Klopt G. Ik was begin dit jaar onwijs veel afgevallen; drie weken bijna niet gegeten (liefdesverdriet) en elke dag die-hard klussen in nieuw huis. Toen begon het gewone leven en kwam ik weer aan, en nu is het schommelen tussen aankomen als ik ongesteld ben (vreetaanvallen!) en afvallen de drie weken ernaquote:Op maandag 14 mei 2012 10:25 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Als je blijft jojoën doe je iets niet goed bra
Ben bezig te solliciteren bij een handjevol overheidstraineeships. Bij twee lig ik er uit en bij eentje zit ik nu in ronde 5 van de 6. Net maar weer 3 uur aan capaciteiten- en persoonlijkheidstests gemaakt.. Afgelopen zaterdag de hele dag bij de organisatie geweest voor 3 sollicitatiegesprekjes. Kost allemaal zoveel tijd.quote:
Ik vind die tests zo hatelijk, onpersoonlijk, maar blijkbaar is het nodig als er veel op dezelfde functie reageren.quote:Op maandag 14 mei 2012 10:32 schreef Skv het volgende:
[..]
Ben bezig te solliciteren bij een handjevol overheidstraineeships. Bij twee lig ik er uit en bij eentje zit ik nu in ronde 5 van de 6. Net maar weer 3 uur aan capaciteiten- en persoonlijkheidstests gemaakt.. Afgelopen zaterdag de hele dag bij de organisatie geweest voor 3 sollicitatiegesprekjes. Kost allemaal zoveel tijd.
Als ik door de tests ben nog een assessment en dan een baan. Misschien.
En als t een hogere functie isquote:Op maandag 14 mei 2012 10:34 schreef Crutch het volgende:
[..]
Ik vind die tests zo hatelijk, onpersoonlijk, maar blijkbaar is het nodig als er veel op dezelfde functie reageren.
Als het allemaal nutteloos was geweest hadden ze het wel afgeschaft denk ik zo. Maar om er op afgewezen te worden lijkt me wel kut.quote:Op maandag 14 mei 2012 10:34 schreef Crutch het volgende:
Ik vind die tests zo hatelijk, onpersoonlijk, maar blijkbaar is het nodig als er veel op dezelfde functie reageren.
Deze valt mee. 600 sollicitanten op 40 functies. Zou moeten lukken. En ik heb ook haat aan die tests hoor. Geef mij een gesprek, dan overtuig ik mensen wel. Of een presentatie ofzo. Achterlijk op knopjes drukken over hoe zien anderen mij en wat zijn mijn drivers op de werkvloer is niet mijn ding.quote:Op maandag 14 mei 2012 10:34 schreef Crutch het volgende:
[..]
De assessments die ik heb gehad bestonden uit qqn soort van IQ-test, een rollenspel, een praktijkscenario en een presentatie.quote:Op maandag 14 mei 2012 10:36 schreef Skv het volgende:
[..]
Deze valt mee. 600 sollicitanten op 40 functies. Zou moeten lukken. En ik heb ook haat aan die tests hoor. Geef mij een gesprek, dan overtuig ik mensen wel. Of een presentatie ofzo. Achterlijk op knopjes drukken over hoe zien anderen mij en wat zijn mijn drivers op de werkvloer is niet mijn ding.
Precies!quote:Op maandag 14 mei 2012 10:36 schreef Skv het volgende:
[..]
Deze valt mee. 600 sollicitanten op 40 functies. Zou moeten lukken. En ik heb ook haat aan die tests hoor. Geef mij een gesprek, dan overtuig ik mensen wel. Of een presentatie ofzo. Achterlijk op knopjes drukken over hoe zien anderen mij en wat zijn mijn drivers op de werkvloer is niet mijn ding.
Wat leuk voor je, en minder voor al je wijven.quote:
Stelt niks voor, rollenspellen is gewoon vragen naar de bekende weg. Je weet precies wat ze willen horen. Dat zeg je en dan gaat het altijd goed.quote:
Want??quote:Op maandag 14 mei 2012 10:41 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Wat leuk voor je, en minder voor al je wijven.
Die van mij uit een case waar je een uur voor hebt, dan presentatie voor een commissie en vragengesprek. Als ik door ben naar de laatste ronde dan.quote:Op maandag 14 mei 2012 10:41 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
De assessments die ik heb gehad bestonden uit qqn soort van IQ-test, een rollenspel, een praktijkscenario en een presentatie.
Niet altijd dat allemaal, maar wel een stuk diverser dan wat jij beschrijft.
Ik ben daar echt niet goed inquote:Op maandag 14 mei 2012 10:42 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Stelt niks voor, rollenspellen is gewoon vragen naar de bekende weg. Je weet precies wat ze willen horen. Dat zeg je en dan gaat het altijd goed.
Op dergelijke banen moet ik echt niet gaan solliciterenquote:Op maandag 14 mei 2012 10:43 schreef Skv het volgende:
[..]
Die van mij uit een case waar je een uur voor hebt, dan presentatie voor een commissie en vragengesprek. Als ik door ben naar de laatste ronde dan.
Waarom niet?quote:Op maandag 14 mei 2012 10:44 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik ben daar echt niet goed in
[..]
Op dergelijke banen moet ik echt niet gaan solliciterenIk lees het al
Vooral te onzeker voor.quote:
Bij een presentatie moet je gewoon inkijk hebben dat is genoegquote:Op maandag 14 mei 2012 10:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Vooral te onzeker voor.
Daarbij op dat soort momenten ook enorm verlegen. Kan ook niet 'gewoon lullen als Brugman', dus dat helpt ook niet echt mee.
En rollenspellen/wat als situaties vind ik al irritant. Laat staan ook gelijk presentaties geven. Niet mijn ding
Moet je meer naar buiten gaan!quote:Op maandag 14 mei 2012 10:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Vooral te onzeker voor.
Daarbij op dat soort momenten ook enorm verlegen. Kan ook niet 'gewoon lullen als Brugman', dus dat helpt ook niet echt mee.
En rollenspellen/wat als situaties vind ik al irritant. Laat staan ook gelijk presentaties geven. Niet mijn ding
Ik bied de helftquote:Op maandag 14 mei 2012 10:50 schreef Mystikvm het volgende:
Vroeger zat ik in een debatclubje, met van die kampioenschappen enzoAls je het al niet kon leerde je daar wel lullen als brugman en nu kan ik mijn eigen moeder nog verkopen als het moet
Die heeft toch al iemand?quote:Op maandag 14 mei 2012 10:56 schreef Crutch het volgende:
Geester zou goed bij Lanterfanteraar passen.
Waar is ze eigenlijk?
wie is dat? Vertel?quote:Op maandag 14 mei 2012 10:56 schreef Crutch het volgende:
Geester zou goed bij Lanterfanteraar passen.
Waar is ze eigenlijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |