een stuk jonger dan jouwquote:Op maandag 14 mei 2012 16:20 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
En hoe oud zijn jullie nou eigenlijk, zelfs jullie kotsen op die muziek. Ik heb hoop
Het waren er twee.quote:Op maandag 14 mei 2012 16:20 schreef Monopoly het volgende:
Waarom heb je brownies gebakken?
Omdat ik zwanger ben van één neger, paps.
EEN NEGER ?!
Monopoly heeft die brownies gebakken?quote:
quote:Op maandag 14 mei 2012 16:21 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Monopoly heeft die brownies gebakken?
Succes met je examens morgen. Knijp je em al of ga je ze maken als een baas?
wij mochten alleen een fles water drinken dat elke dag op tafel klaar stond.quote:Op maandag 14 mei 2012 16:20 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja, je mag eten en drinken zolang het de mensen die examen maken maar niet lastig valt.
Ja we krijgen ook thee, en je mag flesje water pakkenquote:Op maandag 14 mei 2012 16:21 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
wij mochten alleen een fles water drinken dat elke dag op tafel klaar stond.
niet douchenquote:Op maandag 14 mei 2012 16:22 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja we krijgen ook thee, en je mag flesje water pakken
Ik wil nog iets zoeken wat moeilijk erg stinkt, zodat de hele gymzaal daar last van heeft
*Hmmm oohh hmmm ahhhhhh smul*quote:Op maandag 14 mei 2012 16:20 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja, je mag eten en drinken zolang het de mensen die examen maken maar niet lastig valt.
Pindakaas natuurlijkquote:Op maandag 14 mei 2012 16:22 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik wil nog iets zoeken wat moeilijk erg stinkt, zodat de hele gymzaal daar last van heeft
Gewoon niet douchen en jezelf in smeren met van die meur kaas uit zo'n kartonnen doosje uit de kaasbak in de supermarkt.quote:Op maandag 14 mei 2012 16:22 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
quote:Op maandag 14 mei 2012 16:22 schreef Monopoly het volgende:
Ik ga nog een keer voor DV koken. Gewoon omdat het kan.
quote:Op maandag 14 mei 2012 16:22 schreef Dimens het volgende:
[..]
*Hmmm oohh hmmm ahhhhhh smul*
Al die jongens zitten daar zometeen met een boner.
Begin jij nu ook al?quote:Op maandag 14 mei 2012 16:23 schreef coban het volgende:
ik at niks tijdens het examen, hooguit water drinken. maakt teringveel geluid
Piccalilly en een gebakken beef pattyquote:Op maandag 14 mei 2012 16:22 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |