Dag geleerden van het K&W forum,
Al langere tijd opzoek naar een leuk, oud huisje om als starter in te beginnen met slopen.
Hiervoor ben ik al maanden inspiratie aan het opdoen in de verschillende verbouwingstopics en inmiddels jeuken m'n handen zo, dat het tijd wordt om ze uit de mouwen te steken.
Maar wat is er nou mooier dan vóór het ouderlijk huis te verlaten, er nog ff in te oefenen?
Het is de bedoeling om de badkamer te renoveren. Gezien de uit te voeren werkzaamheden heb ik een FERM muurfrees gekocht. Met de 3 jaar garantie leek me dit een betere optie dan voor elk los project (in de toekomst)zo'n apparaat te gaan huren.
Omdat ik er vaker als 1x mee denk te werken, wil ik er graag een bouwstofzuiger bij aanschaffen.
Op mijn werk maken we gebruik van Festtool en Nilfisk apparatuur met gecertificeerde filters. Goede krachtige zuigers, maar de modellen die we gebruiken zijn een beetje buiten mijn persoonlijke budget... Nu kan ik zo'n ding wel eens een avondje bruiklenen, maar een complete verbouwing zit er niet in.
Wellicht dat hier wat mensen met ervaring rondlopen die me kunnen adviseren voor een goedkoper model. Naast de badkamer wil 'm gebruiken voor een toekomstige renovatie. Daarna verwacht ik 'm eigenlijk niet of nauwelijks meer te gebruiken.
Zuigkracht en kwaliteit van de filters/zakken vind ik het meest belangrijk, maar daarmee heb ik zo'n beetje gelijk de complete stofzuiger beschreven...
Mijn beoogde budget ligt rond de ¤250,-. Is er voor dat geld iets fatsoenlijks op de markt?