Ja hoor, wat ga je studeren?quote:Op maandag 14 mei 2012 20:15 schreef dramatic het volgende:
Komt er nog iemand gezellig naar de TU/e?
Ik heb dat wel dus -.- rawrquote:
Nope ik sta prachtig ingeschreven bij de UvAquote:Op maandag 14 mei 2012 20:15 schreef dramatic het volgende:
Komt er nog iemand gezellig naar de TU/e?
groningen.quote:Op maandag 14 mei 2012 20:15 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Ja haha duh maar welke studie schat
Studie groningen?...quote:Op maandag 14 mei 2012 20:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
groningen.
ik wil sowieso komende zomer daarheen verhuizen, uni of hbo.
liefst uni, maar ik blijf geen seconde langer op de middelbare.
Ah, Etsu! Bekend gezicht van vorig jaar.quote:Op maandag 14 mei 2012 20:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
groningen.
ik wil sowieso komende zomer daarheen verhuizen, uni of hbo.
liefst uni, maar ik blijf geen seconde langer op de middelbare.
Hahahha bastard ik zat thee te drinken en hield het nauwelijks binnen xDquote:
Oh cool. ik sta al ingeschreven voor rechtsgeleerdheidquote:
Bweh. Ik heb een 4,4 nodig voor een 5,5 en na vandaag twijfel ik sterk of het gelukt is.quote:Op maandag 14 mei 2012 20:16 schreef Prulez het volgende:
[..]
Ah, Etsu! Bekend gezicht van vorig jaar.
HBO? Ging Nederlands niet goed genoeg dan?
Duidelijkheid kan alleen het CvE verschaffen door middel van een Aanvulling op het Correctievoorschrift. Indien er geen bericht komt, moeten correctoren gewoon het CV aanhouden.quote:Op maandag 14 mei 2012 20:16 schreef zoodan het volgende:
Is er al duidelijkheid over de vraag met de volgorde 643125?
Ik ook! Maar niet Amsterdam.quote:Op maandag 14 mei 2012 20:17 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Oh cool. ik sta al ingeschreven voor rechtsgeleerdheid
Wilde ik eerst ook gaan doen, maar na een paar bezoekjes toch gekozen voor Technische Bedrijfskundequote:Op maandag 14 mei 2012 20:17 schreef dramatic het volgende:
[..]
Technische Informatica (software science major)
Dat zou wel vrij bitter zijn, balen man! Hopen op het beste. Moet je nog meer examens?quote:Op maandag 14 mei 2012 20:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
Bweh. Ik heb een 4,4 nodig voor een 5,5 en na vandaag twijfel ik sterk of het gelukt is.
Wat wil je er later mee worden?:Dquote:Op maandag 14 mei 2012 20:17 schreef dramatic het volgende:
[..]
Technische Informatica (software science major)
en nee geen autist![]()
quote:Op maandag 14 mei 2012 20:17 schreef Prulez het volgende:
[..]
Duidelijkheid kan alleen het CvE verschaffen door middel van een Aanvulling op het Correctievoorschrift. Indien er geen bericht komt, moeten correctoren gewoon het CV aanhouden.
Ja, 30 mei.quote:Op maandag 14 mei 2012 20:18 schreef Prulez het volgende:
[..]
Dat zou wel vrij bitter zijn, balen man! Hopen op het beste. Moet je nog meer examens?
Hah, dan heb je nog even de tijd. Is dat realistisch voor je?quote:Op maandag 14 mei 2012 20:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja, 30 mei.Economie. Moet daar een 5,0 op halen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |