quote:Op donderdag 10 mei 2012 00:08 schreef twi het volgende:
26 mei in een leuke kroeg in Utrecht, Mick O' Connells ofzo! Lekker centraal, niet haten op de pub-keuze. Als je het beter weet, dan stel je maar wat voor. In Utrecht, dus.
~19.00 t/m laat
Mensen die komen: twi, Myraela, kutkloon7, Strawberry_Hill (debeterebob, je weet dat je het wilt!)
Done.quote:Op zondag 13 mei 2012 22:40 schreef twi het volgende:
Overigens kan die quote van mij wel uit de OP, want kree heeft al zes keer gezegd dat mfn zijn type niet is.
Toch falen hier zovelen in dat simpele feit.quote:Op zondag 13 mei 2012 22:37 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Een goede eerste inschatting van wat? Van dat iemand kansloos is? Like it makes a difference.
Een duidelijke foto van jezelf én je gezicht in dit topic posten en 24 uur laten staan.quote:Op zondag 13 mei 2012 22:40 schreef debeterebob het volgende:
Twi wat moet ik doen voor jij een UI naar mijn keuze neemt?
Het is dan ook een flinke opdracht, wil iemand mij een UI naar keuze laten gebruiken. Die UI kan namelijk ook van alles zijn waarmee ik een week lang voor lul sta hier.quote:
Jij huilt in sessies? Hmm ik huil gewoon als er aanleiding is eigenlijk.quote:Op zondag 13 mei 2012 22:45 schreef DigitalGirl het volgende:
Heloef heb je de laatste tijd eigenlijk nog wat huilsessies gedaan??
Hoe maak je in hemelsnaam van 'geniale' 'genitalen'? Wat niet eens een woord is.quote:
is alleen maar een T ertussen hoorquote:Op zondag 13 mei 2012 22:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Hoe maak je in hemelsnaam van 'geniale' 'genitalen'? Wat niet eens een woord is.
Het woord DG heeft haar van slag gebracht, huhhh de vieze dingen die snarf waarschijnlijk met mijn in haar dromen doet. Daar zou jij zelfs het van op een huilen zetten. Oh, wacht dat stelt niet zo veel voor, daar zou zelfs twi van gaan huilen.quote:Op zondag 13 mei 2012 22:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Hoe maak je in hemelsnaam van 'geniale' 'genitalen'? Wat niet eens een woord is.
Lees hier:quote:Op zondag 13 mei 2012 22:50 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Het woord DG heeft haar van slag gebracht, huhhh de vieze dingen die snarf waarschijnlijk met mijn in haar dromen doet. Daar zou jij zelfs het van op een huilen zetten. Oh, wacht dat stelt niet zo veel voor, daar zou zelfs twi van gaan huilen.
wat ben je weer lekker arrogantquote:Op zondag 13 mei 2012 22:50 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Het woord DG heeft haar van slag gebracht, huhhh de vieze dingen die snarf waarschijnlijk met mijn in haar dromen doet. Daar zou jij zelfs het van op een huilen zetten. Oh, wacht dat stelt niet zo veel voor, daar zou zelfs twi van gaan huilen.
Hij begint telkens over dat huilen, alsof het genant is ofzo. Terwijl ik me er totaal niet voor schaam.quote:Op zondag 13 mei 2012 22:51 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Lees hier:
Heb een gebrek aan zelfvertrouwen wat ik probeer goed te maken met een grote mond.
Dat is genitaliënquote:Op zondag 13 mei 2012 22:50 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
is alleen maar een T ertussen hoor
en das t nederlandse woord voor genitals
DG is een meisje/onzijdig toch?quote:Op zondag 13 mei 2012 22:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Hij begint telkens over dat huilen, alsof het genant is ofzo. Terwijl ik me er totaal niet voor schaam.
Hij faalt zo hard.
He claimt een man te zijn, maar ondertussen onthoudt hij wel alles. Net als een vrouw eigenlijk.quote:
Zullen we het dan maar op "HET" houden wat gelijk staat aan onzijdig?quote:Op zondag 13 mei 2012 22:57 schreef heloef het volgende:
[..]
He claimt een man te zijn, maar ondertussen onthoudt hij wel alles. Net als een vrouw eigenlijk.
Doet hij zijn username toch eer aan.
Niet haten op mannen die dingen onthouden, godverdomme.quote:Op zondag 13 mei 2012 22:57 schreef heloef het volgende:
[..]
He claimt een man te zijn, maar ondertussen onthoudt hij wel alles. Net als een vrouw eigenlijk.
Hasj en wiet maken van je geheugen een vergietquote:
Dusquote:
genitaliën is het Nederlandse woord voor genitalsquote:Op zondag 13 mei 2012 22:50 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
is alleen maar een T ertussen hoor
en das t nederlandse woord voor genitals
Natuurlijk wel, ik heb zelden zo'n slechte soep gezien.quote:Op zondag 13 mei 2012 23:38 schreef debeterebob het volgende:
Valt het niet op dat Fok er op gesoept is op dat plaatje?
DG verklaarde zich kanslozer dan kansloos bij vrouwen met zijn eigen theorie.quote:Op zondag 13 mei 2012 23:36 schreef system_overload het volgende:
[..]
genitaliën is het Nederlandse woord voor genitals
wat is er aan de hand met de TT ?
juist ,jaquote:Op zondag 13 mei 2012 23:47 schreef heloef het volgende:
[..]
DG verklaarde zich kanslozer dan kansloos bij vrouwen met zijn eigen theorie.
quote:
Kortom hij scoort bij FOK!sters al niet, dus zelfs bij vrouwen die zich zelf als echt kansloos zien.quote:Op zondag 13 mei 2012 22:32 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Alleen de echt wanhopige vrouwen gaan voor een fokker, de rest kijkt hooghartig neer op de zolderautisten. Vertaling je maakt uitsluitend kans bij de vrouwen die zichzelf als echt kansloos zien.
Schijnt ie bij nader inzien toch echt labiel of gewoon homo te zijn.quote:Op zondag 13 mei 2012 23:54 schreef heloef het volgende:
[..]
[..]
Kortom hij scoort bij FOK!sters al niet, dus zelfs bij vrouwen die zich zelf als echt kansloos zien.
Wat hem dus kanslozer maakt dan kansloos.
Misschien loopt die gast wel de hele dag wat te trollen weet jij veel.quote:Op zondag 13 mei 2012 23:54 schreef heloef het volgende:
[..]
[..]
Kortom hij scoort bij FOK!sters al niet, dus zelfs bij vrouwen die zich zelf als echt kansloos zien.
Don't blame me, blame the theory.quote:Op zondag 13 mei 2012 23:56 schreef Hanako het volgende:
[..]
Misschien loopt die gast wel de hele dag wat te trollen weet jij veel.
He, ik zie mijzelf niet als echt kansloosquote:Op zondag 13 mei 2012 23:54 schreef heloef het volgende:
[..]
[..]
Wij kunnen hem alleen beoordelen op de dingen die hij zegt. Dus neit op het geen wat hij doet.quote:Op zondag 13 mei 2012 23:56 schreef Hanako het volgende:
[..]
Misschien loopt die gast wel de hele dag wat te trollen weet jij veel.
Hé, je moet mensen niet zo generaliseren, joh....quote:Op zondag 13 mei 2012 23:55 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Schijnt ie bij nader inzien toch echt labiel of gewoon homo te zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 13 mei 2012 23:57 schreef twi het volgende:
[..]
Hé, je moet mensen niet zo generaliseren, joh....Homo!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
3/4 deel van FOK! is een troll...quote:Op zondag 13 mei 2012 23:57 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Wij kunnen hem alleen beoordelen op de dingen die hij zegt. Dus neit op het geen wat hij doet.
Nee want vriendin...quote:Op zondag 13 mei 2012 23:58 schreef twi het volgende:
[..]
Wat je zegt ben je zelf met je kop door de helft!
[..]
Hé, je moet mensen niet zo generaliseren, joh....Ik generaliseer niet. Ik zeg hij is OF labiel OF gewoon homo aangezien hij bij de vrouwen wel zo vreselijk weinig teweeg kan brengen dat er weinig anders over blijft. Voor zover ik dat weet dan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Insanity: doing the same thing over and over again and expecting different results.
Niemand kent het gewicht van de last waaronder een ander gebukt gaat - George Herbert.
Ik vond het gewoon leuk rijmen eigenlijk.quote:
Maar niemand die deze gast gezien heeft dus ik gok op een pubertje van 13 of zo.quote:Op zondag 13 mei 2012 23:59 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Ik generaliseer niet. Ik zeg hij is OF labiel OF gewoon homo aangezien hij bij de vrouwen wel zo vreselijk weinig teweeg kan brengen dat er weinig anders over blijft. Voor zover ik dat weet dan.
Het is je vergeven dan.quote:Op zondag 13 mei 2012 23:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik vond het gewoon leuk rijmen eigenlijk.
Je moet wel de grap zien, kree-kloon.quote:Op zondag 13 mei 2012 23:59 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Ik generaliseer niet. Ik zeg hij is OF labiel OF gewoon homo aangezien hij bij de vrouwen wel zo vreselijk weinig teweeg kan brengen dat er weinig anders over blijft. Voor zover ik dat weet dan.
Naaa da meen je niet. Ik wist dat het er veel waren maar als ik zo de cijfers zie. Is dat toch nog schrikbarend.quote:
lol he wish I wasquote:
[..]
Hé, je moet mensen niet zo generaliseren, joh....Er staat toch of.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
He noem hem eens niet zo.quote:
Fappen.quote:
Dat meen ik maar FOK! lijkt langzaam aan wel dood te gaan valt me op sinds een paar weken als ik in bepaalde subforums kijk.quote:Op maandag 14 mei 2012 00:00 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Naaa da meen je niet. Ik wist dat het er veel waren maar als ik zo de cijfers zie. Is dat toch nog schrikbarend.
Hmmmmmzquote:Op maandag 14 mei 2012 00:02 schreef Myraela het volgende:
Ik slaag altijd bij de eerste poging tot fappen meteen.
Ja maar dat is omdat jij.quote:Op maandag 14 mei 2012 00:02 schreef Myraela het volgende:
Geen idee ben er niet lange tijd veel op geweest kheb meer bij vlagen vooral in de meer depressieve periodes.quote:Op maandag 14 mei 2012 00:02 schreef Hanako het volgende:
[..]
Dat meen ik maar FOK! lijkt langzaam aan wel dood te gaan valt me op sinds een paar weken als ik in bepaalde subforums kijk.
Ik ga geen vingers in mijn plasbuis proberen te proppenquote:Op maandag 14 mei 2012 00:02 schreef Myraela het volgende:
Oeh, de Masturbatron aangeschaft dus.quote:
Je bent depressief op het moment?quote:Op maandag 14 mei 2012 00:03 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Geen idee ben er niet lange tijd veel op geweest kheb meer bij vlagen vooral in de meer depressieve periodes.
Tschussquote:
Nee gewoon weer inkak moment op het moment. Weer me half jaarlijkse down periode da wel.quote:
Heb ik ook weleens last vanquote:Op maandag 14 mei 2012 00:05 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Nee gewoon weer inkak moment op het moment. Weer me half jaarlijkse down periode da wel.
Je bent aan de vrouw bij gebrek aan mannen.quote:Op maandag 14 mei 2012 00:05 schreef Hanako het volgende:
[..]
Nein vrouwmens aangeschaft bij gebrek aan beter
Denk tevaak last van terugval. Marja..quote:
Hoiquote:
Ik had ook wel voor een man kunnen gaan enkel voldeden deze niet aan eisen. Deze vrouw wel al verdiend ze meer als mij dat is wel vervelendquote:Op maandag 14 mei 2012 00:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Je bent aan de vrouw bij gebrek aan mannen.
Ik aanbid jouw luxepositie.
Hai!quote:
Het is hoe het is zolang het niet te lang duurt.quote:Op maandag 14 mei 2012 00:08 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Denk tevaak last van terugval. Marja..
Zijn er wel meer die dat haten.quote:
Wat is niet te lang?quote:Op maandag 14 mei 2012 00:11 schreef Hanako het volgende:
[..]
Ik had ook wel voor een man kunnen gaan enkel voldeden deze niet aan eisen. Deze vrouw wel al verdiend ze meer als mij dat is wel vervelend
[..]
Hai!
[..]
Het is hoe het is zolang het niet te lang duurt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |