het feit dat jij een connectie ziet tussen mijn reacties hier en mijn opeidingsniveau zegt genoeg over jouquote:Op zondag 13 mei 2012 21:43 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ik wist niet wat je opleidingsniveau was maar het moest niet al te veel zijn gezien je opmerking.
Ik heb nieuwe policy, als mensen die shit op mijn tijdslijn zetten dat pleur ik ze van facebook. Heb pas 60+ mensen weggeknikkerd.quote:Op zondag 13 mei 2012 21:41 schreef Dientje12 het volgende:
waarom stuurt iedereen van die verjaardag kalender shit op facebook
quote:Op zondag 13 mei 2012 21:46 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik heb nieuwe policy, als mensen die shit op mijn tijdslijn zetten dat pleur ik ze van facebook. Heb pas 60+ mensen weggeknikkerd.
ok ik eindig deze trol actie omdat je duidelijk niet ziet dat het er 1 is.quote:Op zondag 13 mei 2012 21:45 schreef Intronic het volgende:
[..]
het feit dat jij een connectie ziet tussen mijn reacties hier en mijn opeidingsniveau zegt genoeg over jou
Ik zeg hier niks opquote:
ach hij is zon elitair kut uni-studentje met zon opmerkingquote:Op zondag 13 mei 2012 21:45 schreef Intronic het volgende:
[..]
het feit dat jij een connectie ziet tussen mijn reacties hier en mijn opeidingsniveau zegt genoeg over jou
quote:Op zondag 13 mei 2012 21:46 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ok ik eindig deze trol actie omdat je duidelijk niet ziet dat het er 1 is.dat maakt me verdrietig
Haha als je Patje wilt toevoegen moet je akkoord gaan met de algemene voorwaarden.quote:Op zondag 13 mei 2012 21:46 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik heb nieuwe policy, als mensen die shit op mijn tijdslijn zetten dat pleur ik ze van facebook. Heb pas 60+ mensen weggeknikkerd.
Echt he, eerst vrienden uitnodigen voordat je kan spelen.quote:Op zondag 13 mei 2012 21:45 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dat nieuwe van San Adreas Multiplayer is veel irritanter.
Ja, maar het is echt iedereen, who the fuck gives a fuck over zo'n kalender en zijn ook vage kennisen somsquote:Op zondag 13 mei 2012 21:46 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik voel haatquote:Op zondag 13 mei 2012 21:46 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ach hij is zon elitair kut uni-studentje met zon opmerking
En terecht ook.quote:Op zondag 13 mei 2012 21:46 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Haha als je Patje wilt toevoegen moet je akkoord gaan met de algemene voorwaarden.
heb jij city gekeken?quote:
Komt wel bij onze date mopquote:
Uiteraardquote:
Dat mag.quote:
Jij ook, jij spamt geen rotzooi en wij delen muziek.quote:
quote:Op zondag 13 mei 2012 21:46 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ok ik eindig deze trol actie omdat je duidelijk niet ziet dat het er 1 is.dat maakt me verdrietig
oh, ik voel mij eenzaam dat ik deze altijd leesquote:
Ah, hoe voel jij je, nu je de enigste bent, ooit weleens afgevraagd of je de enigste was of?quote:Op zondag 13 mei 2012 21:48 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
oh, ik voel mij eenzaam dat ik deze altijd lees.
Wij delen meer dan muziek, rond de 37 graden celsius warme sappen.quote:Op zondag 13 mei 2012 21:48 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Jij ook, jij spamt geen rotzooi en wij delen muziek.
Nu ff doodgaan dan wordt het pas echt geld waardquote:Op zondag 13 mei 2012 21:48 schreef Dromenvangertje het volgende:
Mijn kamer voelt als een museum, overal hangen canvassen/tekeningen en foto's
quote:Op zondag 13 mei 2012 21:48 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Wij delen meer dan muziek, rond de 37 graden celsius warme sappen.
nu nog even een snor en je bent een gidsquote:Op zondag 13 mei 2012 21:48 schreef Dromenvangertje het volgende:
nee, ik weet dat ik niet de enigste ben die ze leest. Je zou ze eens moeten lezen en vervolgens gaat het apparaat stuk. Keihard lachen is het dan al ze av in strijd is met dwingend recht (y)quote:Op zondag 13 mei 2012 21:48 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ah, hoe voel jij je, nu je de enigste bent, ooit weleens afgevraagd of je de enigste was of?
quote:Op zondag 13 mei 2012 21:49 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
nu nog even een snor en je bent een gids
pic?quote:Op zondag 13 mei 2012 21:48 schreef Dromenvangertje het volgende:
quote:Op zondag 13 mei 2012 21:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
HIJ NEGERT MIJ NOG STEEDS, IK VOEL MIJ GENOODZAAKT OM EEN TR TE DOEN.
oh wacht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |