quote:Op zondag 13 mei 2012 19:32 schreef Grifte het volgende:
Waarom komt die gast met z'n wijf en geld kwijt niet langs
Omroep Brabant.quote:Op zondag 13 mei 2012 19:32 schreef Grifte het volgende:
Waarom komt die gast met z'n wijf en geld kwijt niet langs
Wat een faalwedstrijd was datquote:Op zondag 13 mei 2012 19:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
Owja, toen Heerenveen Ajax kampioen maakte.
Amsterdamn.quote:Op zondag 13 mei 2012 19:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wat is die lelijke stad op de achtergrond?
leemans ook toch?quote:Op zondag 13 mei 2012 19:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ohja die van Kah was vorig seizoen
Ik ga voor Immers.
Jij snapt het. kennerquote:Op zondag 13 mei 2012 19:45 schreef j0rdiiii het volgende:
Komt voorlopig ook niet in Oranje, Bertje kiest uiteraard voor Anita.
quote:Op zondag 13 mei 2012 19:45 schreef j0rdiiii het volgende:
Komen beide voorlopig ook niet in Oranje, Bertje kiest uiteraard voor de Stroot.
crisisquote:Op zondag 13 mei 2012 19:46 schreef mrstylo het volgende:
Waarom gebruiken ze al die goedkope effecten?
Omdat Ajax al geweest is.quote:Op zondag 13 mei 2012 19:46 schreef mrstylo het volgende:
Waarom gebruiken ze al die goedkope effecten?
Denk je echt dat ze Anita kiezen boven Strootman?quote:
Ja.quote:Op zondag 13 mei 2012 19:46 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Denk je echt dat ze Anita kiezen boven Strootman?
Echt hequote:Op zondag 13 mei 2012 19:46 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ze spelen allebei niet.quote:Op zondag 13 mei 2012 19:46 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Als ze verstandig zijn wel ja. Anita is namelijk stukken beter.quote:Op zondag 13 mei 2012 19:46 schreef mrstylo het volgende:
[..]
En toen ging de wekker.quote:Op zondag 13 mei 2012 19:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als ze verstandig zijn wel ja. Anita is namelijk stukken beter.
quote:Op zondag 13 mei 2012 19:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als ze verstandig zijn wel ja. Anita is namelijk stukken beter.
Kijk maar eens wat wedstrijdjes terug. Sinds Anita VM staat heeft Ajax niet meer verloren. Doet het echt fantastisch daar.quote:
Belangrijkste speler na de winterstop.quote:Op zondag 13 mei 2012 19:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kijk maar eens wat wedstrijdjes terug. Sinds Anita VM staat heeft Ajax niet meer verloren. Doet het echt fantastisch daar.
Strootman daarentegen valt de hele 2e seizoenshelft al flink tegen.
Geloof me maar, als Ajax één keer achterkomt dan is Anita de eerste dat door het ijs zakt.quote:Op zondag 13 mei 2012 19:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kijk maar eens wat wedstrijdjes terug. Sinds Anita VM staat heeft Ajax niet meer verloren. Doet het echt fantastisch daar.
Strootman daarentegen valt de hele 2e seizoenshelft al flink tegen.
quote:Op zondag 13 mei 2012 19:52 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Geloof me maar, als Ajax één keer achterkomt dan is Anita de eerste dat door het ijs zakt.
Volgens jouw redenering dan hoort Blind ook in Oranje.
Nee hoor, Blind hoort zeker niet in oranje, het erge is dat hij net zo niet in Oranje hoort als Pieters trouwens.quote:Op zondag 13 mei 2012 19:52 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Geloof me maar, als Ajax één keer achterkomt dan is Anita de eerste dat door het ijs zakt.
Volgens jouw redenering dan hoort Blind ook in Oranje.
quote:Op zondag 13 mei 2012 19:52 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Volgens jouw redenering hoort Blind dan ook in Oranje.
Pieters slecht vinden. Dat is pas een hype.quote:Op zondag 13 mei 2012 19:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee hoor, Blind hoort zeker niet in oranje, het erge is dat hij net zo niet in Oranje hoort als Pieters trouwens.
Maar Anita is sinds hij op de VM positie staat niet één keer door het ijs gezakt.
quote:Op zondag 13 mei 2012 19:58 schreef Slobeend het volgende:
Strootman en Anita zijn allebei weggespeeld door Jordy 'Xavi' Clasie dit jaar.
Prima, dan gaan we dat aankijken.quote:Op zondag 13 mei 2012 19:55 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Pieters slecht vinden. Dat is pas een hype.
Anita als VM voegt niets toe aan het spel. Hij doet gewoon leuk mee.
We worden nu sowieso niet eens met elkaar, maar we gaan volgend jaar terug zien wanneer Anita daar 34 wedstrijden gaat spelen en alles mee maakt en niet alleen de goede momenten.
quote:Op zondag 13 mei 2012 19:55 schreef mrstylo het volgende:
[..]
We worden nu sowieso niet eens met elkaar, maar we gaan volgend jaar terug zien wanneer Anita daar 34 wedstrijden gaat spelen en alles mee maakt en niet alleen de goede momenten.
Anita speelde alleen wel op linksback.quote:Op zondag 13 mei 2012 19:58 schreef Slobeend het volgende:
Strootman en Anita zijn allebei weggespeeld door Jordy 'Xavi' Clasie dit jaar.
quote:Op zondag 13 mei 2012 19:55 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Sorry, ik was even koffie halen om dat te sproeien over mijn beeldscherm. You're kidding us?quote:Op zondag 13 mei 2012 19:55 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Anita was daar rechter middenvelder en Enoh zat voor de verdediging. Maar leuk geprobeerd hoor.quote:Op zondag 13 mei 2012 20:10 schreef mrstylo het volgende:
Anita VM 26 oktober 2011
[ afbeelding ]
Ze wonnen toen, maar als hij zo goed was waarom bleef hij daar niet staan?
Ben je nou echt zo achterlijk?quote:Op zondag 13 mei 2012 20:10 schreef mrstylo het volgende:
Anita VM 26 oktober 2011
[ afbeelding ]
Ze wonnen toen, maar als hij zo goed was waarom bleef hij daar niet staan?
Al heb ik het hier fout, maar als hij niet eerste seizoenshelft niet op VM is gezet door FdB dan heeft jullie succes coach een fout gemaakt.quote:Op zondag 13 mei 2012 20:10 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Anita was daar rechter middenvelder en Enoh zat voor de verdediging. Maar leuk geprobeerd hoor.
Hij moest toch op linksback spelen.quote:Op zondag 13 mei 2012 20:12 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Al heb ik het hier fout, maar als hij niet eerste seizoenshelft niet op VM is gezet door FdB dan heeft jullie succes coach een fout gemaakt.
Waarom moest?quote:Op zondag 13 mei 2012 20:12 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Hij moest toch op linksback spelen.
Klopt ja, Janssen had daar nooit mogen spelen en hij had daarna gewoon beter gelijk voor Koppers / Blind en van Rhijn moeten kiezen en Anita gewoon VM. Veel beter voor het elftal.quote:Op zondag 13 mei 2012 20:12 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Al heb ik het hier fout, maar als hij niet eerste seizoenshelft niet op VM is gezet door FdB dan heeft jullie succes coach een fout gemaakt.
Blind (dat door veel Ajacieden in Oranje hoort) kon daar toch ook.quote:
Die speelde toen heel erg slecht.quote:Op zondag 13 mei 2012 20:13 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Blind (dat door veel Ajacieden in Oranje hoort) kon daar toch ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |