Ja ik kende het wel, maar omdat het al een tijdje terug was legde ik de link nietquote:Op zondag 13 mei 2012 21:14 schreef Mss het volgende:
[..]
Ken je het filmpje? Is een DWDD stukje, de hype samengevat.
Hij blijft leukquote:
Ik ben een van die retards die daar maanden later nog om kan lachenquote:Op zondag 13 mei 2012 21:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja ik kende het wel, maar omdat het al een tijdje terug was legde ik de link niet
Bij knooppunt joure lief reed bij iemand anders achterop hele voorkant van de auto stukquote:
Noes!!!! Dat is kak...quote:Op zondag 13 mei 2012 21:18 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Bij knooppunt joure lief reed bij iemand anders achterop hele voorkant van de auto stuk
Ja dat wel gelukkig beetje geschrokken alleen, en we mogen gelukkig ook nog doorrijden met de autoquote:Op zondag 13 mei 2012 21:19 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Noes!!!! Dat is kak...
Zijn jullie wel allemaal heel nog?
Heavy shit!quote:Op zondag 13 mei 2012 21:20 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Ja dat wel gelukkig beetje geschrokken alleen, en we mogen gelukkig ook nog doorrijden met de auto
Gelukkig maar! Hoe kon het gebeuren dan?quote:Op zondag 13 mei 2012 21:20 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Ja dat wel gelukkig beetje geschrokken alleen, en we mogen gelukkig ook nog doorrijden met de auto
Thanks lin moest het even kwijtquote:Op zondag 13 mei 2012 21:21 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Heavy shit!
Doe maar rustig aan even dan![]()
Lief had niet.door dat de auto voor ons remde en knalde zo achterop die andere autoquote:Op zondag 13 mei 2012 21:21 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Gelukkig maar! Hoe kon het gebeuren dan?
Thanks unfquote:
Houden jullie je nek wel goed in de gaten dam de komende tijdquote:Op zondag 13 mei 2012 21:23 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Lief had niet.door dat de auto voor ons remde en knalde zo achterop die andere auto
Ja inderdaad en met de andere mensen ook gelukkigquote:Op zondag 13 mei 2012 21:23 schreef Mss het volgende:
Wat schrikken SE, maar gelukkig is met jullie alles goed!
Gaan we doen!quote:Op zondag 13 mei 2012 21:24 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Houden jullie je nek wel goed in de gaten dam de komende tijd?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
quote:Op zondag 13 mei 2012 21:26 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]Wat vervelend meissie, maar het klinkt wel als de beste keuze. Dikke knuffelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aids.
[..]Unf tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar vind het wel knap en sterk dat je voor jezelf gekozen hebt!
Heel veel sterkte de komende tijd en een virtuele dikke knuffel!A.K.A : Struis, Oorbeer, Aardbei, Ooievaar, Kikker
Being perfect may be okay with Barbie,
But let us all remember, she ended up with a guy with no dick!
[..]Lijkt me heavy shit unf!! Maar wel goed dat je echt hebt gekeken naar wat jij wil!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toch ook sterkte, al heb jij de knoop 'doorgehakt', blijft toch een hele verandering enzo..
Don't come closer, I might hurt you
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als ik iets voor je kan betekenen moet je 't laten weten hoor.
Trusten linquote:
quote:Op zondag 13 mei 2012 21:32 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Als ik iets voor je kan betekenen moet je 't laten weten hoor.
quote:Op zondag 13 mei 2012 21:28 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Lijkt me heavy shit unf!! Maar wel goed dat je echt hebt gekeken naar wat jij wil!
Toch ook sterkte, al heb jij de knoop 'doorgehakt', blijft toch een hele verandering enzo..
quote:Op zondag 13 mei 2012 21:27 schreef Mss het volgende:
[..]
Wat vervelend meissie, maar het klinkt wel als de beste keuze. Dikke knuffel
quote:Op zondag 13 mei 2012 21:27 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Unf tochmaar vind het wel knap en sterk dat je voor jezelf gekozen hebt!
Heel veel sterkte de komende tijd en een virtuele dikke knuffel!
Geeft niks. Je had wel andere dingen aan je hoofd.quote:Op zondag 13 mei 2012 21:33 schreef Unfckingtitled het volgende:
![]()
Jacq, ik ben je vergeten terug te appen, sorry
Trusten lin!
[..]Meis, goed dat je voor jezelf gekozen hebt ook al voelt het nu misschien moeilijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
Tot morgenquote:Op zondag 13 mei 2012 21:46 schreef Lindytje het volgende:
Ah, er is er eentje klaar geloof ikDeed ze sneller dan ik dacht
Tot morgen maisjens
Dank jequote:Op zondag 13 mei 2012 21:37 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Meis, goed dat je voor jezelf gekozen hebt ook al voelt het nu misschien moeilijk
Denk dat iedereen wel kan begrijpen wat je bedoeltquote:Op zondag 13 mei 2012 21:47 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Dank jeIk voel me vreemd.
Weet niet hoe ik het uit moet leggen.
Logisch t is toch niet niksquote:Op zondag 13 mei 2012 21:47 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Dank jeIk voel me vreemd.
Weet niet hoe ik het uit moet leggen.
quote:Op zondag 13 mei 2012 22:09 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ja indd dat is ook zo, wat Taart en P-a zeggen. Maar ik ben niet heel depressief ofzo
Dat dusquote:Op zondag 13 mei 2012 22:10 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Niemand zegt dat je er depri om moet zijn he! Het mag best als een bevrijding voelen
Logisch heeft denk ik iedereen wel een beetjequote:Op zondag 13 mei 2012 22:11 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik heb altijd gedacht dat mn leven in zou storten als het uit zou gaan
Er zullen nog wel meer emoties voorbij komen die je niet verwacht. Dat je helemaal blij bent en dan ineens tóch verdrietig, ofzo. Maar je er kut om voelen is absoluut geen must!quote:Op zondag 13 mei 2012 22:11 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik heb altijd gedacht dat mn leven in zou storten als het uit zou gaan
Le me haz a proud!quote:Op maandag 14 mei 2012 07:26 schreef Nagelschaartje het volgende:
Meurning.
Ik heb het gered! No-buy vanaf 5 maart.
Ik ben stiekem best trots.
Vandaag naar Bataviastad, buy ALL the things![]()
![]()
Well-earned yesbuyquote:Op maandag 14 mei 2012 07:26 schreef Nagelschaartje het volgende:
Meurning.
![]()
quote:Op maandag 14 mei 2012 07:26 schreef Nagelschaartje het volgende:
Meurning.
![]()
Ja, spierverslappers slikken, maar die kicken er meestal pas na een paar uur inquote:Op maandag 14 mei 2012 09:14 schreef Incantrix het volgende:
Jezus SQ, en meer als er nu aan gedaan wordt kan écht niet? Dat is toch niet normaal meer??![]()
![]()
quote:Op maandag 14 mei 2012 09:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, spierverslappers slikken, maar die kicken er meestal pas na een paar uur in
Ik vind het ook gewoon niet grappig meermaar ik moet er doorheen en trainen, trainen, trainen
DHL?quote:Op maandag 14 mei 2012 09:30 schreef Dwyn het volgende:
Ik hoop dat de pakketbezorger beetje vroeg is mijn pakje van de Esprit. Kan ik nog wat nuttigs doen vandaag.
Och jees, dat had ik een jaar geleden ook in mijn rugquote:Op maandag 14 mei 2012 09:11 schreef Stormqueen het volgende:
Kennen jullie dat gevoel, als de kramp ineens in je kuit schiet en je het gevoel hebt alsof je spieren je kuitbeen vermorzelen en je op je kaken moet bijten om het niet uit te gillen van de pijn?
Dat had ik vannacht. In mijn rug. Elke twee minuten, uren achter elkaar.
Ik ben ka-pot![]()
Wat voor bedrijf? Ik ga duimenquote:Op maandag 14 mei 2012 10:02 schreef Diconnected het volgende:
Zo net een sollicitatiegesprek gehad, word morgenmiddag teruggebeld, dus hopelijk ben ik het geworden en dan begin ik 2 juni
En faalmensen bij de apotheekik had nog een recept liggen van m'n pil, dus ik denk van oh kan ik wel halen dan
dus ik kom daar, zegt dat vrouwtje dat ik niet zomaar kan halen maar dat een dag van te voren moet aangeven en blabla. Dus ik had tegen der gezegd dat ik hem vandaag nodig heb, dus dat ik hem nu wel graag wou meenemen. Dus zij zoeken, had ze genoeg doosjes liggen
gezeik om niks dus
Bejaardentehuisquote:Op maandag 14 mei 2012 10:06 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Wat voor bedrijf? Ik ga duimen![]()
Wat een trut. Ik snap de procedure wel, maar zeg dan iets als "normaal gesproken moet je een dag van te voren bellen.. Even zoeken."
Hopelijk lukt het!quote:Op maandag 14 mei 2012 10:02 schreef Diconnected het volgende:
Zo net een sollicitatiegesprek gehad, word morgenmiddag teruggebeld, dus hopelijk ben ik het geworden en dan begin ik 2 juni
En faalmensen bij de apotheekik had nog een recept liggen van m'n pil, dus ik denk van oh kan ik wel halen dan
dus ik kom daar, zegt dat vrouwtje dat ik niet zomaar kan halen maar dat een dag van te voren moet aangeven en blabla. Dus ik had tegen der gezegd dat ik hem vandaag nodig heb, dus dat ik hem nu wel graag wou meenemen. Dus zij zoeken, had ze genoeg doosjes liggen
gezeik om niks dus
Adopteren jullie toch een aidsweesje?quote:Op maandag 14 mei 2012 11:41 schreef Stormqueen het volgende:
ik was me vanmorgen wel aan het bedenken, als een kind baren net zo voelt als dit (elke 3 minuten compleet verkrampen enzo) dan pas ik wel.
Ja maar daar krijg je iets moois voor terugggggquote:Op maandag 14 mei 2012 11:41 schreef Stormqueen het volgende:
ik was me vanmorgen wel aan het bedenken, als een kind baren net zo voelt als dit (elke 3 minuten compleet verkrampen enzo) dan pas ik wel.
quote:Op maandag 14 mei 2012 10:32 schreef PriemGirl het volgende:
* PriemGirl springt op unf en knuffelt ze helemaal plat.
Het gevoel zal toch komen omdat je diep vanbinnen weet dat dit de goeie keuze is geweest. Geef het een plaatsje en go for it. Maar zoals ik het lees; ben je sterk op jezelf gewezen en komt het vast goed![]()
SkjoeJeetje meid........ sterkte met je rug... En je kan echt niks anders dan trainen om het process te bespoedigen? Hebben ze een indicatie gegeven hoe lang het nog kan duren
![]()
![]()
Dico; ik ga hier ook voor je duimenhoop dat het wat wordt
(en krachtsterretjes en kusjekroels voor iedereen die het nodig heeft; want ik heb verder niet terug gelezen![]()
)
Dankjequote:Op maandag 14 mei 2012 10:59 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Thanks
[..]
Dan doe ik duimen voor jou
quote:Op maandag 14 mei 2012 11:42 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Oh, dan had ik het verkeerd begrepen! Sorry hè!
Jep!quote:
Jottem, altijd leukquote:Op maandag 14 mei 2012 12:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jep!
Livemeetings enzo. Wel multifunctioneel, zo kan ik vergaderen en tegelijkertijd mijn wenkbrauwen epileren.
nee, ik werk wel zeg maarquote:Op maandag 14 mei 2012 12:18 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Jottem, altijd leuk![]()
Ik dacht: misschien ben je wel ziekgemeld en dan ga ik een tripje op mijn mooien scooter maken naar EHVMaar livemeetings... nah, dan pas ik
![]()
ik lollerdequote:Op maandag 14 mei 2012 12:21 schreef Lindytje het volgende:
Waar vond ik dikkie net? In de bijkeuken
Wat had ie gedaan? De bak waar de de brokken in bewaren omgetrokken.
Wat was ie aan het doen? Een vreetwedstrijd houden met zichzelf.
Wat gaat ie zometeen doen? Nierken waarschijnlijk.
Dus waar heb ik hem heen geschopt? De tuin![]()
Ja het lijkt me wel gezellig maar ja, duty callsquote:Op maandag 14 mei 2012 12:21 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dan ga ik wel rondjes door Tilburg rijden![]()
Boo for workquote:Op maandag 14 mei 2012 12:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik lollerde
[..]
Ja het lijkt me wel gezellig maar ja, duty calls
Oeh, lekkerquote:Op maandag 14 mei 2012 12:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]![]()
![]()
volgens mij hoorde ik hier net ook een dier nierken
Pehehehequote:Op maandag 14 mei 2012 12:30 schreef Lindytje het volgende:
Of, of, of, ik ga weer eens iets op mijn blog posten
Of, of, ik ga leren voor de tentamens van volgende week![]()
Yeah, right
Armen Sienquote:Op maandag 14 mei 2012 12:41 schreef Lindytje het volgende:
En dat had ik gehad, als we niet alweer 3x met Sien naar de DA hadden gemoeten deze maand....
Matig...quote:
Agossie....quote:Op maandag 14 mei 2012 12:48 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Matig...
Ze hebben nu bloed afgenomen dat onderweg is naar een universiteit (utrecht?) om daar te onderzoeken. Ze is nog steeds stijf en lusteloos en zielig...
Wat alweerquote:Op maandag 14 mei 2012 12:48 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Matig...
Ze hebben nu bloed afgenomen dat onderweg is naar een universiteit (utrecht?) om daar te onderzoeken. Ze is nog steeds stijf en lusteloos en zielig...
Ja, nog steeds, ze knapt steeds een beetje op van een antibioticakuur en dan heeft ze na 2 weken weer 40 graden koorts....quote:
Er dreven gelige stukjes op.quote:Op maandag 14 mei 2012 12:56 schreef Stormqueen het volgende:
Was ie ook bedorven dan?
En arme sien... ik hoop echt dat ze iets vinden!!
Wel fijn dat ze meedenken en dat er zo snel plek is!quote:Op maandag 14 mei 2012 13:18 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja. Narcose is eng. Maar de dokter zei zelf al, dit gaat 'm nie worden. Morgen is een plekje
Ja dat wel! Minder tijd om het eng te gaan vindenquote:Op maandag 14 mei 2012 13:22 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Wel fijn dat ze meedenken en dat er zo snel plek is!
This post is worthless without picsquote:Op maandag 14 mei 2012 13:38 schreef Mss het volgende:
Tevens is mijn make-up helmer opgebouwd en ingeruimd!
Yay!quote:Op maandag 14 mei 2012 13:39 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik zit nu bij de dokter, maar als ik straks thuis ben zal ik foto's maken!
]quote:
Oh dat wist ik niet, wel fijn dat je rug nu weer enigsinds ok isquote:Op maandag 14 mei 2012 13:44 schreef Mss het volgende:
Nee, mijn rug is eigenlijk zo goed als over. Voor het weekend eigenlijk al.
Dit is omdat mijn operatie van de baan is, maar het afvallen toch op een andere manier moet gaan gebeuren.
Oeh, good busy, dat je daarvoor naar de dokter gaatquote:Op maandag 14 mei 2012 13:44 schreef Mss het volgende:
Nee, mijn rug is eigenlijk zo goed als over. Voor het weekend eigenlijk al.
Dit is omdat mijn operatie van de baan is, maar het afvallen toch op een andere manier moet gaan gebeuren.
Nee, ik vond het een beetje lullig om hier te roepen dat mijn spit na een paar dagen over is, terwijl SQ al wekenlang ontzettend veel pijn heeft.quote:Op maandag 14 mei 2012 13:46 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Oh dat wist ik niet, wel fijn dat je rug nu weer enigsinds ok is.
En goed van je dat je voor je afvallen dat je naar de dokter gaat![]()
HAHAHHAHAquote:Op maandag 14 mei 2012 13:49 schreef Mss het volgende:
[..]
Nee, ik vond het een beetje lullig om hier te roepen dat mijn spit na een paar dagen over is, terwijl SQ al wekenlang ontzettend veel pijn heeft.
Je kan iig wel in joggingbroek thuis werkenquote:Op maandag 14 mei 2012 13:50 schreef Stormqueen het volgende:
De komende weken ben ik er nog wel zoet mee hoor. Ik ben gewoon een kansloze uitzondering
Pas je wel weer extra goed in het topiquequote:Op maandag 14 mei 2012 13:50 schreef Stormqueen het volgende:
De komende weken ben ik er nog wel zoet mee hoor. Ik ben gewoon een kansloze uitzondering
snap ik, maar zo voel ik dat echt nietquote:Op maandag 14 mei 2012 13:52 schreef Mss het volgende:
Ja, maar ik vind het gewoon lullig om dat zo onder iemands neus te wrijven.
Ik ben ook vies en slonzig, misschien vind ik ze daarom zo fijnquote:Op maandag 14 mei 2012 13:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik hou niet van pyjama's en huispakkenvoel me er altijd vies en slonzig in
Altijd een goeden instellingquote:Op maandag 14 mei 2012 13:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ah fuck it, ik ga wel naar wat slides staren en als het nodig is doe ik de her wel
quote:Op maandag 14 mei 2012 14:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik had een 7 voor mijn faalpresentatie
Hoppakeequote:Op maandag 14 mei 2012 14:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Er zitten ineens allemaal vreemde mensen in dat topqiuequote:Op maandag 14 mei 2012 14:02 schreef Mss het volgende:
Ik zit me in te houden om geen 'facial' opmerking te maken in het make up topic.
Ik hoef niet eens te kijken.quote:Op maandag 14 mei 2012 14:02 schreef Mss het volgende:
Ik zit me in te houden om geen 'facial' opmerking te maken in het make up topic.
Why?quote:Op maandag 14 mei 2012 14:02 schreef Mss het volgende:
+1quote:Op maandag 14 mei 2012 13:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik hou niet van pyjama's en huispakkenvoel me er altijd vies en slonzig in
Oh, me lovezz huispakkenquote:Op maandag 14 mei 2012 14:28 schreef Dwyn het volgende:
[..]
+1
Ik trek ´s avonds nooit iets ´makkelijks´ aan ofzo. En als ik naar bed ga, trek ik gewoon alles uit en slaap zo. Niks moeilijk doen met pyjama.
quote:Op maandag 14 mei 2012 14:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
quote:Op maandag 14 mei 2012 13:50 schreef Stormqueen het volgende:
Oh vermaakquote:
Succes morgen dan!quote:Op maandag 14 mei 2012 13:18 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja. Narcose is eng. Maar de dokter zei zelf al, dit gaat 'm nie worden. Morgen is een plekje
Ja nu ga ik allemaal dit soort filmpjes kijken tijdens het lakkonquote:
quote:Op maandag 14 mei 2012 14:48 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja nu ga ik allemaal dit soort filmpjes kijken tijdens het lakkon
Dankje, geen ideequote:Op maandag 14 mei 2012 14:44 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Succes morgen dan!![]()
Maar als ze alle 4 tegelijk gaan, kun je dan nog wel eten?
Alles door de blenderquote:Op maandag 14 mei 2012 15:04 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Dankje, geen idee! Ik ga zo vla kopen, en we maken aardappelpuree en desnoods doen we daar extra melk doorheen. En och, desnoods val ik af
Yeah dies ook zo geniaalquote:
Staafmixer eropquote:
Hoe ging het gesprek?quote:Op maandag 14 mei 2012 15:23 schreef Mss het volgende:
Een uur wachten bij de dokter. Vervolgens wel een half uur met de dokter geluld omdat-ie alle tijd had
.
Superquote:Op maandag 14 mei 2012 15:42 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja prima! Heb een doorverwijzing voor een dietist. Moet er alleen zelf nog een zoeken.
Jepquote:Op maandag 14 mei 2012 15:49 schreef megamandy het volgende:
Ik heb ook eens in F&F gepost. Was ook de laatste keer mhehe wat een tutjes zitten daar
![]()
laat het door de shop doen dan.quote:Op maandag 14 mei 2012 15:21 schreef RenRen- het volgende:
Mijn tragus moest er ook uit, ik baal echt, ik hoop dat ik hem er ooit nog in krijg)
Ik doe hem eerst aan de voorkant erin, dan dzie ik wel of hij nog open is.quote:Op maandag 14 mei 2012 15:53 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
laat het door de shop doen dan.kunnen ze gelijk zien of hij goed zit en of je wellicht een nieuwe moet hebben / laten zetten.
quote:Op maandag 14 mei 2012 15:49 schreef megamandy het volgende:
Ik heb ook eens in F&F gepost. Was ook de laatste keer mhehe wat een tutjes zitten daar
![]()
Mijn honden waren een jaar lang 8-9 uur alleenquote:Op maandag 14 mei 2012 15:54 schreef megamandy het volgende:
Ook een topic van iemand die een hond wilde kopen en info over wat voor een ras bij hen zou passen, kind zit in een rolstoel.
Allemaal heel behulpzaam, tot hij zegt dat de hond 4x per week voor 8u alleen moet blijven. Geen enkele positieve post meer. Volgens mij dus allemaal huisvrouwen die constant thuis zitten want je kunt mij niet wijsmaken dat iedereen in nl met een hond alleenverdieners zijn
Ik zei juist dat ik nooit een hond uit het asiel zou halenquote:Op maandag 14 mei 2012 15:54 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik doe hem eerst aan de voorkant erin, dan dzie ik wel of hij nog open is.
[..]Ik mocht ook echt niet zeggen dat ik niet overwegen had mijn hondje uit het asiel te halen.
Datquote:Op maandag 14 mei 2012 15:55 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Mijn honden waren een jaar lang 8-9 uur alleenGing prima. Zulk gejank om niets, je moet je hond alleen goed trainen en genoeg aandacht geven als je wel weer thuis bent.
......... MEVROUWTJEquote:Op maandag 14 mei 2012 15:58 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat
Sien is ook vaak genoeg alleen thuis! Ja, met dikkie, maar daar heeft niemand wat aan
Ja met genoeg honden kan dat primaquote:Op maandag 14 mei 2012 15:55 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Mijn honden waren een jaar lang 8-9 uur alleenGing prima. Zulk gejank om niets, je moet je hond alleen goed trainen en genoeg aandacht geven als je wel weer thuis bent.
Goed om te horen chickquote:Op maandag 14 mei 2012 15:42 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja prima! Heb een doorverwijzing voor een dietist. Moet er alleen zelf nog een zoeken.
Nee en kan mij ook voorstellen dat een Boxer ook zich gaat vervelen, die zitten vol met energie. Maar om meteen alle rassen af te schrijven en te adviseren een kat te nemenquote:Op maandag 14 mei 2012 16:00 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja met genoeg honden kan dat primaMet jill niet, die heeft dan lang al in t huis gepiest
Ja k weet niet wat het is elke keer als ik in de SC kijk dan zie ik wat over dikkiequote:Op maandag 14 mei 2012 16:04 schreef Mss het volgende:
Hehehe, waar Priem een tietenmelder heeft, heeft Sjaan een dikkiemelder
Ja, dat bedoelde ik ookquote:Op maandag 14 mei 2012 15:58 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik zei juist dat ik nooit een hond uit het asiel zou halen![]()
![]()
Hier zijn ze ook samen, maar Frodo was eerst ook altijd alleen, ging primaquote:Op maandag 14 mei 2012 15:58 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat
Sien is ook vaak genoeg alleen thuis! Ja, met dikkie, maar daar heeft niemand wat aan
Soms deed Smeagol dat ook wel, maar goed, het is natuurlijk geen Labrador ofzo, die een halve zee aan pies achterlaatquote:Op maandag 14 mei 2012 16:00 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja met genoeg honden kan dat primaMet jill niet, die heeft dan lang al in t huis gepiest
En elke keer als ik iets over Dikkie zeg, ben jij er ineens, het is engquote:Op maandag 14 mei 2012 16:06 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja k weet niet wat het is elke keer als ik in de SC kijk dan zie ik wat over dikkie
quote:Op maandag 14 mei 2012 16:14 schreef Lindytje het volgende:
[..]
En elke keer als ik iets over Dikkie zeg, ben jij er ineens, het is eng![]()
![]()
Fijn is dat hequote:Op maandag 14 mei 2012 16:26 schreef Mss het volgende:
Eindelijk lades die fatsoenlijk open kunnen zonder dat de inhoud in het rond vliegt!
Mijn helmer is ook helemaal ingedeeld met bakjesquote:Op maandag 14 mei 2012 16:28 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik ben echt een neuroot. Vandaar de 4 verschillende eyeliner bakjes.
Overzichtquote:Op maandag 14 mei 2012 16:29 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Mijn helmer is ook helemaal ingedeeld met bakjes
quote:Op maandag 14 mei 2012 16:38 schreef Lindytje het volgende:
Holy crap, wat ziet masja er uit!!
http://www.beautygloss.nl(...)ieten-aprilmei-2012/
Heeft ze onder een tram gelegen ofzo??
wat is er zo erg aan?quote:Op maandag 14 mei 2012 16:38 schreef Lindytje het volgende:
als zij eruit ziet alsof ze onder een tram vandaan komt hoe zie ik er dan wel niet uitquote:Op maandag 14 mei 2012 16:38 schreef Lindytje het volgende:
Dan zal het wel aan mij liggen.quote:Op maandag 14 mei 2012 16:41 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
als zij eruit ziet alsof ze onder een tram vandaan komt hoe zie ik er dan wel niet uit
maar wat is er mis dan? ik zie nix raars?
ooh okayquote:Op maandag 14 mei 2012 16:41 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Die make-up en het haar en... ik weet niet.... damn!
wij zien er uit als een plane crash natuurlijkquote:Op maandag 14 mei 2012 16:41 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
als zij eruit ziet alsof ze onder een tram vandaan komt hoe zie ik er dan wel niet uit
maar wat is er mis dan? ik zie nix raars?
seems legitquote:Op maandag 14 mei 2012 16:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wij zien er uit als een plane crash natuurlijk![]()
Kusjekroel lindy
Ik vind alleen die lipgloss/stick een beetje een eng kleurtje eigenlijk. (en het filmpje niet zo interessantquote:Op maandag 14 mei 2012 16:38 schreef Lindytje het volgende:
venlo - maastricht = 80 kilometerquote:Op maandag 14 mei 2012 16:45 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
Weet iemand hier trouwens nog een leuk hotel in de beurt van Venlo/Maastricht?
Dat ligt behoorlijk ver uit elkaarquote:Op maandag 14 mei 2012 16:45 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
Weet iemand hier trouwens nog een leuk hotel in de beurt van Venlo/Maastricht?
ik wil graag weg met lief voor 2 nachtjes maar moeten op vrijdag in maastricht zijn en op zaterdag in venloquote:
Middenin is Roermond. Ik zou je vooral niet adviseren om in Venlo te overnachten, gezien daar geen hol te doen is. Maastricht is dan wel weer ontzettend leukquote:Op maandag 14 mei 2012 16:48 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
ik wil graag weg met lief voor 2 nachtjes maar moeten op vrijdag in maastricht zijn en op zaterdag in venlodus daar ergens tussen in zou geweldig zijn. O ja en we moeten toch het hele weekend in de auto zitten dus zoveel maakt die 80 km ook niet meer uit dan
![]()
quote:Op maandag 14 mei 2012 16:54 schreef Mss het volgende:
[..]
Middenin is Roermond. Ik zou je vooral niet adviseren om in Venlo te overnachten, gezien daar geen hol te doen is. Maastricht is dan wel weer ontzettend leuk
Ik ga even op google thanks!quote:Op maandag 14 mei 2012 16:55 schreef Mss het volgende:
Hotel tegenover het station is erg mooi, of rond het Vrijthof/OLVplein!
Winkelen!quote:
Ik ga niet meer op jouw blog kijken, ik wil nu allemaal mooie lakjes zoals Asylum. Lekker onvindbaarquote:
1?quote:Op maandag 14 mei 2012 16:57 schreef Stormqueen het volgende:
uit hoeveel sneetjes brood bestaat een boterham?
niet want het is een boter hamquote:Op maandag 14 mei 2012 16:57 schreef Stormqueen het volgende:
2 op elkaar met beleg er tussen toch?quote:Op maandag 14 mei 2012 16:57 schreef Stormqueen het volgende:
Ja toch?quote:
You're welcomequote:Op maandag 14 mei 2012 16:57 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik ga niet meer op jouw blog kijken, ik wil nu allemaal mooie lakjes zoals Asylum. Lekker onvindbaar.
Boterham is gewoon 1 zo'n plakske uit het broodquote:Op maandag 14 mei 2012 16:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja toch?
In dieetclub zeggen ze dat een boterham 2 sneeen brood zijn met beleg er tussen. I strongly disagree with that
huh? bij mij is het 1 sneetje is een boterhamquote:Op maandag 14 mei 2012 16:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja toch?
In dieetclub zeggen ze dat een boterham 2 sneeen brood zijn met beleg er tussen. I strongly disagree with that
MAar dat lakje is met matte magic zo vetquote:Op maandag 14 mei 2012 17:01 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik kom inbreken. Neem ik meteen je kadders mee!
En wiki heeft altijd gelijkquote:Op maandag 14 mei 2012 17:02 schreef Stormqueen het volgende:
Wiki agrees:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Boterham
Daarom juistquote:Op maandag 14 mei 2012 17:01 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
MAar dat lakje is met matte magic zo vet
neeeeee, dit is een broodje:quote:Op maandag 14 mei 2012 17:02 schreef Sharana_LV het volgende:
een broodje is gewoon 1 snee
een tosti is wel 2 sneetjes met kaas en eventueel ham ertussen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |