Geel is dubbel, groen heb ik en wit is wat ik nog moet.quote:Op woensdag 6 juni 2012 08:22 schreef PaniniSticker het volgende:
[..]
Hoe kan ik zien wat je dubbel hebt en wat je nog moet?
Nee. Die krijg ik morgen met de post binnen, maar heb ze nog niet afgestreept. Als het NIET dikgedrukte moet ik nog!quote:Op woensdag 6 juni 2012 16:03 schreef Jurrian2010 het volgende:
@Paninisticker
Moet je alleen de dik gedrukte nog?
Uiteraard, alleen jammer dat MCH niet reageert op PM'squote:Op woensdag 6 juni 2012 15:44 schreef PaniniSticker het volgende:
Wouter2006, MCH en voetbal25 leveren allen wat ze beloven
Thanks voor de snelle service.
Sorry, ik doe niet aan een ruil van twee plaatjesquote:Op woensdag 6 juni 2012 18:54 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
Uiteraard, alleen jammer dat MCH niet reageert op PM's
Ten 1e: waarom niet?quote:Op woensdag 6 juni 2012 18:56 schreef MCH het volgende:
[..]
Sorry, ik doe niet aan een ruil van twee plaatjes
Te veel moeite, schiet niet op, duur etc.quote:Op woensdag 6 juni 2012 18:57 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
Ten 1e: waarom niet?
Ten 2e: had je wel even terug mogen pm'en, wel zo sociaal he
Dus als jij nog 2 plaatjes nodig hebt en toevallig heb ik ze en niet iemand anders,quote:
Dat is andere koek vriend. Ga nu maar weer ruilen op het schoolplein gezien je toch zes jaar oud bent kan dat makkelijk.quote:Op woensdag 6 juni 2012 18:59 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
Dus als jij nog 2 plaatjes nodig hebt en toevallig heb ik ze en niet iemand anders,
dan ruil je ze nog niet?
Ok, je hebt er niks tegen in te brengen dus ga je maar irritant doen..quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:00 schreef MCH het volgende:
[..]
Dat is andere koek vriend. Ga nu maar weer ruilen op het schoolplein gezien je toch zes jaar oud bent kan dat makkelijk.
Je ziet toch dat bijna iedereen hier vraagt om een minimale ruil van 5 of 6 plaatjes.quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:02 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
Ok, je hebt er niks tegen in te brengen dus ga je maar irritant doen..
Met jou hoef ik sowieso al niet te ruilen met zo'n attitude.
Dat ga ik niet bijhouden voor iedere user in dit topic, dus pm ik ze maar.quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:03 schreef MCH het volgende:
[..]
Je ziet toch dat bijna iedereen hier vraagt om een minimale ruil van 5 of 6 plaatjes.
Mooiquote:Op woensdag 6 juni 2012 19:04 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
Dat ga ik niet bijhouden voor iedere user in dit topic, dus pm ik ze maar.
Ikzelf denk daar namelijk niet zo over.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |