggen dat ik ook geen eieren kan bakken
Ik ga je aanraken en dan kijken hoe je het vind zodat ik zeker weet dat je een echte bro bentquote:Op maandag 14 mei 2012 19:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Duurt altijd een tijdje voordat het fijn voelt. Ik moet dan echt een goede band hebben.
Ik raak mijn ouders nog steeds niet aan bijvoorbeeld.
[..]
Hahaha, ik lachte zo hard.![]()
Kun jij wel een beetje koken en zo voor Newb zorgen?
Fobo'dquote:Op maandag 14 mei 2012 20:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sorry drom. Maar jouw activiteiten in de keuken zijn geweldig.
Niet goed. Ik kan aardappelen met groente en vlees maken dus overleefbaar is het wel.quote:Op maandag 14 mei 2012 19:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hahaha, ik lachte zo hard.![]()
Kun jij wel een beetje koken en zo voor Newb zorgen?
Wel op een lekker plekje toch?quote:Op maandag 14 mei 2012 20:02 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik ga je aanraken en dan kijken hoe je het vind zodat ik zeker weet dat je een echte bro bent
Sja, is ook een budgetstrik natuurlijk.quote:Op maandag 14 mei 2012 20:04 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Niet goed. Ik kan aardappelen met groente en vlees maken dus overleefbaar is het wel.
En die pakjes met aardappelen en groente uit de diepvries zijn snel en nog goed eetbaar.
Ik snap niet hoe je zulke gedrochten van maaltijden in elkaar kunt zetten als kree als het ook heel simpel kan.
Waar je het zelf wilquote:Op maandag 14 mei 2012 20:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wel op een lekker plekje toch?
[..]
Sja, is ook een budgetstrik natuurlijk.
Als je maar weinig geld hebt om uit te geven aan eten, kom je al snel uit bij een simpele pasta of rijstmaaltijd.
Al zijn aardappels natuurlijk ook niet duur. Maar kant- en klaarmaaltijden zijn relatief duurder.
Nee?quote:Op maandag 14 mei 2012 20:09 schreef DigitalGirl het volgende:
Maar jongeluitjes zijn jullie er al uit wat mijn wijze les nu van gisteren was???
Ja, jij bent een dikke lelijke troll.quote:Op maandag 14 mei 2012 20:09 schreef DigitalGirl het volgende:
Maar jongeluitjes zijn jullie er al uit wat mijn wijze les nu van gisteren was???
Attention Whorequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij onverstand, al dat dom gebodybuild kan niet op tegen de gems die ik hier drop.quote:Op maandag 14 mei 2012 20:12 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ja, jij bent een dikke lelijke troll.
quote:Op maandag 14 mei 2012 20:19 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Jij onverstand, al dat dom gebodybuild kan niet op tegen de gems die ik hier drop.
Briljantquote:
Geef het.quote:Op maandag 14 mei 2012 20:18 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ik ben project X aan het kijken... Nu wil ik ook zo'n feest
Hij bedoelt HBOertje.quote:
Laat maar joh, typische opmerking van zo'n doorsnee WO-ertjequote:
Hoi Pindatje.quote:
En ik dan?quote:Op maandag 14 mei 2012 20:29 schreef Faxie het volgende:
Knuffel voor Rokje
[ afbeelding ]
Welkom terug
Hoiquote:
Die is gekquote:Op maandag 14 mei 2012 20:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geef het.![]()
Ik kom en neem al mijn smatjes mee.
Hier.quote:
quote:
Ik ken de film verder niet, alleen.quote:
Oh spannend, ik houd wel van cadeautjes.quote:Op maandag 14 mei 2012 20:33 schreef Faxie het volgende:
[..]
Voor jou heb ik een cadeautje als je langskomt
gaan we die dan samen opdrinken?quote:
mwohhhhhhhhhhhh ik smolt!!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 14 mei 2012 20:29 schreef Faxie het volgende:
Knuffel voor Rokje
[ afbeelding ]
Welkom terug
Is dat een piemelpaddestoel? Dat is praktisch gezien hetzelfde als een schimmelpiemel.quote:Op maandag 14 mei 2012 20:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hier.
[ afbeelding ]
[..]
[..]
Ik ken de film verder niet, alleen.
quote:Op maandag 14 mei 2012 20:33 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
gaan we die dan samen opdrinken?
[..]
mwohhhhhhhhhhhh ik smolt!!!!!!!!!!!!!die is liefff!!!
en dank je![]()
Je hebt ervaring?quote:Op maandag 14 mei 2012 20:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Is dat een piemelpaddestoel? Dat is praktisch gezien hetzelfde als een schimmelpiemel.
Een piemel is een piemel toch?quote:Op maandag 14 mei 2012 20:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Is dat een piemelpaddestoel? Dat is praktisch gezien hetzelfde als een schimmelpiemel.
Niemand wil shotjes doen vrijdag met mij.quote:Op maandag 14 mei 2012 20:33 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Daar gaan we toch allemaal shotjes hakken
Ja, ik geef je een schimmelpiemel.quote:Op maandag 14 mei 2012 20:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Je hebt een clit van meerdere centimeters?quote:Op maandag 14 mei 2012 20:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ga een geheimpje vertellen. Ik heb geen piemel.
Ja jij verdient hetquote:Op maandag 14 mei 2012 20:33 schreef Bartholomeus het volgende:
Als er verdomme één het recht heeft om eens een poesje te knuffelen dan ben ik het ja
Waar?quote:Op maandag 14 mei 2012 20:37 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
wie wil er met me mee, chimi's hosselen op een goa party? :$
Huh, wat heb je dan?quote:Op maandag 14 mei 2012 20:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ga een geheimpje vertellen. Ik heb geen piemel.
Mits niet in Eindhoven ofzo.quote:Op maandag 14 mei 2012 20:37 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
wie wil er met me mee, chimi's hosselen op een goa party? :$
dat weet ik nog nietquote:
nahh, Eindje is me te ver weg iddquote:
da's zulks een kut eind reizen, ik trek even mijn "grens" bij 2 uur reizen.. en eigenlijk vind ik dat al te veelquote:Op maandag 14 mei 2012 20:40 schreef Watertornado het volgende:
Hmm, ik was eigenlijk wel van plan naar Eindje te gaan.
Ik ga mee mits ehvquote:Op maandag 14 mei 2012 20:38 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
dat weet ik nog niet![]()
nee maar, ik wil naar een goa party, dat lijkt me tof
nou ok ik zal er over nadenkenquote:
Goa meet met bijbehorigheden bij rokje thuis, komend weekend, be therequote:Op maandag 14 mei 2012 20:41 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
da's zulks een kut eind reizen, ik trek even mijn "grens" bij 2 uur reizen.. en eigenlijk vind ik dat al te veel..
miss moet ik zelf een goa party fixen
een party met goa trancequote:
Ow, nouja ik houd me wel aanbevolen hoorquote:Op maandag 14 mei 2012 20:38 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
dat weet ik nog niet![]()
nee maar, ik wil naar een goa party, dat lijkt me tof
dan mag ik nog wel heel veel goa gaan downloaden, heb niet zoveelquote:Op maandag 14 mei 2012 20:42 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Goa meet met bijbehorigheden bij rokje thuis, komend weekend, be there
kleaujeau, je liet me klikkenquote:
Is dat goaquote:Op maandag 14 mei 2012 20:43 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow, nouja ik houd me wel aanbevolen hoor
Vrijdag in Antwerpen speelt 'The Americal Dollar'
En ook nog Motek
En 'The Ascent of Everest'
Je hebt nog tot zaterdagquote:Op maandag 14 mei 2012 20:43 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
dan mag ik nog wel heel veel goa gaan downloaden, heb niet zoveel
ff klikzorrenquote:Op maandag 14 mei 2012 20:43 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow, nouja ik houd me wel aanbevolen hoor
Vrijdag in Antwerpen speelt 'The Americal Dollar'
En ook nog Motek
En 'The Ascent of Everest'
Je mag hier blijven maffen
da's waar, tijd zatquote:Op maandag 14 mei 2012 20:44 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Je hebt nog tot zaterdag
Tevens: dibs op rokje's bank.
ja hey, jongahquote:
nee, taart :$quote:Op maandag 14 mei 2012 20:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
goa is toch een soort muziek?
spam. postcount +1
Maar komt je boy Agneton dan ook?quote:Op maandag 14 mei 2012 20:41 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
da's zulks een kut eind reizen, ik trek even mijn "grens" bij 2 uur reizen.. en eigenlijk vind ik dat al te veel..
miss moet ik zelf een goa party fixen
Ik heb 2 kaartjes voor Sigur in Paradiso eind augustus, maar ik zoek nog iemand om dat 2e kaartje te gebruikenquote:Op maandag 14 mei 2012 20:46 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
klinkt wel lekker ja, so far moet ik een beetje aan sigur denken
Mwah. Nja. Neuh. Dat dan ook weer nietquote:
quote:Op maandag 14 mei 2012 20:47 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Maar komt je boy Agneton dan ook?En Bitkit?
quote:Op maandag 14 mei 2012 20:51 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hihi wij zijn gemaakt voor elkaar denk ik soms
ware het niet van dat ene kleine detailtje
nou, ik heb wat te doen, muziek luisterenquote:
R&P versie van "wat luister je nu"quote:
Ik ken nog wel een knap meisje dat wel regelmatig naar Goa feestjes gaat.quote:Op maandag 14 mei 2012 20:51 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hihi wij zijn gemaakt voor elkaar denk ik soms
ware het niet van dat ene kleine detailtje
me jelly.. dat ze naar goa feestjes gaat dan ehquote:Op maandag 14 mei 2012 20:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ken nog wel een knap meisje dat wel regelmatig naar Goa feestjes gaat.
ik ben blij dat je t er mee eens bentquote:Op maandag 14 mei 2012 20:53 schreef Newbie114 het volgende:
Infected Mushroom is zo ongelooflijk baas.
meh, slaapze alvast danquote:Op maandag 14 mei 2012 20:53 schreef Faxie het volgende:
Maar ik ga weer verder hier. En vroeg slapen...
Verder met wat?quote:Op maandag 14 mei 2012 20:53 schreef Faxie het volgende:
Slaap lekker alvast.quote:Op maandag 14 mei 2012 20:53 schreef Faxie het volgende:
Ze zegt dat ze vrouwen aantrekkelijk vindt.quote:Op maandag 14 mei 2012 20:53 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
me jelly.. dat ze naar goa feestjes gaat dan eh
[..]
ik ben blij dat je t er mee eens bent
[..]
meh, slaapze alvast dan![]()
quote:Op maandag 14 mei 2012 20:54 schreef Drommeldaris het volgende:
Mensen die niet standaard naar mijn playlists op youtube luisteren
ok, naam, woonplaats en telefoonnummer graagquote:Op maandag 14 mei 2012 20:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Slaap lekker alvast.
[..]
Ze zegt dat ze vrouwen aantrekkelijk vindt.
Hackers beaten is lachen! Worden ze vet kwaad!quote:
Topickillquote:Op maandag 14 mei 2012 20:59 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hackers beaten is lachen! Worden ze vet kwaad!
HAHA
reanimatieteam is onderweg :$quote:
Gelukkig. Ik denk dat ze allemaal mond op mond willen moetenquote:Op maandag 14 mei 2012 21:04 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
reanimatieteam is onderweg :$
ohhh shi-.. bustedquote:Op maandag 14 mei 2012 21:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
dat kan maar 1 ding betekenen...
JULLIE ZIJN ALLEMAAL HACKERS!!!
dan eis ik een lekker wijf :$quote:Op maandag 14 mei 2012 21:05 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Gelukkig. Ik denk dat ze allemaal mond op mond willen moeten
Here i amquote:Op maandag 14 mei 2012 21:07 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ohhh shi-.. busted
[..]
dan eis ik een lekker wijf :$
bent u van het reanimatieteam?quote:
ik wacht nog op antwoord.. of we samen liquor gaan drinken.. daarna kom ik wel met een of ander leuk spelletje op de proppenquote:Op maandag 14 mei 2012 21:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb je MFN nog niet gehosseld dan?
Dat heb ik ook eens geprobeerd. Ze vond het spelletje niet leukquote:Op maandag 14 mei 2012 21:10 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik wacht nog op antwoord.. of we samen liquor gaan drinken.. daarna kom ik wel met een of ander leuk spelletje op de proppen![]()
![]()
ik heb er sinds kort goeie ervaringen meequote:Op maandag 14 mei 2012 21:11 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dat heb ik ook eens geprobeerd. Ze vond het spelletje niet leuk
Ze wou er nieteens aan beginnenquote:Op maandag 14 mei 2012 21:11 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik heb er sinds kort goeie ervaringen mee![]()
t zijn vaak ook wel lame-ass dingen hoor, die spelletjesquote:
Twisterquote:Op maandag 14 mei 2012 21:10 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik wacht nog op antwoord.. of we samen liquor gaan drinken.. daarna kom ik wel met een of ander leuk spelletje op de proppen![]()
![]()
dat is idd wel HET recept voor een spannende avondquote:
dat mag, klinkt ook wel lekker, hoewel ik toch goa prefereerquote:
of:quote:Op maandag 14 mei 2012 21:19 schreef tijnbrein het volgende:
Nu maar even een lekker metalplaatje om bij te komen. Alhoewel wel een plaat die wat aandacht vraagt.
Between the Buried and Me- Colors
kan ook leuk zijn.. misschien, geen idee :$quote:
ik las "been gebroken"quote:Op maandag 14 mei 2012 21:23 schreef Bartholomeus het volgende:
Ik ga naar bed, ben gebroken.
Weltruste!
Kan aan mij liggen maar ik krijg er wat foute ideeën bij. Iets met nasi'squote:
i know.. maar mij gaat het puur om de herrie hoorquote:Op maandag 14 mei 2012 21:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Kan aan mij liggen maar ik krijg er wat foute ideeën bij. Iets met nasi's
Klinkt wel tof inderdaad. Ach soms moet je gewoon naar de muziek luisteren en dat gedoe er om heen vergeten.quote:Op maandag 14 mei 2012 21:26 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
i know.. maar mij gaat het puur om de herrie hoor![]()
dat bedoel ik.. zo heb je ook wumpscut.. als je daar bepaalde teksten van gaat luisteren ga je je ook 857473736738 x bedenken van "wtfquote:Op maandag 14 mei 2012 21:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Klinkt wel tof inderdaad. Ach soms moet je gewoon naar de muziek luisteren en dat gedoe er om heen vergeten.
Die muziek boeit me niet, die Germaansche dames daarentegenquote:Op maandag 14 mei 2012 21:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Klinkt wel tof inderdaad. Ach soms moet je gewoon naar de muziek luisteren en dat gedoe er om heen vergeten.
Bij bepaalde bands en genres zijn de teksten juist grappig. Kutschurft bijvoorbeeld. Titels als: Boer hoekt vrouw, Bruut anaal genomen in een overvolle dixie.quote:Op maandag 14 mei 2012 21:30 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
dat bedoel ik.. zo heb je ook wumpscut.. als je daar bepaalde teksten van gaat luisteren ga je je ook 857473736738 x bedenken van "wtf".. maar ik vind het, als ik m'n verstand op nul zet, heerlijk klinken
Skullfucking?quote:
Ja? Goeie smaak heb ik hequote:
kutschurft ken ik idd, heerlijk foutquote:Op maandag 14 mei 2012 21:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Bij bepaalde bands en genres zijn de teksten juist grappig. Kutschurft bijvoorbeeld. Titels als: Boer hoekt vrouw, Bruut anaal genomen in een overvolle dixie.
lolwutquote:
Misschien dat ik hersens inslaan iets te letterlijk neemquote:Op maandag 14 mei 2012 21:32 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
kutschurft ken ik idd, heerlijk fout![]()
[..]
lolwut
Ik ga nu kutschurft luisteren. wat een naam ook.quote:Op maandag 14 mei 2012 21:32 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
kutschurft ken ik idd, heerlijk fout![]()
[..]
lolwut
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Prachtige tekst.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Haha, gvd ik moet ze nog steeds een keer live zien.quote:Op maandag 14 mei 2012 21:34 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ik ga nu kutschurft luisteren. wat een naam ook.
ik snap het hoor.. maar dat lijkt me toch niet zo erotiserend, dat wat jij zeiquote:Op maandag 14 mei 2012 21:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Misschien dat ik hersens inslaan iets te letterlijk neemsorry auti trekje
quote:Op maandag 14 mei 2012 21:34 schreef heloef het volgende:
pure poezie :$SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Prachtige tekst.What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
quote:Op maandag 14 mei 2012 21:34 schreef heloef het volgende:
Welke isjdat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Prachtige tekst.
quote:
Mij ook niet.quote:Op maandag 14 mei 2012 21:35 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik snap het hoor.. maar dat lijkt me toch niet zo erotiserend, dat wat jij zei
Ik weet het. Ik word altijd smerig chagrijnig van dat spel.quote:
Hell yeah dat album hebquote:
dat bedoel ik.. mag best beetje spicy, maar ik heb m'n grenzen jaquote:Op maandag 14 mei 2012 21:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mij ook niet.ik hou het liever bij de normale opnemingen die er voor bedoeld zijn
Dan neig je inderdaad snel naar andere activiteiten om de tijd te doden.quote:Op maandag 14 mei 2012 21:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet het. Ik word altijd smerig chagrijnig van dat spel.
gewoon doen.quote:Op maandag 14 mei 2012 21:37 schreef system_overload het volgende:
Friendzoned :
What if i told you being nice to a girl doesn't obligate her to be romantically interested in you
Girls are humans too, you know. In case a lot of you guys have forgotten that. If some girl you didn't like was really nice to you, you sure as hell wouldn't be romantically interested in her. So don't expect the same from girls.
What if I told you being nice just for the sake of getting laid isn't being nice.
Aubergine, tipi en indiaan.quote:Op maandag 14 mei 2012 21:37 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
dat bedoel ik.. mag best beetje spicy, maar ik heb m'n grenzen ja
Grrrquote:Op maandag 14 mei 2012 21:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Aubergine, tipi en indiaan.MI's anyone?
Goregrindquote:
ik ben er een aan het vormen ondertussenquote:Op maandag 14 mei 2012 21:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Aubergine, tipi en indiaan.MI's anyone?
Hahaquote:
Toch welquote:Op maandag 14 mei 2012 21:40 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik ben er een aan het vormen ondertussen
Seks voor de Buch toch ofzo?quote:Op maandag 14 mei 2012 21:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Toch welfucking geniaal filmpje is dat. Slappe lach dat wel
Ja.quote:
Doei rokjequote:Op maandag 14 mei 2012 21:43 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
mja ik ga even weer mensen, beetje druk hier atm.. ik kom gauw terug hoor, one luv ditdat![]()
Sletje van de buurt, ik ga opzoek naar de slet van Hoofddorp. Wens me succes.quote:
Gelukkig heb je fok om de tijd te dodenquote:
de wat.?quote:
Nicequote:Op maandag 14 mei 2012 21:37 schreef system_overload het volgende:
Friendzoned :
What if i told you being nice to a girl doesn't obligate her to be romantically interested in you
Girls are humans too, you know. In case a lot of you guys have forgotten that. If some girl you didn't like was really nice to you, you sure as hell wouldn't be romantically interested in her. So don't expect the same from girls.
What if I told you being nice just for the sake of getting laid isn't being nice.
Hoiquote:
Voorspelbaremodusquote:
Rokje was er.quote:
Als je mij mist moet je beter mikkenquote:
ooohw en ik heb dr net gemistquote:Op maandag 14 mei 2012 22:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Rokje was er.
Toen sloeg mijn hartje een stukje sneller.
Dit:quote:
Je bedoelt de waarheid over mannen die klagen over de friendzonequote:Op maandag 14 mei 2012 22:32 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Wat ben je toch allemaal wel niet aan het lezen?
quote:Op maandag 14 mei 2012 22:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik probeerde te kijken of Snarf into de vrouwen was.
nee snarf is niet van de vrouwenquote:Op maandag 14 mei 2012 22:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik probeerde te kijken of Snarf into de vrouwen was.
Wat heb je nu aan dat soort teksten?quote:Op maandag 14 mei 2012 22:34 schreef system_overload het volgende:
[..]
een vrouw is een mens niet een lustobject dat jou behoort te plezieren omdat je aardig tegen haar doet
quote:Op maandag 14 mei 2012 22:37 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
nee snarf is niet van de vrouwen![]()
hoe moet je spytoolen, lijkt me verrijkend
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
anyway, we gaan wel filmpje kijken dan eh? ja tochhhh? :$quote:Op maandag 14 mei 2012 22:37 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
Maar je hebt wel C_A gelikt, hihihi.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:37 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
Psst, vraag het haar.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:37 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
misschien wil ze wel knuffelen, dat is ook goed
dat durf ik niet, dan word ik verlegenquote:Op maandag 14 mei 2012 22:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar je hebt wel C_A gelikt, hihihi.
[..]
Psst, vraag het haar.
dit is niet een soort tekst dat ik toevallig lees dit is hoe ik erover denk ,omdat er geen voordeeltjes voor jou in zitten is het niet boeiend meer ofzo?quote:Op maandag 14 mei 2012 22:37 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Wat heb je nu aan dat soort teksten?
alleen als er zoete drank opzitquote:Op maandag 14 mei 2012 22:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar je hebt wel C_A gelikt, hihihi.
Ok, dan vraag ik het wel.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:39 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
dat durf ik niet, dan word ik verlegen
ghehehe hoef niet achteraf te zoenen enzo toch..?quote:Op maandag 14 mei 2012 22:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ok, dan vraag ik het wel.
Snarf, heb je misschien zin om een keer een leuke film te gaan kijken met een hele leuke meid?
quote:Op maandag 14 mei 2012 22:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ok, dan vraag ik het wel.
Snarf, heb je misschien zin om een keer een leuke film te gaan kijken met een hele leuke meid?
nee, wel knuffelenquote:Op maandag 14 mei 2012 22:41 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ghehehe hoef niet achteraf te zoenen enzo toch..?
moet je nagaan.. scherp, terwijl ik vandaag zombie benquote:
oh daar ben ik denk ik niet zo goed in met vrouwen... dan ben ik verlegenquote:
Wat schiet je nu op met dit mannen gehaat ... you would love to have onequote:Op maandag 14 mei 2012 22:41 schreef system_overload het volgende:
[..]
dit is niet een soort tekst dat ik toevallig lees dit is hoe ik erover denk ,omdat er geen voordeeltjes voor jou in zitten is het niet boeiend meer ofzo?
Kan jij geen vrienden zijn met iemand van het andere geslacht zonder diegene te zien als lustobject ?
i feel bad for the girl your about to meet
Op de volgende meet gaat er fiks wat geknoeid worden, ben ik bang. Ik voel mijn handen nu al trillen.quote:
Je hoeft niks te doen dat je niet wilt.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:41 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ghehehe hoef niet achteraf te zoenen enzo toch..?
oh.. maar..quote:Op maandag 14 mei 2012 22:43 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
oh daar ben ik denk ik niet zo goed in met vrouwen... dan ben ik verlegen
geeft niks hoor, je doet iig je best, dat waardeer ik :$quote:
da's wel leuk dus ja?quote:Op maandag 14 mei 2012 22:44 schreef marbasnarf het volgende:
ik kijk fukkers (op veronica) zit echt te gieren en te janken van t lachen
Ik ben een perfecte wingman, maar een nog betere cockblocker.quote:
I know. Als jij beter je best had gedaan, had ik Casie gehosseld. Jeweet.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben een perfecte wingman, maar een nog betere cockblocker.
Goed bezig.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:45 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
geeft niks hoor, je doet iig je best, dat waardeer ik :$
[..]
da's wel leuk dus ja?miss toch maar es gaan kijken
fffuuuuuquote:Op maandag 14 mei 2012 22:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben een perfecte wingman, maar een nog betere cockblocker.
ja toch niet dannnnquote:Op maandag 14 mei 2012 22:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
I know. Als jij beter je best had gedaan, had ik Casie gehosseld. Jeweet.
[..]
Goed bezig.
Had ik nog maar een keer op mijn telefoon gekeken.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
I know. Als jij beter je best had gedaan, had ik Casie gehosseld. Jeweet.
Wanneer heeft die geblocked dan?quote:
Ik mis haar Heloef.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Had ik nog maar een keer op mijn telefoon gekeken.
Even gegoogled... dat is gejat van the jokersquote:Op maandag 14 mei 2012 22:44 schreef marbasnarf het volgende:
ik kijk fukkers (op veronica) zit echt te gieren en te janken van t lachen
nee, ik was m voorquote:Op maandag 14 mei 2012 22:49 schreef twi het volgende:
[..]
Hoi Rokje, heeft Faxie je weer hier naartoe gesleept?
In jouw geval is het clungeblocker.quote:
maakt niets uit, tis leuk!quote:Op maandag 14 mei 2012 22:50 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Even gegoogled... dat is gejat van the jokers.
Maar goed tess
mits mooi EN lief, graagquote:Op maandag 14 mei 2012 22:51 schreef heloef het volgende:
[..]
In jouw geval is het clungeblocker.
Trouwens zal ik het lesbomeisje wat ik per ongeluk hosselde naar je doorsturen?
Pff, heb zo'n vermoeden dat het origineel beter is..quote:
quote:Op maandag 14 mei 2012 22:51 schreef heloef het volgende:
[..]
In jouw geval is het clungeblocker.
Trouwens zal ik het lesbomeisje wat ik probeerde te hosselen naar je doorsturen?
Toen ik haar voor het eerst zag, mijn hart ging net zoals in die cartoons.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:52 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
mits mooi EN lief, graag.. nja lief hoeft niet persé, als ze grote bek heeft zal ik haar wel ff leren wie de bazin is
mohhhquote:Op maandag 14 mei 2012 22:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Toen ik haar voor het eerst zag, mijn hart ging net zoals in die cartoons.
En ze is zo'n schatje.
het is geen mannengehaatquote:Op maandag 14 mei 2012 22:43 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Wat schiet je nu op met dit mannen gehaat ... you would love to have one.
eensquote:Op maandag 14 mei 2012 22:54 schreef system_overload het volgende:
[..]
het is geen mannengehaat
zo vat jij het op
naast een vriend zou ik best wel mannelijke vrienden wil hebben die ook echt vrienden zijn
gelijkwaardig dus
vrienden zijn vrienden een boyfriend is heel wat anders
vertel!quote:
Ja, dat gaat niet gebeuren.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:54 schreef system_overload het volgende:
[..]
het is geen mannengehaat
zo vat jij het op
naast een vriend zou ik best wel mannelijke vrienden wil hebben die ook echt vrienden zijn
gelijkwaardig dus
vrienden zijn vrienden een boyfriend is heel wat anders
Ik denk dat iedereen wel kan opmaken uit die tekst, dat ik onmogelijk een lesbisch meisje kan hosselen. Begrijpend lezen ouwe.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |