Welk flesje draaien? Straks moet ik een meid zoenen.quote:Op zondag 13 mei 2012 23:10 schreef SummerSunshine het volgende:
AhhhDus hoe zit het met dat flesje draaien? (A) Spelleider hier, bereid zich op te offeren om niet te spelen, zodat jullie lol kunnen hebben!
ik ben er nogquote:Op zondag 13 mei 2012 23:11 schreef Rezania het volgende:
[..]
Welk flesje draaien? Straks moet ik een meid zoenen.
Daar hoef je in ieder geval geen zorg over te hebbenquote:Op zondag 13 mei 2012 23:11 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ben jij een meisje dan? ;o *sorry im lost*quote:Op zondag 13 mei 2012 23:11 schreef Rezania het volgende:
[..]
wellicht verander je direct van gedachtenquote:Op zondag 13 mei 2012 23:11 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je moest dus mn 10regel post missen waarom ik als pokerspeler alleen mee doe als de kansen goed zijn om niet continu een jongen te moeten weetikwattequote:Op zondag 13 mei 2012 23:10 schreef SummerSunshine het volgende:
AhhhDus hoe zit het met dat flesje draaien? (A) Spelleider hier, bereid zich op te offeren om niet te spelen, zodat jullie lol kunnen hebben!
trusten, succes morgenquote:Op zondag 13 mei 2012 23:12 schreef Zamorak het volgende:
Maar mensen, ik weet niet wat jullie gaan doen maar ik ga slapen!
nee hij is onze knuffelgayquote:Op zondag 13 mei 2012 23:12 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Ben jij een meisje dan? ;o *sorry im lost*
Haha. Fair enough!quote:Op zondag 13 mei 2012 23:12 schreef dramatic het volgende:
[..]
Je moest dus mn 10regel post missen waarom ik als pokerspeler alleen mee doe als de kansen goed zijn om niet continu een jongen te moeten weetikwatte
Ik ook zometeen, 's ochtends examensquote:Op zondag 13 mei 2012 23:12 schreef Zamorak het volgende:
Maar mensen, ik weet niet wat jullie gaan doen maar ik ga slapen!
jij gaat in 1 uur je ce maken?quote:Op zondag 13 mei 2012 23:13 schreef Dhaha het volgende:
ik ga lekker filmpje kijken, god zegent amerika. veel succes morgen allemaal. rond half 3 ben ik terug in deze topiek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |