SPOILER: UsersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Topusers t/m deel #150Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schuif hem erin, klap hem eruit.
[ Bericht 1% gewijzigd door Rickocum op 14-05-2012 18:10:15 ]
Of juist niet, als je nog niet gefapt hebt tenminste.quote:Op maandag 14 mei 2012 17:55 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Boh dan moet ik wel heel hard aan de bak
Vandaag nog nietquote:Op maandag 14 mei 2012 17:56 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Of juist niet, als je nog niet gefapt hebt tenminste.
Heb je nu al opgegevenquote:
Ik zou het ook niet een maand volhouden, srsquote:Op maandag 14 mei 2012 18:06 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Heb je nu al opgegeven!? Zwakkeling.
quote:Op maandag 14 mei 2012 18:06 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Heb je nu al opgegeven!? Zwakkeling.
Seks in het geheel of met jezelf?quote:Op maandag 14 mei 2012 18:07 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik zou het ook niet een maand volhouden, srs
Seks in het geheel onthouden ga ik sowieso niet doenquote:Op maandag 14 mei 2012 18:09 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Seks in het geheel of met jezelf?
Ik wel denk ik
Truequote:Op maandag 14 mei 2012 18:10 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Seks in het geheel onthouden ga ik sowieso niet doenDat is gewoon ziek, automutilatie dit en dat
Nouja ik had toch 5 maanden geen seks gehadquote:Op maandag 14 mei 2012 18:09 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Seks in het geheel of met jezelf?
Ik wel denk ik
quote:Op maandag 14 mei 2012 18:15 schreef Chocolatebear het volgende:
Kankertopic
'Vrouwen' die met kanker schelden
Kanker mijn 2 reacties in dat topic zijn gewoon weggehaaldquote:Op maandag 14 mei 2012 18:15 schreef Chocolatebear het volgende:
Kankertopic
'Vrouwen' die met kanker schelden
Maar ik vind het vervelend als een meid mij als blauwe ballen heeft doen laten maken, dan moet ik wel fappen hoor anders kneus ik mijn balquote:Op maandag 14 mei 2012 18:14 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nouja ik had toch 5 maanden geen seks gehadMaar niet soppen is moeilijk
En terecht, kleuter.quote:Op maandag 14 mei 2012 18:18 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Kanker mijn 2 reacties in dat topic zijn gewoon weggehaaldSkere mods
Ergens voel ik een drang om het te proberenquote:Op maandag 14 mei 2012 18:14 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nouja ik had toch 5 maanden geen seks gehadMaar niet soppen is moeilijk
Neh waarom zou je, tenzij je een of ander maf experiment wilt doenquote:Op maandag 14 mei 2012 18:22 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ergens voel ik een drang om het te proberenToch doe ik het niet.
Één week, mijn waerde JNAquote:Op maandag 14 mei 2012 18:21 schreef jna het volgende:
Hoe lang heb je het nou totaal volgehouden Ricko?
een maand niet soppen? Waanzin. Al hebben wij mannen natuurlijk veel sneller de behoefte om even flink te boyenquote:Op maandag 14 mei 2012 18:22 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ergens voel ik een drang om het te proberenToch doe ik het niet.
Klopt wel maar dat gekanker zie je mij niet doen, dat dan weer wel.quote:Op maandag 14 mei 2012 18:22 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
WOOOOOOOW.
Hoewel jij ook een kleuter kan zijn
Klopt, ben ik met je eensquote:
Welja johquote:Op maandag 14 mei 2012 18:24 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Klopt wel maar dat gekanker zie je mij niet doen, dat dan weer wel.
Oké, fijn man.quote:Op maandag 14 mei 2012 18:24 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Klopt wel maar dat gekanker zie je mij niet doen, dat dan weer wel.
Welnee.quote:
quote:
2 weken is wel een mooi doel ja.quote:Op maandag 14 mei 2012 18:25 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Klopt, ben ik met je eens
-edit-
Moet wel zeggen dat het ik toen lekker extreme kwam overigens. Misschien nu 2 weken proberen ja?
Need a friend you can fuck, I can be that.quote:Op maandag 14 mei 2012 18:40 schreef Juminelle het volgende:
I wanna fuck with the lights on. Hey girl, let a python slide on.
I don’t really think I drank enough tonight. Lookin’ at you, make me wanna fuck for life.quote:Op maandag 14 mei 2012 18:41 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Need a friend you can fuck, I can be that.
Ik ben verliefd op dat album en Culdesac.quote:Op maandag 14 mei 2012 18:56 schreef Juminelle het volgende:
[..]
I don’t really think I drank enough tonight. Lookin’ at you, make me wanna fuck for life.
Deze blijft lekkerHad je dat andere album van hem nou al geluisterd?
Ok Vas, nu mag ik wel zeggen dat ik wel een beetje van je houd.quote:Op maandag 14 mei 2012 19:01 schreef Vaseline_ het volgende:
Such a, popular place to be,
In the kitchen, in the kitchen.
Never know who you meet,
Everyone wants to be,
'long with the Fat Freddies,
In the kitchen, in the kitchen, whoa
Fuck yeah kudo's verdiendquote:Op maandag 14 mei 2012 19:02 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ok Vas, nu mag ik wel zeggen dat ik wel een beetje van je houd.
Dat is die gast van Communityquote:
Klopt. Met zijn veel te blanke stemquote:
Whehe, die is ook lekker ja.quote:Op maandag 14 mei 2012 19:20 schreef Chocolatebear het volgende:
Bij dit nummer moet ik er zeker van zijn dat er niemand in huis is. Ik kan mijzelf meestal niet bedwingen en begin altijd met keihard fappen los gaan in mijn eentje.
Jezuskanker op een tandem.quote:Op maandag 14 mei 2012 19:29 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Whehe, die is ook lekker ja.
Deze is kankerlekker als je hard gaat.
Je moet die Imperial EP downloaden. Vandaag gereleasedquote:Op maandag 14 mei 2012 19:35 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Jezuskanker op een tandem.
Ik trok halverwege deze track mijn bassface, dan digg ik het.
Gedownload en aangezet tijdens het stofzuigen en dweilen. Ik dank je.quote:Op maandag 14 mei 2012 19:41 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Je moet die Imperial EP downloaden. Vandaag gereleased
Doet me best aan lowlands denkenquote:Op maandag 14 mei 2012 19:35 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Jezuskanker op een tandem.
Ik trok halverwege deze track mijn bassface, dan digg ik het.
quote:
Hij heeft je weten te bevredigen ja? Goedzo, Etha.quote:
Ja,quote:Op maandag 14 mei 2012 21:30 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
[..]
Hij heeft je weten te bevredigen ja? Goedzo, Etha.
Ik dacht goed maar toen ging ik nakijken en was ik niet zo happy meer. Moet het ophalen met m'n mondeling ofzoquote:
Dat moet je nooit terugkijken tijdens je examens. Je rekent jezelf te veel of te weinig punten toe en die dingen kunnen altijd veranderen door de N-term enzo. Daarnaast ga je daardoor alleen maar meer stressen.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:02 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik dacht goed maar toen ging ik nakijken en was ik niet zo happy meer. Moet het ophalen met m'n mondeling ofzoJe kan m'n examen op internet zien wat voor fucking sneaky kut vragen er waren en dan de antwoorden erbij..
Dit ja. 1 groot zenuwengedoe altijdquote:Op maandag 14 mei 2012 22:04 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Dat moet je nooit terugkijken tijdens je examens. Je rekent jezelf te veel of te weinig punten toe en die dingen kunnen altijd veranderen door de N-term enzo. Daarnaast ga je daardoor alleen maar meer stressen.
Precies dit. Ik heb geen enkel examen teruggekeken.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:04 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Dat moet je nooit terugkijken tijdens je examens. Je rekent jezelf te veel of te weinig punten toe en die dingen kunnen altijd veranderen door de N-term enzo. Daarnaast ga je daardoor alleen maar meer stressen.
Mooi.quote:
Ah balen wel. Ik ging vandaag even langs m'n oude school en hoorde dat voor havo bio toch wel kut was en dat veel mensen na een uur al weg warenquote:Op maandag 14 mei 2012 22:02 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik dacht goed maar toen ging ik nakijken en was ik niet zo happy meer. Moet het ophalen met m'n mondeling ofzoJe kan m'n examen op internet zien wat voor fucking sneaky kut vragen er waren en dan de antwoorden erbij..
Ik zat eerst een halfuur voor me uit te staren omdat ik geen flauw idee had wat ik moest doenquote:
quote:Op maandag 14 mei 2012 22:14 schreef Juminelle het volgende:
Ik ben officieel kankerdik. Als ik zit moet ik de knoop van mijn broek open doen om geen buikpijn te krijgen
De LAKS site is ook al overbelast hoorde ikquote:Op maandag 14 mei 2012 22:15 schreef junamii het volgende:
[..]
Ah balen wel. Ik ging vandaag even langs m'n oude school en hoorde dat voor havo bio toch wel kut was en dat veel mensen na een uur al weg warenZag ook allemaal verstrooide gezichten van de leerlingen van vwo die hun examen verknald hadden. Wanneer heb je je volgende examen? Die gewoon goed maken
[..]
Ik zat eerst een halfuur voor me uit te staren omdat ik geen flauw idee had wat ik moest doenMaar uiteindelijk gewoon gemaakt, hem heb dit keer wel gehaald denk ik. Was ook echt net 5 seconden klaar met schrijven toen ik het moest inleveren, was allang blij dat ik het af had. Nu nog wachten op m'n cijfer
Elk jaar weer hetzelfde feestje met LAKS door al die klachten. Ik heb net wel even snel examen Nederlands vwo bekeken, zag er best pittig uit. Ik snapte de hele tekst van samenvatten nietquote:Op maandag 14 mei 2012 22:22 schreef jna het volgende:
[..]
De LAKS site is ook al overbelast hoorde ik![]()
Maar goed nieuws dus
Ik ging ook al kijken jaquote:Op maandag 14 mei 2012 22:27 schreef junamii het volgende:
[..]
Elk jaar weer hetzelfde feestje met LAKS door al die klachten. Ik heb net wel even snel examen Nederlands vwo bekeken, zag er best pittig uit. Ik snapte de hele tekst van samenvatten nietMaar sowieso Nederlands examens
Ja, twee weekjes wachten en ik weet m'n cijfer. Hopen dat ik het gehaald heb en snel kan genieten van m'n vakantie.
Hoe verloopt jouw studie nu? Bijna klaar toch?
Whehe, pistache ijsquote:
Ja, nog 1 klein onderzoeksverslag en een tentamen waar ik best tegenop zie. En mn scriptie natuurlijk waar ik vandaag allemaal boeken voor heb besteld in Engeland en Amerika omdat ze in Nederland nergens te lenen zijnquote:Op maandag 14 mei 2012 22:27 schreef junamii het volgende:
[..]
Elk jaar weer hetzelfde feestje met LAKS door al die klachten. Ik heb net wel even snel examen Nederlands vwo bekeken, zag er best pittig uit. Ik snapte de hele tekst van samenvatten nietMaar sowieso Nederlands examens
Ja, twee weekjes wachten en ik weet m'n cijfer. Hopen dat ik het gehaald heb en snel kan genieten van m'n vakantie.
Hoe verloopt jouw studie nu? Bijna klaar toch?
Ja laiverd dat heeft volgens mij iedereen met nl examens, vond ik ook kutquote:Op maandag 14 mei 2012 22:34 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik ging ook al kijken jaIk snapte ook niet wat ze nou eigenlijk wilden horen met die samenvatting? Maatschappelijke tendensen
Die van mij was kankermakkelijk. Ik had gewoon een 8,5 daarvoorquote:Op maandag 14 mei 2012 22:46 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ja laiverd dat heeft volgens mij iedereen met nl examens, vond ik ook kut
Ik was 2 jaar geleden kankerdik, was naar om mijn veters staand te strikkenquote:Op maandag 14 mei 2012 22:14 schreef Juminelle het volgende:
Ik ben officieel kankerdik. Als ik zit moet ik de knoop van mijn broek open doen om geen buikpijn te krijgen
Ja, echt heel vaag. Heb jij vorig jaar examen gedaan? Vorig jaar was hij namelijk wel gewoon makkelijkquote:Op maandag 14 mei 2012 22:34 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik ging ook al kijken jaIk snapte ook niet wat ze nou eigenlijk wilden horen met die samenvatting? Maatschappelijke tendensen en shit.
Ah nicequote:Op maandag 14 mei 2012 22:37 schreef jna het volgende:
[..]
Ja, nog 1 klein onderzoeksverslag en een tentamen waar ik best tegenop zie. En mn scriptie natuurlijk waar ik vandaag allemaal boeken voor heb besteld in Engeland en Amerika omdat ze in Nederland nergens te lenen zijn
Nee, twee jaar geleden. Een jongen uit mijn klas had toen de samenvatting niet gemaakt en had alsnog een voldoendequote:Op maandag 14 mei 2012 22:54 schreef junamii het volgende:
[..]
Ja, echt heel vaag. Heb jij vorig jaar examen gedaan? Vorig jaar was hij namelijk wel gewoon makkelijk
Serieusquote:Op maandag 14 mei 2012 22:48 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik was 2 jaar geleden kankerdik, was naar om mijn veters staand te strikken
2010-I was ook gewoon heel goed over heel Nederland gemaakt. Vorig jaar was hij makkelijk maar fakking saai die tekstenquote:Op maandag 14 mei 2012 22:55 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Nee, twee jaar geleden. Een jongen uit mijn klas had toen de samenvatting niet gemaakt en had alsnog een voldoende
[..]
Ja, maar dan nog de master hequote:Op maandag 14 mei 2012 22:54 schreef junamii het volgende:
[..]
Ja, echt heel vaag. Heb jij vorig jaar examen gedaan? Vorig jaar was hij namelijk wel gewoon makkelijk
[..]
Ah niceGewoon bijna klaar al.
Woensdag Duits maar dat is kanker easyquote:Op maandag 14 mei 2012 22:15 schreef junamii het volgende:
[..]
Ah balen wel. Ik ging vandaag even langs m'n oude school en hoorde dat voor havo bio toch wel kut was en dat veel mensen na een uur al weg warenZag ook allemaal verstrooide gezichten van de leerlingen van vwo die hun examen verknald hadden. Wanneer heb je je volgende examen? Die gewoon goed maken
Totaal aantal klachten tot nu toequote:Op maandag 14 mei 2012 23:37 schreef Vaseline_ het volgende:
http://examenklacht.nl/ni(...)-op-eerste-examendag
terechte klagt!!!
En terechtquote:Op maandag 14 mei 2012 23:38 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Totaal aantal klachten tot nu toe
10680
Wauw
http://www.examenklacht.nl/statistiekenquote:Op maandag 14 mei 2012 23:37 schreef Vaseline_ het volgende:
http://examenklacht.nl/ni(...)-op-eerste-examendag
terechte klagt!!!
Noh gewoon doen, als ik energie teveel had en een hond zou ik dat ook doen. Ga rennen fattyquote:Op maandag 14 mei 2012 23:58 schreef Juminelle het volgende:
Is het heel idioot als ik nu ga hardlopen met mijn hond?Ik heb energie teveel en ik wil iets doen.
Toen was vwo kankermakkelijk en havo heel moeilijk. Moesten eigenlijk omgewisseld wordenquote:Op maandag 14 mei 2012 23:57 schreef Vaseline_ het volgende:
Examen Nederlands van vorig jaar kreeg pas veel klachten, jezusmina
Ik heb dat vorig jaar ook op dit soort debiele momenten gedaan door liefdesverdriet.quote:Op maandag 14 mei 2012 23:58 schreef Juminelle het volgende:
Is het heel idioot als ik nu ga hardlopen met mijn hond?Ik heb energie teveel en ik wil iets doen.
Ah, wat liefquote:Op maandag 14 mei 2012 23:58 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik heb dat vorig jaar ook op dit soort debiele momenten gedaan door liefdesverdriet.
My sista. Ik deed vorige week voor het eerst m'n shorts van vorig jaar aan, klapte er bijna uit. Toch gewoon boodschappen in gaan doen.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:14 schreef Juminelle het volgende:
Whehe, als ik sta heb ik er geen last van en zit ie zelfs wat los bij m'n taille, maar zodra ik ga zitten staat 'ie op knappenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:17 schreef krioro het volgende:
[..]
My sista. Ik deed vorige week voor het eerst m'n shorts van vorig jaar aan, klapte er bijna uit. Toch gewoon boodschappen in gaan doen.
Gaat regelrecht naar je kont die troep. Sport je nog wel eigenlijk ik hoor je er nooit meer overquote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:20 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Whehe, als ik sta heb ik er geen last van en zit ie zelfs wat los bij m'n taille, maar zodra ik ga zitten staat 'ie op knappen
Nauwelijks. Mijn gym is nu aan het verbouwen en m'n dansgroep is nooit compleetquote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:22 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Gaat regelrecht naar je kont die troep. Sport je nog wel eigenlijk ik hoor je er nooit meer over
Ja bij de taille is het bij mij ook niet strak, vooral bij m'n kont. Maar maakt niet uit, fuarkin joocy.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:20 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Whehe, als ik sta heb ik er geen last van en zit ie zelfs wat los bij m'n taille, maar zodra ik ga zitten staat 'ie op knappen
En jij dan? Je ging toch weer kickboksen?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:22 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Gaat regelrecht naar je kont die troep. Sport je nog wel eigenlijk ik hoor je er nooit meer over
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |