waarvan aktequote:Op maandag 14 mei 2012 19:37 schreef Kola het volgende:
[..]
Jawel hoor. Ik heb TS gezien en hij is zeker een lekkere mooiboii.
Af en toe laat ik er wel één inzitten, heb je ook een verrassing zo nu en danquote:Op maandag 14 mei 2012 19:49 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Heb je de pinda's er dan ook uitgezogen?
x tje samen breezer drinken?quote:Op maandag 14 mei 2012 20:14 schreef AdoraBelle het volgende:
Wow, een terechte klacht van hakunamatafaka.
* AdoraBelle neemt nog een breezer
Je slaagt erin deze gedistingeerde student krampachtig naar de betekenis van een woord buiten zijn vocabulaire te laten gissen. Chapeau.quote:gecorrumpeerde
Die blonde meisjes van toen zitten nu allemaal met een mokkakleuter op de bank en leven van de bijstand.quote:Op maandag 14 mei 2012 19:30 schreef Plums het volgende:
Dus 5 jaar later denk je eens van 'goh, laat ik een KLB topic hierover openen' ?
Sold!quote:Op maandag 14 mei 2012 20:05 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Af en toe laat ik er wel één inzitten, heb je ook een verrassing zo nu en dan
Ja hij is een mooiboi.quote:Op maandag 14 mei 2012 20:25 schreef Weka het volgende:
Terechte klacht indien TS een mooiboy is. Het leven is als een stijve penis: hard en nooit lang genoeg.
En ben jij een heerlijk mokkeltje dat heel veel aandacht krijgt in de echte wereld, of ben je een lelijk mormeltje? Dan kan ik namelijk een beetje inschatten hoe hoog je op de ladder staat en daarmee hoe hoog de TS staat.quote:
quote:Op maandag 14 mei 2012 20:31 schreef Weka het volgende:
[..]
En ben jij een heerlijk mokkeltje dat heel veel aandacht krijgt in de echte wereld, of ben je een lelijk mormeltje? Dan kan ik namelijk een beetje inschatten hoe hoog je op de ladder staat en daarmee hoe hoog de TS staat.
Prima, dat bevestigt mijn vooroordelen wel een beetje.quote:Op maandag 14 mei 2012 20:33 schreef Kola het volgende:
[..]Talk to the hand 'cause my face is too cool for you.
Wat dan?quote:Op maandag 14 mei 2012 20:35 schreef Weka het volgende:
[..]
Prima, dat bevestigt mijn vooroordelen wel een beetje.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |