SPOILER: UsersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Topusers t/m deel #150Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schuif hem erin, klap hem eruit.
[ Bericht 1% gewijzigd door Rickocum op 14-05-2012 18:10:15 ]
Of juist niet, als je nog niet gefapt hebt tenminste.quote:Op maandag 14 mei 2012 17:55 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Boh dan moet ik wel heel hard aan de bak
Vandaag nog nietquote:Op maandag 14 mei 2012 17:56 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Of juist niet, als je nog niet gefapt hebt tenminste.
Heb je nu al opgegevenquote:
Ik zou het ook niet een maand volhouden, srsquote:Op maandag 14 mei 2012 18:06 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Heb je nu al opgegeven!? Zwakkeling.
quote:Op maandag 14 mei 2012 18:06 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Heb je nu al opgegeven!? Zwakkeling.
Seks in het geheel of met jezelf?quote:Op maandag 14 mei 2012 18:07 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik zou het ook niet een maand volhouden, srs
Seks in het geheel onthouden ga ik sowieso niet doenquote:Op maandag 14 mei 2012 18:09 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Seks in het geheel of met jezelf?
Ik wel denk ik
Truequote:Op maandag 14 mei 2012 18:10 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Seks in het geheel onthouden ga ik sowieso niet doenDat is gewoon ziek, automutilatie dit en dat
Nouja ik had toch 5 maanden geen seks gehadquote:Op maandag 14 mei 2012 18:09 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Seks in het geheel of met jezelf?
Ik wel denk ik
quote:Op maandag 14 mei 2012 18:15 schreef Chocolatebear het volgende:
Kankertopic
'Vrouwen' die met kanker schelden
Kanker mijn 2 reacties in dat topic zijn gewoon weggehaaldquote:Op maandag 14 mei 2012 18:15 schreef Chocolatebear het volgende:
Kankertopic
'Vrouwen' die met kanker schelden
Maar ik vind het vervelend als een meid mij als blauwe ballen heeft doen laten maken, dan moet ik wel fappen hoor anders kneus ik mijn balquote:Op maandag 14 mei 2012 18:14 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nouja ik had toch 5 maanden geen seks gehadMaar niet soppen is moeilijk
En terecht, kleuter.quote:Op maandag 14 mei 2012 18:18 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Kanker mijn 2 reacties in dat topic zijn gewoon weggehaaldSkere mods
Ergens voel ik een drang om het te proberenquote:Op maandag 14 mei 2012 18:14 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nouja ik had toch 5 maanden geen seks gehadMaar niet soppen is moeilijk
Neh waarom zou je, tenzij je een of ander maf experiment wilt doenquote:Op maandag 14 mei 2012 18:22 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ergens voel ik een drang om het te proberenToch doe ik het niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |