AH heeft haar eigen verzameling uitgebracht met daarin dus onder andere oud spelers van het Nederlands elfta. Deze pakjes krijg je alleen bij elke 10 euro aan boodschappen. De plaatjes die je normaliter haalt moet je gewoon kopen..quote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:38 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Jongens even een vraagje.
Ik open net een pakje van de Albert Heijn, en daar zit een plaatje van Van Bronckhorst inBen ik nou gek of hoort dat niet
![]()
Geen gehaat of getroll trouwens, serieuze vraag![]()
Aha,quote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:43 schreef Happel het volgende:
[..]
AH heeft haar eigen verzameling uitgebracht met daarin dus onder andere oud spelers van het Nederlands elfta. Deze pakjes krijg je alleen bij elke 10 euro aan boodschappen. De plaatjes die je normaliter haalt moet je gewoon kopen..
ik spaar ze...ik moet er nog 69 (van de 245).quote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:21 schreef Qwea het volgende:
zijn dat die van de ah? zo ja, heb ik er een zooi waar ik niks mee doen en wegpleur als niemand ze wil
Je hebt een PM, graag even een reactie aangezien ik je plaatjes niet ontvang.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:12 schreef Rene1979 het volgende:
Mijn zus en ik kwamen erachter dat we beide plaatjes spaarde.. Ik heb nu hier zo'n 200 dubbele liggen. Ik ga mensen even benaderen om te ruilen.
Geregeld.. Bij de post een fout gemaakt.quote:Op woensdag 13 juni 2012 12:45 schreef PaniniSticker het volgende:
[..]
Je hebt een PM, graag even een reactie aangezien ik je plaatjes niet ontvang.
Inderdaadquote:Op donderdag 14 juni 2012 23:56 schreef Rene1979 het volgende:
[..]
Geregeld.. Bij de post een fout gemaakt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |