Ja ik kende het wel, maar omdat het al een tijdje terug was legde ik de link nietquote:Op zondag 13 mei 2012 21:14 schreef Mss het volgende:
[..]
Ken je het filmpje? Is een DWDD stukje, de hype samengevat.
Hij blijft leukquote:
Ik ben een van die retards die daar maanden later nog om kan lachenquote:Op zondag 13 mei 2012 21:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja ik kende het wel, maar omdat het al een tijdje terug was legde ik de link niet
Bij knooppunt joure lief reed bij iemand anders achterop hele voorkant van de auto stukquote:
Noes!!!! Dat is kak...quote:Op zondag 13 mei 2012 21:18 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Bij knooppunt joure lief reed bij iemand anders achterop hele voorkant van de auto stuk
Ja dat wel gelukkig beetje geschrokken alleen, en we mogen gelukkig ook nog doorrijden met de autoquote:Op zondag 13 mei 2012 21:19 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Noes!!!! Dat is kak...
Zijn jullie wel allemaal heel nog?
Heavy shit!quote:Op zondag 13 mei 2012 21:20 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Ja dat wel gelukkig beetje geschrokken alleen, en we mogen gelukkig ook nog doorrijden met de auto
Gelukkig maar! Hoe kon het gebeuren dan?quote:Op zondag 13 mei 2012 21:20 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Ja dat wel gelukkig beetje geschrokken alleen, en we mogen gelukkig ook nog doorrijden met de auto
Thanks lin moest het even kwijtquote:Op zondag 13 mei 2012 21:21 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Heavy shit!
Doe maar rustig aan even dan![]()
Lief had niet.door dat de auto voor ons remde en knalde zo achterop die andere autoquote:Op zondag 13 mei 2012 21:21 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Gelukkig maar! Hoe kon het gebeuren dan?
Thanks unfquote:
Houden jullie je nek wel goed in de gaten dam de komende tijdquote:Op zondag 13 mei 2012 21:23 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Lief had niet.door dat de auto voor ons remde en knalde zo achterop die andere auto
Ja inderdaad en met de andere mensen ook gelukkigquote:Op zondag 13 mei 2012 21:23 schreef Mss het volgende:
Wat schrikken SE, maar gelukkig is met jullie alles goed!
Gaan we doen!quote:Op zondag 13 mei 2012 21:24 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Houden jullie je nek wel goed in de gaten dam de komende tijd?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
quote:Op zondag 13 mei 2012 21:26 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]Wat vervelend meissie, maar het klinkt wel als de beste keuze. Dikke knuffelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aids.
[..]Unf tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar vind het wel knap en sterk dat je voor jezelf gekozen hebt!
Heel veel sterkte de komende tijd en een virtuele dikke knuffel!A.K.A : Struis, Oorbeer, Aardbei, Ooievaar, Kikker
Being perfect may be okay with Barbie,
But let us all remember, she ended up with a guy with no dick!
[..]Lijkt me heavy shit unf!! Maar wel goed dat je echt hebt gekeken naar wat jij wil!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toch ook sterkte, al heb jij de knoop 'doorgehakt', blijft toch een hele verandering enzo..
Don't come closer, I might hurt you
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als ik iets voor je kan betekenen moet je 't laten weten hoor.
Trusten linquote:
quote:Op zondag 13 mei 2012 21:32 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Als ik iets voor je kan betekenen moet je 't laten weten hoor.
quote:Op zondag 13 mei 2012 21:28 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Lijkt me heavy shit unf!! Maar wel goed dat je echt hebt gekeken naar wat jij wil!
Toch ook sterkte, al heb jij de knoop 'doorgehakt', blijft toch een hele verandering enzo..
quote:Op zondag 13 mei 2012 21:27 schreef Mss het volgende:
[..]
Wat vervelend meissie, maar het klinkt wel als de beste keuze. Dikke knuffel
quote:Op zondag 13 mei 2012 21:27 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Unf tochmaar vind het wel knap en sterk dat je voor jezelf gekozen hebt!
Heel veel sterkte de komende tijd en een virtuele dikke knuffel!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |