2005 Helmond Sport - Sparta 1-2quote:
Dat zijn hele aparte situaties inderdaad. Helmond mist geloof ik al veel basisspelers? Ik geef ze weinig kans. Maar goed, Helmond uit is wel leuk dus dat zou ook prima zijnquote:Op maandag 14 mei 2012 23:57 schreef MRN89 het volgende:
[..]
2005 Helmond Sport - Sparta 1-2Finale nacompetitie wedstrijd.
Maar toen had Cvetkov voor de wedstrijd getekend bij Spartadie lul mistte met opzet in de 1e helft een kans van 5 meter voor open goal
![]()
Nou.. dat is nu dus ook het geval met Joppen & Altheer hebben al getekend bij VVV![]()
Ben benieuwd of Helmond Sport ze gaat opstellen.
Een aantal seizoenen geleden had Brabant zes (van de negen) clubs in de Eredivisie, kunnen er nu weer vijf worden.quote:
Een doekje en wat WC-rollen. De actie was trouwens al afgelopen voordat de spelers het veld op kwamen, beetje verkeerde timing. Fail.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 01:57 schreef MRN89 het volgende:
Ik las net op een Helmond Sport supporters site dat er een immens grote sfeeractie aan zit te komen waar heel Nederland over zou gaan praten![]()
Nou ik ben benieuwd hoe dat gaat tegenvallen![]()
Toch hoop ik stiekem op Helmond Sport
Krijg je straks Helmond Sport en Den Bosch in de eredivisie.quote:Op donderdag 17 mei 2012 15:47 schreef Littlerabbit het volgende:
Vorig jaar kwam Vvv er ook al met zoveel mazzel doorheen, maar toch heb ik dat dan nog liever dan Helmond Sport
Gewoon keihard vernederen. Maar echt zonde dat Excelsior de play-offs niet heeft gehaald, die hadden echt wel gewonnen van Den Bosch en Willem II.quote:Op donderdag 17 mei 2012 15:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Krijg je straks Helmond Sport en Den Bosch in de eredivisie.
Ik gruwel alleen al bij de gedachte ervan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |