Dat begrijpt ie ook wel tegenwoordig.quote:Op maandag 14 mei 2012 20:37 schreef Meloewa het volgende:
Ze bestaan zeker wel, maar denk dat daar wat meer aan vooraf gaat i.p.v letterlijk voorleggen.
ik snap je zin niet neem me niet kwalijk.quote:Op maandag 14 mei 2012 20:40 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Dat begrijpt ie ook wel tegenwoordig.Met je 15e ben je nog gewoon kleuter die doorgaans in fabeltjes gelooft.
Als je serieus bent, dm me maar. Groetenquote:Op maandag 14 mei 2012 20:41 schreef Meloewa het volgende:
[..]
ik snap je zin niet neem me niet kwalijk.
diepquote:Op maandag 14 mei 2012 22:26 schreef Levolution het volgende:
Vlak na het aanbieden van het genotsmiddel en voorafgaand aan de hossel, dient men de balts in de strijd te gooien. Onder het genot van de breezer en door het intreden van de effecten van de drug die door dit drankje vermengd is, zal haar paringsbereidheid toenemen wanneer zij toeziet hoe de man zijn rugspieren als vleugels uitzet en zijn geslachtsorgaan sierlijk heen en weer beweegt. Alleen dan zal de ware aard van het soppende, vrouwelijke geslacht van de Homo sapiens naar boven komen.
Wie heeft er destijds niet geprobeerd om een breezer te slijten als ruilmiddel voor fellatio.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:30 schreef chroestjov het volgende:
Na de intro wist ik al hoe het ging eindigen
Waarschijnlijk vanwege de handeling die zogenaamd aan een breezer verbonden zit.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 07:21 schreef Black-beauty-babe het volgende:
Waarom toch steeds Breezersletjes en waarom niet Breezergirls?
Moet ik dan aan seksuele handelingen denken of denk ik nu te ver?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 07:24 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Waarschijnlijk vanwege de handeling die zogenaamd aan een breezer verbonden zit.
Het was alleen niet handig om het in ontvangst te nemen na de desbetreffende dame haar Breezer op had; er zitten namelijk ontzettend veel suikers in en daarvan krijg je een vreselijk pekkende eikel, met alle narigheden van dien.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 07:19 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Wie heeft er destijds niet geprobeerd om een breezer te slijten als ruilmiddel voor fellatio.
Een bronstige knaap van 15 jaar denkt niet meer na in zo'n geval, tegenwoordig prefereer ik een tictacje in de ontvangende mond zo'n 5 minuten voor aanvang.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 07:34 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Het was alleen niet handig om het in ontvangst te nemen na de desbetreffende dame haar Breezer op had; er zitten namelijk ontzettend veel suikers in en daarvan krijg je een vreselijk pekkende eikel, met alle narigheden van dien.
En 0% geluk.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 08:03 schreef haan33 het volgende:
Je moet eens met mij uitgaan TS, 100% hosselgarantie
Het is wel een rode draad in een aanzienlijk deel van de topics ja.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 10:58 schreef Piethur het volgende:
[..]
Sowieso is dat een kwaaltje van menig Fokker
Ja, als ze daar nou eens een reeks voor maken zouden we in andere topics tot nuttigere onderwerpen kunnen komen.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:04 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Het is wel een rode draad in een aanzienlijk deel van de topics ja.
In R&P lopen er al een paar reeksen.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:04 schreef Piethur het volgende:
[..]
Ja, als ze daar nou eens een reeks voor maken zouden we in andere topics tot nuttigere onderwerpen kunnen komen.
Maar dat gaat me wel heel ver, wat een droeftoeters daar zeg. Mensen die het een wereldse prestatie vinden om eens met een meid te praten.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:06 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
In R&P lopen er al een paar reeksen.
Klopt, je kon ze er mee dronken voeren en dan uiteindelijk gaven ze je wel een BJ. Had ook net zo goed de Famouse Grouse slet kunnen zijn.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:08 schreef Piye het volgende:
Terechte klacht, goed dat je dit onderwerp eens aansnijdt. Die hele breezerslettenmythe is zwaar overdreven. Natuurlijk zijn er genoeg meisjes die je wel even willen pijpen op de wc als je ze dronken voert, maar het verhaal van breezer --> pijpbeurt is gewoon niet waar.
Mensen die het niet eens geloven dat je zelf wel met vrouwen praat omdat dit tot het rijk der fabelen behoort.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:08 schreef Piethur het volgende:
[..]
Maar dat gaat me wel heel ver, wat een droeftoeters daar zeg. Mensen die het een wereldse prestatie vinden om eens met een meid te praten.
Ja, want dan doe je stoer en steek je hun de ogen uitquote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:11 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Mensen die het niet eens geloven dat je zelf wel met vrouwen praat omdat dit tot het rijk der fabelen behoort.
Haha alsof wij FOK!kertjes dat durven.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:11 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Mensen die het niet eens geloven dat je zelf wel met vrouwen praat omdat dit tot het rijk der fabelen behoort.
Jij durft dat! Ik voel het aan mijn wateren.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:15 schreef luckass het volgende:
[..]
Haha alsof wij FOK!kertjes dat durven.
Het idee, inderdaad.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:15 schreef luckass het volgende:
[..]
Haha alsof wij FOK!kertjes dat durven.
Ik weet het, ik weet nog niet welke partij nu precies het meest trieste is.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:13 schreef Piethur het volgende:
[..]
Ja, want dan doe je stoer en steek je hun de ogen uit![]()
Ik wist nooit zo goed dat zulke mensen bestonden maar Fok! is toch goed voor mijn wereldbesef. Die reeks over PUA of PAU of zo, die is ook echt zo triest
Nou die PAU lui vind ik. De verlegen/schuwe Fokkers willen wel maar durven gewoon niet of kunnen het niet. Die PAU lui die leren trucjes om iemand in bed te hosselen omdat ze zelf niet interessant geneog zijn om mee te praten.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:16 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Het idee, inderdaad.
[..]
Ik weet het, ik weet nog niet welke partij nu precies het meest trieste is.
Je hebt zeker een punt ja.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:18 schreef Piethur het volgende:
[..]
Nou die PAU lui vind ik. De verlegen/schuwe Fokkers willen wel maar durven gewoon niet of kunnen het niet. Die PAU lui die leren trucjes om iemand in bed te hosselen omdat ze zelf niet interessant geneog zijn om mee te praten.
"Tactieken" nodig hebben om hertjes te schakenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:18 schreef Piethur het volgende:
[..]
Nou die PAU lui vind ik. De verlegen/schuwe Fokkers willen wel maar durven gewoon niet of kunnen het niet. Die PAU lui die leren trucjes om iemand in bed te hosselen omdat ze zelf niet interessant geneog zijn om mee te praten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |