Uhm, mijn duim blijkbaar...quote:Op maandag 14 mei 2012 16:46 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat hij niet zou willen ?
Van de winter wilde hij idd nog niet, maar nu is de situatie alweer totaal anders.quote:Op maandag 14 mei 2012 16:50 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Uhm, mijn duim blijkbaar...![]()
Ik dacht het ergens gelezen te hebben, maar kan niks terugvinden.
Als hier leipo's komen, dan ben ik weg.quote:Op maandag 14 mei 2012 16:51 schreef DonRaja het volgende:
TT...dit gaat gegarandeerd weer hele hordes leipos aantrekken.
Ah ja dat was het, hij wilde vorig jaar niet verhuurd worden. Nu zegt zelfs Treffers dat het belangrijk is dat hij minuten gaat maken.quote:Op maandag 14 mei 2012 16:52 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Van de winter wilde hij idd nog niet, maar nu is de situatie alweer totaal anders.
Heeft nu ook echt wel door dat nog een jaar banken niet kan, dat beter worden van trainingen is nu ook wel ten einde. Minuten maken is nu het belangrijkste.
quote:Alle respect voor beslissing Kuijt'
ROTTERDAM – Technisch directeur Martin van Geel toont alle begrip voor de keuze van Dirk Kuijt, die hem heeft laten weten niet in te gaan op een aanbieding van Feyenoord en in te zetten op een nieuw buitenlands avontuur.
“Die beslissing was conform de verwachting”, zegt Van Geel tegen NUsport.
“Ik heb altijd gezegd dat de kans dat Dirk naar Feyenoord zou komen gezien onze financiėle mogelijkheden minimaal was. Nu is het definitief. We hebben bij Feyenoord alle respect voor zijn beslissing.”
Van Geel sluit niet uit dat Kuijt, die deze zomer 32 jaar wordt, in de toekomst alsnog terugkeert als spits van Feyenoord. Maar of het ervan komt?
“Dat weet je nooit. We hebben elkaar geen toezeggingen gedaan, want je weet niet hoe de situatie er in 2013 of 2014 voorstaat. Misschien hebben we dan al een spits die de ene na de andere bal erin schiet, misschien is zijn komst dan opnieuw niet financieel haalbaar.''
''En Dirk wordt natuurlijk elk jaar ouder. We laten de tijd z’n werk doen en bekijken de situatie per zomer.”
Alternatief
Voor komend seizoen gaat Van Geel op zoek naar een alternatief voor de spitspositie.
“Het zal nog wel een tijdje duren voordat we die hebben gevonden. Vinden we er geen een, dan doen we het gewoon met de spitsen die we al hebben: Guyon Fernandez, Anass Achahbar en Mitchell Te Vrede.”
Is een middenvelderquote:Op maandag 14 mei 2012 17:02 schreef Das-Phantom het volgende:
Die jonge spaanse spits van City, dat supertalent. Kunnen we die niet huren?
Dat is een 10.quote:Op maandag 14 mei 2012 17:02 schreef Das-Phantom het volgende:
kutquote:
Ze hebben een Italiaan en 2 Argentijnen, welke wil je hebben?quote:Op maandag 14 mei 2012 17:02 schreef Das-Phantom het volgende:
Die El Hasnaoui vond ik in de eerste seizoenshelft wel geinig, maar denk niet beter dan wat we nu hebben. De Leeuw niet echt op gelet.quote:Op maandag 14 mei 2012 17:03 schreef Grifte het volgende:
Als we hier toch met namen als Junker, Bulykin en Malki aankomen, wat vindt men van De Leeuw en El Hasnaoui van De Graafschap?
Zullen wel voor een zacht prijsje opgepikt kunnen worden, mensen hier die ze goed kennen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |