Goedzoquote:Op zondag 13 mei 2012 23:56 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ik proef ook weleens snot van andere nationaliteiten en ik merk nie veel verschil :s;s;sS
echt een zemmelquote:Op zondag 13 mei 2012 23:56 schreef Woestijnvos het volgende:
Ik heb wel eens mijn vinger in mijn kont gestoken.
Dat doe ik bijna dagelijks, is dat vreemd dan?quote:Op zondag 13 mei 2012 23:56 schreef Woestijnvos het volgende:
Ik zit terwijl ik dit typ met mijn vinger in mijn anus.quote:Op zondag 13 mei 2012 23:56 schreef Woestijnvos het volgende:
geberud wel eens ja als je jeuk heb en perongeluk steek je je vinger en inquote:Op zondag 13 mei 2012 23:56 schreef Woestijnvos het volgende:
Trots op één vingerquote:Op zondag 13 mei 2012 23:56 schreef Woestijnvos het volgende:
Ik heb een keer een voet erin gekregen. En dan hinkelen, top is dat.quote:Op zondag 13 mei 2012 23:59 schreef Barbapapamama het volgende:
[..]
Grootste van mij is 4 vingers, bijna een volledige vuist
Picsquote:Op maandag 14 mei 2012 00:00 schreef Weka het volgende:
[..]
Ik heb een keer een voet erin gekregen. En dan hinkelen, top is dat.
Een cola-fles in je anus is ook heel geil.quote:Op zondag 13 mei 2012 23:59 schreef Barbapapamama het volgende:
[..]
Grootste van mij is 4 vingers, bijna een volledige vuist
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 14 mei 2012 00:05 schreef Stofzuigerzak het volgende:
[..]
Een cola-fles in je anus is ook heel geil.Dat lukt me nog niet...wel een dildo + 2 vingersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ff upgraden naar een kinderknuistje en dan kun je doorgroeien naar de 1,5Lquote:Op maandag 14 mei 2012 00:06 schreef Barbapapamama het volgende:
[..]
Dat lukt me nog niet...wel een dildo + 2 vingers
Idd, courgette lukt ook al.quote:Op maandag 14 mei 2012 00:15 schreef Stofzuigerzak het volgende:
[..]
ff upgraden naar een kinderknuistje en dan kun je doorgroeien naar de 1,5L
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |