quote:Op donderdag 10 mei 2012 00:08 schreef twi het volgende:
26 mei in een leuke kroeg in Utrecht, Mick O' Connells ofzo! Lekker centraal, niet haten op de pub-keuze. Als je het beter weet, dan stel je maar wat voor. In Utrecht, dus.
~19.00 t/m laat
Mensen die komen: twi, Myraela, kutkloon7, Strawberry_Hill (debeterebob, je weet dat je het wilt!)
Net gedaan, mijn afwas is niet overstroomd dus ik denk dat al dat water van jou vandaan komtquote:Op maandag 14 mei 2012 19:50 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik zou het even nakijken als ik jou was :$
Ik kan mijn derde pannenkoek niet opquote:Op maandag 14 mei 2012 19:51 schreef Myraela het volgende:
Ik heb honger, maar schijnbaar ben ik de enige hier thuis.
Nee.quote:Op maandag 14 mei 2012 19:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je moeder geen knuffel gegeven afgelopen zondag?
Maar wordt wss geen seks.quote:Op maandag 14 mei 2012 19:50 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
awww, da's mooi om te horen stokjon![]()
Doesn't matter, had naamtopic.quote:
quote:
da's op zich eigenlijk in principe wel mogelijk jaquote:Op maandag 14 mei 2012 19:51 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Net gedaan, mijn afwas is niet overstroomd dus ik denk dat al dat water van jou vandaan komt
nja, maakt niet uit toch.. knuffelen en beetje genegenheid is ook superfijntjesquote:Op maandag 14 mei 2012 19:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee.
[..]
Maar wordt wss geen seks.
Beste vriendin dit dat.
[..]
Doesn't matter, had naamtopic.
quote:Op maandag 14 mei 2012 19:52 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Mijnes is zwart met wit, kan overal bij.
Ik knuffel anders niet met mijn beste vriendin hoor. Wil ze nietquote:Op maandag 14 mei 2012 19:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee.
[..]
Maar wordt wss geen seks.
Beste vriendin dit dat.
[..]
Doesn't matter, had naamtopic.
Ik houd liever honger dan dat ik een pannenkoek zou gaan eten.quote:Op maandag 14 mei 2012 19:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik kan mijn derde pannenkoek niet op
Dat kun je toch vrij snel verifiëren? Of bedoel je de enige die honger heeft?quote:Op maandag 14 mei 2012 19:51 schreef Myraela het volgende:
Ik heb honger, maar schijnbaar ben ik de enige hier thuis.
Tja, kliekjes eten altijd hierquote:Op maandag 14 mei 2012 19:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik houd liever honger dan dat ik een pannenkoek zou gaan eten.
Dat laatste. Mierenneuker.quote:Op maandag 14 mei 2012 19:54 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat kun je toch vrij snel verifiëren? Of bedoel je de enige die honger heeft?
Hoh, pannekoeken van mijn moederquote:Op maandag 14 mei 2012 19:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik houd liever honger dan dat ik een pannenkoek zou gaan eten.
noh, waarom nietquote:Op maandag 14 mei 2012 19:53 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik knuffel anders niet met mijn beste vriendin hoor. Wil ze niet
Ja. Aandacht is fijn.quote:Op maandag 14 mei 2012 19:53 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
nja, maakt niet uit toch.. knuffelen en beetje genegenheid is ook superfijntjes
[..]
pics in m'n dm?
quote:Op maandag 14 mei 2012 19:55 schreef Lokasenna het volgende:
Mijn moeder kan niet eens pannenkoeken maken.
Weet jij een goede manier om de maat van een mierencup te meten?quote:
Ik heb er niet eens foto's van eigenlijk.quote:Op maandag 14 mei 2012 19:53 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
nja, maakt niet uit toch.. knuffelen en beetje genegenheid is ook superfijntjes
[..]
pics in m'n dm?
Lang en voor haar persoonlijk verhaal, ga ik hier niet neerzettenquote:
nooit fijn gevonden?quote:Op maandag 14 mei 2012 19:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja. Aandacht is fijn.
Ik maak wel vorderingen op het gebied van aanraking. Ik vind het meestal niet fijn als mensen mij aanraken, maar vandaag ging een medestudent mij een paar keer omhelzen en ik vond het wel prima eigenlijk.
Ik ga vooruit.
quote:Op maandag 14 mei 2012 19:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik kan mijn derde pannenkoek niet op
doe maar jaquote:Op maandag 14 mei 2012 19:56 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik heb er niet eens foto's van eigenlijk.
Misschien toch maar eens fixen.
Ben je al biseksueel of alleen voor mij?quote:Op maandag 14 mei 2012 19:52 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]![]()
[..]
da's op zich eigenlijk in principe wel mogelijk ja
Gelukkig niet. Mijn vader is wel goed met pannenkoeken.quote:
Nee hoor, ik had slijkende vrouwen geplaatst voor deze TTquote:Op maandag 14 mei 2012 19:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, want stem D66
Vrouwen moeten squatten
Straks ga je nog zeggen dat ik ook geen eieren kan bakkenquote:Op maandag 14 mei 2012 19:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]![]()
Is Drommel of Kree je moeder?
[..]
Weet jij een goede manier om de maat van een mierencup te meten?
Duurt altijd een tijdje voordat het fijn voelt. Ik moet dan echt een goede band hebben.quote:Op maandag 14 mei 2012 19:57 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
nooit fijn gevonden?
mja wel tof dat je dan (m.i behoorlijk grote) stappen vooruit maakt
Hahaha, ik lachte zo hard.quote:Op maandag 14 mei 2012 19:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Gelukkig niet. Mijn vader is wel goed met pannenkoeken.
Maar aardappels in bedorven water hebben nog nooit op mijn bord gelegen.
Oee.quote:Op maandag 14 mei 2012 19:57 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
doe maar ja![]()
krijg je een fles liquor van me
ok en nu ff koffie, tot straks wsl![]()
Sorry drom. Maar jouw activiteiten in de keuken zijn geweldig.quote:Op maandag 14 mei 2012 19:58 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Straks ga je nog zeggen dat ik ook geen eieren kan bakken
Ik ga je aanraken en dan kijken hoe je het vind zodat ik zeker weet dat je een echte bro bentquote:Op maandag 14 mei 2012 19:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Duurt altijd een tijdje voordat het fijn voelt. Ik moet dan echt een goede band hebben.
Ik raak mijn ouders nog steeds niet aan bijvoorbeeld.
[..]
Hahaha, ik lachte zo hard.![]()
Kun jij wel een beetje koken en zo voor Newb zorgen?
Fobo'dquote:Op maandag 14 mei 2012 20:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sorry drom. Maar jouw activiteiten in de keuken zijn geweldig.
Niet goed. Ik kan aardappelen met groente en vlees maken dus overleefbaar is het wel.quote:Op maandag 14 mei 2012 19:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hahaha, ik lachte zo hard.![]()
Kun jij wel een beetje koken en zo voor Newb zorgen?
Wel op een lekker plekje toch?quote:Op maandag 14 mei 2012 20:02 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik ga je aanraken en dan kijken hoe je het vind zodat ik zeker weet dat je een echte bro bent
Sja, is ook een budgetstrik natuurlijk.quote:Op maandag 14 mei 2012 20:04 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Niet goed. Ik kan aardappelen met groente en vlees maken dus overleefbaar is het wel.
En die pakjes met aardappelen en groente uit de diepvries zijn snel en nog goed eetbaar.
Ik snap niet hoe je zulke gedrochten van maaltijden in elkaar kunt zetten als kree als het ook heel simpel kan.
Waar je het zelf wilquote:Op maandag 14 mei 2012 20:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wel op een lekker plekje toch?
[..]
Sja, is ook een budgetstrik natuurlijk.
Als je maar weinig geld hebt om uit te geven aan eten, kom je al snel uit bij een simpele pasta of rijstmaaltijd.
Al zijn aardappels natuurlijk ook niet duur. Maar kant- en klaarmaaltijden zijn relatief duurder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |