Jij bent te traag elke keer manquote:
quote:
Jij in mijn gedachtequote:
Ik ben dan ook lief, mensen noemen mij kanker, dat klopt gewoon, eerst haat je mij en dan leer je met mij levenquote:
quote:Op zondag 13 mei 2012 21:37 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ben dan ook lief, mensen noemen mij kanker, dat klopt gewoon, eerst haat je mij en dan leer je met mij leven
klinkt als een omschrijving van een nare chronische ziektequote:Op zondag 13 mei 2012 21:37 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ben dan ook lief, mensen noemen mij kanker, dat klopt gewoon, eerst haat je mij en dan leer je met mij leven
Kanker schijnt nogal naar te zijn jaquote:Op zondag 13 mei 2012 21:38 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
klinkt als een omschrijving van een nare chronische ziekte
Dus je bent net een koning die door ouders aan een vrouwe wordt vastgekoppeld, na een paar nachten keiharde neuqseks leert ze jou wel te waarderenquote:Op zondag 13 mei 2012 21:37 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
moest meteen aan jou denkenquote:Op zondag 13 mei 2012 21:38 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
klinkt als een omschrijving van een nare chronische ziekte
Zonder de sex ook wel, je kan gewoon niet meer om mij heenquote:Op zondag 13 mei 2012 21:38 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Dus je bent net een koning die door ouders aan een vrouwe wordt vastgekoppeld, na een paar nachten keiharde neuqseks leert ze jou wel te waarderen
Ben je zo dik ja?quote:Op zondag 13 mei 2012 21:39 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Zonder de sex ook wel, je kan gewoon niet meer om mij heen
het is seks met ks, de seks met een x is engelsquote:Op zondag 13 mei 2012 21:39 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Zonder de sex ook wel, je kan gewoon niet meer om mij heen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |