Yep!quote:
Ik wist niks andersquote:Op maandag 14 mei 2012 14:36 schreef Mystikvm het volgende:
Had je niet even een nieuwe TT kunnen verzinnen?
Haiiquote:
Ik mag niet gastmodden, dan word ik gesandwicht door de R&P-mods.quote:
Zelfs niet in een dergelijk noodgeval?quote:Op maandag 14 mei 2012 14:39 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik mag niet gastmodden, dan word ik gesandwicht door de R&P-mods.
Awh okequote:Op maandag 14 mei 2012 14:39 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik mag niet gastmodden, dan word ik gesandwicht door de R&P-mods.
Ik heb dat niet voor jullie over, zo leuk vind ik jullie niet.quote:Op maandag 14 mei 2012 14:39 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Zelfs niet in een dergelijk noodgeval?
Onder mijn bureau, moment.quote:Op maandag 14 mei 2012 14:39 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Awh oke. Waar is Crutch? We hebben je nodiggg.
quote:Op maandag 14 mei 2012 14:40 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik heb dat niet voor jullie over, zo leuk vind ik jullie niet.
Ja, maar wel met een juist koppelteken dus dan mag dat.quote:
DJEZ er is clam en er komt gelijk een hele horde op af hoorquote:Op maandag 14 mei 2012 14:42 schreef AldoTheApache het volgende:
ik meld me ook maar weer een keer in dit topique
En dat terwijl er hier soberzo al meerdere leuke clams waren.quote:Op maandag 14 mei 2012 14:43 schreef Geester het volgende:
[..]
DJEZ er is clam en er komt gelijk een hele horde op af hoor
whut?quote:Op maandag 14 mei 2012 14:43 schreef Geester het volgende:
[..]
DJEZ er is clam en er komt gelijk een hele horde op af hoor
Whoa supercool!!!quote:Op maandag 14 mei 2012 14:45 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik kreeg er een van Drommel in ONZ
Die clam van jou zit toch permanent op slot.quote:Op maandag 14 mei 2012 14:43 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
En dat terwijl er hier soberzo al meerdere leuke clams waren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
Dat is er niet eentje voor jezelf maken, lullo.quote:Op maandag 14 mei 2012 14:45 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik kreeg er een van Drommel in ONZ
Voor jou misschien.quote:Op maandag 14 mei 2012 14:46 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Die clam van jou zit toch permanent op slot.
Heul nie woarquote:Op maandag 14 mei 2012 14:46 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Die clam van jou zit toch permanent op slot.
quote:Op maandag 14 mei 2012 14:46 schreef AldoTheApache het volgende:
wat is gvd een clamWat denk jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 14 mei 2012 14:47 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Alleen een micropenis kan zich daar nog tussen werken. Ik snap je succes.
Daarom was ik ook zo trots, pipoquote:Op maandag 14 mei 2012 14:46 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat is er niet eentje voor jezelf maken, lullo.
Ze gaat dood.quote:Op maandag 14 mei 2012 14:48 schreef Harajuku. het volgende:
OMG DUBBELE AFLEVERING FINALE DESPERATE HOUSEWIVES EN IK HAD ER NOG ÉÉN NIET GEKEKEN DUS DRIE STRAKS
quote:Op maandag 14 mei 2012 14:51 schreef Geester het volgende:
[..]
maakt niet uit.. elke maagd maakt die fout
Zoek een leven.quote:Op maandag 14 mei 2012 14:52 schreef Harajuku. het volgende:
Omg ik realiseer me nu dat het het laatste seizoen is en nu ben ik supersad.
Buuuuuuuuuuuuuuuurnquote:Op maandag 14 mei 2012 14:56 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Daarvoor hoeft ze niet bij jou te zijn, in elk geval.
Pics?quote:Op maandag 14 mei 2012 15:05 schreef Skv het volgende:
Nieuwe schoenen en nieuwe broek en nieuw shirt
Omdat je dit zei moest ik een nieuwe foto maken.quote:Op maandag 14 mei 2012 15:07 schreef twi het volgende:
[..]
Pics?
*insert pics van Skv met zwoel golvend krullerig haar met een outfit die niet bekend voorkomt en een schoen in z'n nek*
HAHAHAHAHA IK WIST DAT JE HET ECHT ZOU DOEN SKV, IK WIST HET GEWOON!
quote:
je hebt je penis naar rechts gelegdquote:
Klep dicht, bijdehandjequote:Op maandag 14 mei 2012 14:56 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Daarvoor hoeft ze niet bij jou te zijn, in elk geval.
No homo en de zin waaar je mee begint gaat het gelijk over penisquote:Op maandag 14 mei 2012 15:13 schreef Geester het volgende:
[..]
je hebt je penis naar rechts gelegd
Good choice though dit zorgt ervoor dat ie niet naar links groeit
Leuke schoenen
No homo
Godverquote:Op maandag 14 mei 2012 15:13 schreef Geester het volgende:
[..]
je hebt je penis naar rechts gelegd
Good choice though dit zorgt ervoor dat ie niet naar links groeit
Leuke schoenen
No homo
SSS!quote:Op maandag 14 mei 2012 15:23 schreef SicSicSics het volgende:
Zo, ik ben ook weer wakker uit het weekend.
Nee, alcohol!..quote:
Brak!quote:
Heb je eindelijk je rebound?quote:Op maandag 14 mei 2012 15:26 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Nee, alcohol!..
[..]
Brak!Maar wel een leuk weekend gehad!
Et toi?
is het weekend al over danquote:Op maandag 14 mei 2012 15:23 schreef SicSicSics het volgende:
Zo, ik ben ook weer wakker uit het weekend.
Nee!quote:
De mijne wel ja! Had ook niet langer moeten duren!quote:
Ai, beer goggles, verstandig.quote:Op maandag 14 mei 2012 15:31 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Nee!Ik was te druk met bierdrinken...
ik heb alweer weekendquote:Op maandag 14 mei 2012 15:31 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
De mijne wel ja! Had ook niet langer moeten duren!
Wat heb je gedaan dan?quote:Op maandag 14 mei 2012 15:26 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Nee, alcohol!..
[..]
Brak!Maar wel een leuk weekend gehad!
Et toi?
Ware het niet dat ik vaak over het randje drink. Zelfdestructief zeg maar. Tot het punt waarop ik met een meisje mee naar huis kon en dacht; Nee, ik moet je nog vaker onder ogen komen en ik presteer nu he-le-maal niets meer, dus ik ga wel naar huis en ik bel wel als ik weer nuchter ben...quote:
Ik kwam, zag en ging af.quote:Op maandag 14 mei 2012 15:34 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ware het niet dat ik vaak over het randje drink. Zelfdestructief zeg maar. Tot het punt waarop ik met een meisje mee naar huis kon en dacht; Nee, ik moet je nog vaker onder ogen komen en ik presteer nu he-le-maal niets meer, dus ik ga wel naar huis en ik bel wel als ik weer nuchter ben...
Nu durf ik niet te bellen.
Zaterdag de laatste rommel van ex weggegooid, daarna spinning marathon tegen kanker en een feestje!quote:Op maandag 14 mei 2012 15:32 schreef MohMi het volgende:
Wat heb je gedaan dan?Als dat hier verteld mag worden
![]()
Dat klinkt goed. Ik zit thuis te 'werken'quote:Hier alles lekker hoor, vandaag vroeg begonnen dus ik mag dadelijk alweer naar huisFijn nog even van het zonnetje genieten
Knuppel, juist nu kun je toch bellen! Je hebt jezelf (hoop ik...) nu toch juist niet belachelijk gmaakt?quote:Op maandag 14 mei 2012 15:34 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ware het niet dat ik vaak over het randje drink. Zelfdestructief zeg maar. Tot het punt waarop ik met een meisje mee naar huis kon en dacht; Nee, ik moet je nog vaker onder ogen komen en ik presteer nu he-le-maal niets meer, dus ik ga wel naar huis en ik bel wel als ik weer nuchter ben...
Moet toch eens oppassen met dat bier!quote:
Dan sms je zoals het mietje dat je bent.quote:Op maandag 14 mei 2012 15:34 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ik dacht het niet, tenzij als een achterlijke dansen als jezelf belachelijk maken gezien kan worden... Wat het op zich wel kan denk ik!quote:Op maandag 14 mei 2012 15:38 schreef MohMi het volgende:
Knuppel, juist nu kun je toch bellen! Je hebt jezelf (hoop ik...) nu toch juist niet belachelijk gmaakt?
Whatsapp!quote:Op maandag 14 mei 2012 15:38 schreef Harajuku. het volgende:
Dan sms je zoals het mietje dat je bent.
quote:Op maandag 14 mei 2012 15:39 schreef Harajuku. het volgende:
En dan staat er straks weer een gedrocht voor je deur
Deuren zijn er om loeihard dicht te knallenquote:Op maandag 14 mei 2012 15:39 schreef Harajuku. het volgende:
En dan staat er straks weer een gedrocht voor je deur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |