Onrustiger? Ik ben dan knock out hoor, werkt goed alcohol.quote:Op maandag 14 mei 2012 18:32 schreef hugsy33 het volgende:
Dat zal per persoon verschillen, je slaapt sowieso onrustiger door alcohol dus als je al slaapproblemen hebt kan het geen kwaad om te laten staan.
dat denk je, maar je lichaam krijgt geen goede rust.quote:Op maandag 14 mei 2012 18:34 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Onrustiger? Ik ben dan knock out hoor, werkt goed alcohol.
Ik blow niet. En wat betreft het drinkgedrag: Dat deed ik voornamelijk om te kunnen slapen dus vandaar nu die melatonine. Maar 2-3 pilsjes zou ik nog wel willen drinken.quote:Op maandag 14 mei 2012 18:35 schreef hugsy33 het volgende:
Ik lees nu dat je ook depressief bent en een sociale fobie, dus stoppen met alcohol en wiet is misschien geen slecht probleem
Van temazepam ga je echt heerlijk slapen.. Heb het slechts 1x gebruikt, in het ziekenhuis de nacht voor een operatie. Kan me voorstellen dat het verslavend is ...quote:Op maandag 14 mei 2012 21:41 schreef novusordoseclorum het volgende:
melatonine is zonder recept verkrijgbaar naar mijn weten... mogelijk dat TS' dosis een recept vereist.
Het is een lichtgewichtje onder de slaapmedicatie... ik zo het haast een opgepompt supplement willen noemen.
Temazepam is een geweldige inslaper, maar wel verslavend... om niet middernacht wakker te worden naast 40mg temazepam eventueel nog 10mg diazepam nemen. Vermijd alcohol en raadpleeg eerst een arts.
Als je daar geen zin in hebt... stop met alcohol, dat is net zo slecht voor je als die benzo's die ik semi-lollig aanhaalde. Ga sporten, socialize en genereer wat structuur in je leven. Het hoeft allemaal heus niet tot in het extreme, maar het werkt wel
Ik heb juist dat ik bij 2-3 drankjes slecht in slaap kan komen.quote:Op maandag 14 mei 2012 19:48 schreef zwartja het volgende:
[..]
Ik blow niet. En wat betreft het drinkgedrag: Dat deed ik voornamelijk om te kunnen slapen dus vandaar nu die melatonine. Maar 2-3 pilsjes zou ik nog wel willen drinken.
Je slaap de nacht zeker wel door (ik tenminste wel) maar de kwaliteit van je slaap is minder. Je bereikt je REM slaap niet o.i.d.. Weet het niet precies.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:23 schreef -Strawberry- het volgende:
Drinken helpt bij inslapen, maar je slaapt er wel lichter van. Gevolg: je slaapt de nacht niet door. Je creëert dus een nieuw slaapprobleem. Dus daar zou ik in ieder geval mee kappen.
Nee, ik merk eigenlijk geen verschil, maar ik ben ook geen dagelijkse alcoholgebruiker.quote:Op woensdag 16 mei 2012 22:00 schreef zwartja het volgende:
Wat zijn jouw ervaringen met melatonine + alcohol? Merk jij een verschil in de werking en zo ja bij hoeveel eenheden ongeveer?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |