Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
FIFA toernooi PS3quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
OPchicksquote:Standen en Uitslagen;
https://docs.google.com/s(...)sS0NoelBVeFU4MHNhQlE
En terecht, meeste goals, minste tegen alleen heel vaak ongelukkig punten verspeeld.quote:
Met veel geld koop je nog geen kampioenschap, dat mag wel duidelijk zijn nu.quote:Op zondag 13 mei 2012 17:51 schreef vandermar het volgende:
Echt bizar dat City niet kampioen wordt. By far de beste in de competitie maar echt vaak lullig punten verloren.
Wel hoor, 2-2!quote:
Weldegelijk, City heeft laten zien dat je een team kan kopen en er ontzettend goed voetbal mee kan neerzetten. City heerst in Engeland dit jaar maar echt lullig punten verloren.quote:Op zondag 13 mei 2012 17:51 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Met veel geld koop je nog geen kampioenschap, dat mag wel duidelijk zijn nu.
2-2 Dzeko en 3-2 Kun Agueroquote:
inplay inzettten op corners liep ook goedquote:Op zondag 13 mei 2012 18:00 schreef BDIL het volgende:
Ik was nooit echt voor City maar ik gun het ze wel, ziek spannende ontknoping in Manchester
BTW Je kon rijk worden als je op livebet had gezegd dat CITY wint in 90 minuut
City is by far de beste in Engeland, ze heersen een seizoen lang maar soms wat ongelukkig.quote:Op zondag 13 mei 2012 18:00 schreef kilozout het volgende:
Ik heb dit jaar en vorig jaar bijna alles gezien van City, dit hebben ze sowieso verdient.
Mooie ontknoping.
Match of the day, 11 uur ofzo op BBC1 of 2. Alle wedstrijden komen langs. By far het beste voetbalprogramma op tv.quote:
Uiteindelijk wel verdiend ja, al vind ik nog steeds dat het beste voetbal dit seizoen van Man U kwam begin dit seizoen..in die tijd dat ze Arsenal helemaal zoek hebben gespeeld waren ze zoooooo goed. Hielden het alleen niet lang vol.quote:Op zondag 13 mei 2012 18:01 schreef vandermar het volgende:
[..]
City is by far de beste in Engeland, ze heersen een seizoen lang maar soms wat ongelukkig.
En de volgende dag kan je het overal downloaden altijd, ook wel chillquote:Op zondag 13 mei 2012 18:02 schreef vandermar het volgende:
[..]
Match of the day, 11 uur ofzo op BBC1 of 2. Alle wedstrijden komen langs. By far het beste voetbalprogramma op tv.
Dat heb ik niet volgens mij, niet op Nederlandse zender?quote:Op zondag 13 mei 2012 18:02 schreef vandermar het volgende:
[..]
Match of the day, 11 uur ofzo op BBC1 of 2. Alle wedstrijden komen langs. By far het beste voetbalprogramma op tv.
Wie? De supporters?quote:Op zondag 13 mei 2012 18:02 schreef BDIL het volgende:
HAHAHHA ze sturen iedereen weg om de trofee uit te reiken maar mensen lopen en gaan weer liggen hahahahahahahah
Iedereen heeft BBC 1 johquote:Op zondag 13 mei 2012 18:03 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Dat heb ik niet volgens mij, niet op Nederlandse zender?
je hebt sowieso wel BBC1 hoorquote:Op zondag 13 mei 2012 18:03 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Dat heb ik niet volgens mij, niet op Nederlandse zender?
Ja fucking Epic hahahahah Ze sturen een paar weg , die doen hun shirt uit en gaan weer liggen hahahahahquote:
Paar weken later werd united helemaal kapot gespeeld door Cityquote:Op zondag 13 mei 2012 18:02 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Uiteindelijk wel verdiend ja, al vind ik nog steeds dat het beste voetbal dit seizoen van Man U kwam begin dit seizoen..in die tijd dat ze Arsenal helemaal zoek hebben gespeeld waren ze zoooooo goed. Hielden het alleen niet lang vol.
Ja en City verloor van Arsenal. City was misschien wel de best,e maar zeker niet by far. Die aanval was begin dit seizoen erg goed, maar halverwege/richting het einde werd het wel wat minder.quote:Op zondag 13 mei 2012 18:06 schreef vandermar het volgende:
[..]
Paar weken later werd united helemaal kapot gespeeld door CityCity heeft echt het beste voetbal van Engeland, die beweging daar voorin is bizar. Lijkt op Barcelona maar dan niet dat idioot lange gebrei.
Dat heet klasse.quote:Op zondag 13 mei 2012 18:06 schreef vandermar het volgende:
[..]
Paar weken later werd united helemaal kapot gespeeld door CityCity heeft echt het beste voetbal van Engeland, die beweging daar voorin is bizar. Lijkt op Barcelona maar dan niet dat idioot lange gebrei.
Mwoah, ik heb meer het idee dat het hele tactische plan van Mancini gewoon dit isquote:Op zondag 13 mei 2012 18:06 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik vind het leuk om dat soort teams te zien spelen, maar ik heb toch meer respect voor de clubs die het met een kleiner budget/eigen jeugd moeten doen en toch een prestatie weten neer te zetten.quote:Op zondag 13 mei 2012 18:08 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Mwoah, ik heb meer het idee dat het hele tactische plan van Mancini gewoon dit is
Wereldtoppers voorin: Doe maar iets
Verdedigende middenvelders erachter: blok de boel en geef af en toe een pass
Alleen Yaya is eigenwijs en gaat als een baas tussen de linies door. en combineert het
iddquote:
Tourequote:Op zondag 13 mei 2012 18:08 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Mwoah, ik heb meer het idee dat het hele tactische plan van Mancini gewoon dit is
Wereldtoppers voorin: Doe maar iets
Verdedigende middenvelders erachter: blok de boel en geef af en toe een pass
Alleen Yaya is eigenwijs en gaat als een baas tussen de linies door. en combineert het
omlaag natuurlijkquote:Op zondag 13 mei 2012 18:11 schreef Geluidssysteem het volgende:
Ik zeg: TIF Hooper! 5 goals..poe poe
Gaan de andere IF en SIF dan ook omhoog qua prijs, of niet?
waar kan je BBC kijken dan op je smartphone?quote:Op zondag 13 mei 2012 18:11 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Mobiel kan prima. Ik keek vorig jaar ook een oefeninterland op m'n smartphone.
zie sigquote:Op zondag 13 mei 2012 18:12 schreef vandermar het volgende:
VVVlekker onterecht. Paar jaar terug Roda JC al onterecht.
Beeldscherm gok ik.quote:Op zondag 13 mei 2012 18:12 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
waar kan je BBC kijken dan op je smartphone?
Als je naar Arsenal verwijst dan geef ik je ongelijk, welke jeugd loopt daar rond in het 1e ? Walcott het talent waarvan het nooit is gekomen, Chamberlain is gekocht voor 14 miljoen pond en de rest zijn het allemaal gekochte of gehuurde middelmatige spelers.quote:Op zondag 13 mei 2012 18:10 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik vind het leuk om dat soort teams te zien spelen, maar ik heb toch meer respect voor de clubs die het met een kleiner budget/eigen jeugd moeten doen en toch een prestatie weten neer te zetten.
Jaquote:
Arsenal heeft geen eigen jeugd erin staan. Alles is op 17 jarige leeftijd of net er boven gekocht.quote:Op zondag 13 mei 2012 18:13 schreef BDIL het volgende:
[..]
Als je naar Arsenal verwijst dan geef ik je ongelijk, welke jeugd loopt daar rond in het 1e ? Walcott het talent waarvan het nooit is gekomen, Chamberlain is gekocht voor 14 miljoen pond en de rest zijn het allemaal gekochte of gehuurde middelmatige spelers.
Via een of andere zoeksmachine, Google heet 't volgens mij.quote:Op zondag 13 mei 2012 18:12 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
waar kan je BBC kijken dan op je smartphone?
HAHAHAHA maar duco kan geen flash kijken dus dat valt al af.quote:Op zondag 13 mei 2012 18:14 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Via een of andere zoeksmachine, Google heet 't volgens mij.
quote:
Bij mij in bedquote:Op zondag 13 mei 2012 18:14 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dan kijk je op de computer. En ligt jouw ma om 11uur nog niet in bed dan?
Ik had wel meer van hem verwacht ja..was echt een fenomeen bij de amateursquote:Op zondag 13 mei 2012 18:15 schreef vandermar het volgende:
[..]zo terecht en zo geniaal. Barto die echt zo matig speelde dit seizoen is zo goed bezig in de play offs
Ja klopt, bij Harkemasse Boys legde hij ze erin alsof het warme broodjes waren. Had al eerder als prof gespeeld. Hij moest dit seizoen wennen en ging steeds beter spelen.quote:Op zondag 13 mei 2012 18:16 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik had wel meer van hem verwacht ja..was echt een fenomeen bij de amateurs
Klopt; heb het net nagekeken geen enkele speler uit selectie die jeugdopleiding begon bij Arsenal en nu in de selectie zitquote:Op zondag 13 mei 2012 18:14 schreef vandermar het volgende:
[..]
Arsenal heeft geen eigen jeugd erin staan. Alles is op 17 jarige leeftijd of net er boven gekocht.
Walcott en Camberlain komen net als Bale van Southampton
Nee, ik heb niks met zequote:
8 coins heb ikquote:
Jij geeft hem aan mij gratis + 50 kquote:
Ik geef je een Lukakuquote:
dat heeft je 10,6k gekost..quote:
Nee, 14,5Kquote:
Dan zet ik Mangala lekker als CB, lekker wel 9 chem danquote:
88 Hazard als ST, die belgische CR7 op LM. Dan blijft er nog maar 1 NIF over.quote:Op zondag 13 mei 2012 19:07 schreef laucas het volgende:
http://futhead.com/12/squad/756125
Beetje jammer van de 3 (of 2 met Hazard) NIF's.
Lukaku eruit halen.quote:Op zondag 13 mei 2012 19:25 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
88 Hazard als ST, die belgische CR7 op LM. Dan blijft er nog maar 1 NIF over.
Gekke Tobiasquote:Op zondag 13 mei 2012 19:33 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Lukaku eruit halen.Dat is de beste speler van dat hele team!
La' ma'...quote:Op zondag 13 mei 2012 19:07 schreef laucas het volgende:
http://futhead.com/12/squad/756125
Beetje jammer van de 3 (of 2 met Hazard) NIF's.
Is een optie ja maar ik vind Hazard niet echt geschikt als spits.quote:Op zondag 13 mei 2012 19:25 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
88 Hazard als ST, die belgische CR7 op LM. Dan blijft er nog maar 1 NIF over.
Ninja editquote:
Hij is goed op RM man, vooral tegen slechte tegenstanders als je gewoon het hele veld met em kan oversteken.quote:
Z'n prijs dropt alleen als een baksteen.quote:Op zondag 13 mei 2012 19:54 schreef n0ir het volgende:
[..]
Hij is goed op RM man, vooral tegen slechte tegenstanders als je gewoon het hele veld met em kan oversteken.
Hij heeft bij mij nu 16 uit 21
Kan ik wel waarderenquote:Op zondag 13 mei 2012 19:57 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Z'n prijs dropt alleen als een baksteen.
IF Robben zag ik gisteren voor 570k.quote:
Graag in coins, euro's ken ik niet.quote:Op zondag 13 mei 2012 20:07 schreef Dudeweiser het volgende:
Haha Toefjes heeft een parkeerboete van 55 euro
Ja zag er ook al een voor 525K staan maar het is even afwachten of hij in het TOTY komt.quote:Op zondag 13 mei 2012 20:02 schreef pascal08 het volgende:
[..]
IF Robben zag ik gisteren voor 570k.
EDIT: 530k nu. IF Ronaldo voor 675k. Die was een maand geleden nog 1m.
Mhaw, denk je? Ik heb Robben niet echt gevolgd, maar EA kennende zullen ze 'm waarschijnlijk wel releasen of ie nou een goed seizoen heeft gespeeld of niet.quote:Op zondag 13 mei 2012 20:11 schreef laucas het volgende:
[..]
Ja zag er ook al een voor 525K staan maar het is even afwachten of hij in het TOTY komt.
wil hem wel, maar heb geen geld meer op mijn rekeningquote:Op zondag 13 mei 2012 20:13 schreef pascal08 het volgende:
Heeft iemand hier de Ultimate App voor Android? Werkt dat een beetje chill? Kan je echt handelen of is het meer om prijzen op te zoeken?
Haha, sowiesoquote:Op zondag 13 mei 2012 20:19 schreef Nickskuh het volgende:
Ik zat zo'n aguero te volgen en het bod ging van 41500 naar 242000, zou die 2 een typfout geweest zijn?
[ afbeelding ]
Wauw. Stel je voor dat dat jouw Aguero was.quote:Op zondag 13 mei 2012 20:19 schreef Nickskuh het volgende:
Ik zat zo'n aguero te volgen en het bod ging van 41500 naar 242000, zou die 2 een typfout geweest zijn?
[ afbeelding ]
Die is niet voor 242.000 gegaan. Dat is gewoon een soort scam. Starten ze met een hele lage start price en hopen dat er veel mensen gaan bieden. Vervolgens bied iemand gelijk een stuk hoger en dan hopen ze dat iemand het niet goed ziet om vervolgens nog meer te bieden. Als niemand dan doet dan accepteren ze snel een trade offer.quote:Op zondag 13 mei 2012 20:19 schreef Nickskuh het volgende:
[ afbeelding ]
Lol slim bedachtquote:Op zondag 13 mei 2012 20:25 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Die is niet voor 242.000 gegaan. Dat is gewoon een soort scam. Starten ze met een hele lage start price en hopen dat er veel mensen gaan bieden. Vervolgens bied iemand gelijk een stuk hoger en dan hopen ze dat iemand het niet goed ziet om vervolgens nog meer te bieden. Als niemand dan doet dan accepteren ze snel een trade offer.
Denk het wel met 12 goals en 5 assists. Ribery op links lijkt me ook wel een zekerheidje met 12 goals en 12 assists. Farfan komt niet in de buurt en Reus speelt meer als CF/CAM.quote:Op zondag 13 mei 2012 20:12 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Mhaw, denk je? Ik heb Robben niet echt gevolgd, maar EA kennende zullen ze 'm waarschijnlijk wel releasen of ie nou een goed seizoen heeft gespeeld of niet.
lol, ik zou echt gek worden als mij dat zou overkomen.quote:Op zondag 13 mei 2012 20:25 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Die is niet voor 242.000 gegaan. Dat is gewoon een soort scam. Starten ze met een hele lage start price en hopen dat er veel mensen gaan bieden. Vervolgens bied iemand gelijk een stuk hoger en dan hopen ze dat iemand het niet goed ziet om vervolgens nog meer te bieden. Als niemand dan doet dan accepteren ze snel een trade offer.
Dit is op de Xbox geen goede deal, daar kost hij minder dan 40k.quote:Op zondag 13 mei 2012 20:50 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
SIF Clint Dempsey voor een spotprijs! GET HIM NOOOOOOOW!
SB PRAKTIJKEN!!!!!quote:Op zondag 13 mei 2012 20:54 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dit is op de Xbox geen goede deal, daar kost hij minder dan 40k.
SSSSSSHHHHquote:Op zondag 13 mei 2012 20:54 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dit is op de Xbox geen goede deal, daar kost hij minder dan 40k.
Prijzen van nu vergelijken met die van 'vroeger', voor de crashquote:Op zondag 13 mei 2012 20:55 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
SSSSSSHHHH
ik heb er 50k voor betaald destijds
ik maar denken dat gewone IF's niet dalenquote:Op zondag 13 mei 2012 20:56 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Prijzen van nu vergelijken met die van 'vroeger', voor de crash
Ja verkeerd gedachtquote:Op zondag 13 mei 2012 20:57 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik maar denken dat gewone IF's niet dalen
twitter:Joey7Barton twitterde op zondag 13-05-2012 om 19:48:18Can do nothing but apologise to the players and the fans. Still don't think its a sending off. Tried to take 1 of their players with me.... reageer retweet
twitter:Joey7Barton twitterde op zondag 13-05-2012 om 19:49:21Still not my proudest moment but who gives a f*ck, we are safe..........and that is all that matters. reageer retweet
twitter:Joey7Barton twitterde op zondag 13-05-2012 om 19:58:02The head was never gone at any stage, once I'd been sent off, one of our players suggested I should try to take 1 of theirs with me... reageer retweet
ik zag het al, die Barton is gek manquote:Op zondag 13 mei 2012 20:59 schreef wieisboos het volgende:
https://twitter.com/#!/Joey7Bartontwitter:Joey7Barton twitterde op zondag 13-05-2012 om 19:48:18Can do nothing but apologise to the players and the fans. Still don't think its a sending off. Tried to take 1 of their players with me.... reageer retweet
twitter:Joey7Barton twitterde op zondag 13-05-2012 om 19:49:21Still not my proudest moment but who gives a f*ck, we are safe..........and that is all that matters. reageer retweet
twitter:Joey7Barton twitterde op zondag 13-05-2012 om 19:58:02The head was never gone at any stage, once I'd been sent off, one of our players suggested I should try to take 1 of theirs with me... reageer retweet
nogal. Maar ja zo gaan die dingen. Met een beetje geluk is er vanavond een debiele Amerikaan die denkt dat ie een koopje heeft gevonden.quote:
Ahquote:Op zondag 13 mei 2012 21:03 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
gaf eerst Tevez een elleboog en toen Aguero een knietje dacht ik
Waaromquote:
Akinfenwa krijg je niet zomaar omquote:Op zondag 13 mei 2012 21:17 schreef pascal08 het volgende:
Als ik dat bij Kompany had gedaan was ie een echte baas geweest.
Of Akinfenwa...
Dat vind jij leuk?quote:Op zondag 13 mei 2012 21:18 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Waarom
Gewoon even omlopen om hem een knie te geven
Semi-amusantquote:
9 tackles, 8 overtredingen.quote:Op zondag 13 mei 2012 20:23 schreef poker4lifee het volgende:
haha net tegen iemand die wel heel slecht was.Hij deed wel gewoon 90 min z'n best, gooide er zelfs nog een wissel in bij 10-0.
Wissel kon de wedstrijd echter niet doen kantelen.
[ afbeelding ]
lolol was me niet eens opgevallenquote:Op zondag 13 mei 2012 21:35 schreef Reemi het volgende:
[..]
9 tackles, 8 overtredingen.Hoe slecht ben je dan.
Tot het nog vermakelijk is.quote:Op zondag 13 mei 2012 22:09 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
'even'
tot 1 uur
gelukkig kan ik toch nooit slapen op zondag dus fuck it, ik kijk het helemaal
gelukkig gaat de wekker hier om 7 uurquote:Op zondag 13 mei 2012 22:09 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Tot het nog vermakelijk is.
Ik slaap toch weer niet voor tweeën.
Hoe kan jij normaal functioneren?quote:Op zondag 13 mei 2012 22:09 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Tot het nog vermakelijk is.
Ik slaap toch weer niet voor tweeën.
Hier om 9 uurquote:Op zondag 13 mei 2012 22:10 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
gelukkig gaat de wekker hier om 7 uurhoe laat moet jij eruit?
7:45 denk ik.quote:Op zondag 13 mei 2012 22:10 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
gelukkig gaat de wekker hier om 7 uurhoe laat moet jij eruit?
Mja, met wat weinig slaap kan ik wel leven. Haal dagelijks nog een uurtje in in de trein.quote:Op zondag 13 mei 2012 22:11 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Hoe kan jij normaal functioneren?
Jij moet toch ook om 6:30 naast je bed staan?
kleine kindjes moeten natuurlijk minstens 10 uur slaap hebben, maar de grote mensen hebben minder nodigquote:Op zondag 13 mei 2012 22:11 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Hoe kan jij normaal functioneren?
Jij moet toch ook om 6:30 naast je bed staan?
Klopt helemaal.quote:Op zondag 13 mei 2012 22:13 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
kleine kindjes moeten natuurlijk minstens 10 uur slaap hebben, maar de grote mensen hebben minder nodig
Nee.quote:Op zondag 13 mei 2012 22:17 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
moet jij dan niet naar je bedje toe kleine GJE?
Aubameyang.quote:Op zondag 13 mei 2012 22:17 schreef DutchSL het volgende:
Ik speelde vanmiddag tegen iemand met 4-2-2-2 team met geen enkele link tussen de spelers, behalve tussen de CB en RB.
Hij had Agbonlahor en Aubemenogwat (die pacehoer uit de Franse competitie) in de spits. Ogbonna als CB, Diego Alves als GK de rest ben ik alweer vergeten.
Hij kon er helemaal niks van, maar komt puur op pace 3x er doorheen en heeft 3 schoten op doel en 3 goals. Ik heb 15 schoten op doel en 3 goals (en 2x de paal).
Echt rot toch met je chemistry hoax
(ja, ik ben gewoon slecht)
Alves heeft mij echt nog nooit teleurgesteld. Pakt de moeilijkste ballen.quote:Op zondag 13 mei 2012 22:17 schreef Tim86 het volgende:
Ik blijf twijfelen..moet een Braziliaanse keeper hebben..IF Helton, IF Cesar of Diego Alves?
NNOOOOOOOOEEESS!!!quote:Op zondag 13 mei 2012 22:19 schreef DarkSonic2 het volgende:
Het onwaarschijnlijke is gebeurd.. Villarreal is gedegradeerd. Wat gaat er met de spelers en de ratings gebeuren (o.a. Nilmar en Diego Lopez en natuurlijk De Guzman) Villarreal B gaat nu naar de 3e divisie omdat ze niet tegen elkaar mogen spelen.
wellicht worden ze verkocht, en anders ga je ze minder vaak tegenkomen.. Wie zijn er gepromoveerd?quote:Op zondag 13 mei 2012 22:19 schreef DarkSonic2 het volgende:
Het onwaarschijnlijke is gebeurd.. Villarreal is gedegradeerd. Wat gaat er met de spelers en de ratings gebeuren (o.a. Nilmar en Diego Lopez en natuurlijk De Guzman) Villarreal B gaat nu naar de 3e divisie omdat ze niet tegen elkaar mogen spelen.
Liga Adelante zit gewoon in het spel helaas.quote:Op zondag 13 mei 2012 22:20 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
NNOOOOOOOOEEESS!!!Dan zit de beste speler uit het spel er niet meer in.
Wtfquote:Op zondag 13 mei 2012 22:19 schreef DarkSonic2 het volgende:
De derde divisie niet.quote:Op zondag 13 mei 2012 22:21 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Liga Adelante zit gewoon in het spel helaas.
Die gasten gaan ook naar betere clubs lijkt me. Diego Lopez heeft het volgens mij gewoon goed gedaan, Rossi was het hele jaar geblesseerd en zal gedowngrade worden en Nilmar had volgens mij gewoon een brak seizoen (en zo goed is hij ook nietquote:Op zondag 13 mei 2012 22:19 schreef DarkSonic2 het volgende:
Je vergeet de beste speler van Villarreal, maar die was dan ook het hele seizoen geblesseerd (anders waren ze ook nooit gedegradeerd).quote:Op zondag 13 mei 2012 22:19 schreef DarkSonic2 het volgende:
Het onmogelijke is gebeurd.. Villarreal is gedegradeerd. Wat gaat er met de spelers en de ratings gebeuren (o.a. Nilmar en Diego Lopez en natuurlijk De Guzman) Villarreal B gaat nu naar de 3e divisie omdat ze niet tegen elkaar mogen spelen.
Geen idee, ik volg het niet echt. Maar ik las dat Nilmar misschien terug naar Brazilië gaat. Maar zijn rating gaat sowieso omlaag.quote:Op zondag 13 mei 2012 22:21 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
wellicht worden ze verkocht, en anders ga je ze minder vaak tegenkomen.. Wie zijn er gepromoveerd?
quote:
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:32 schreef Lindgren. het volgende:
Guerrero.
Absurd goed. De zilveren Ben Arfa. Ik had hem voor 400 coins.![]()
Met slechte chemistry blijven de fysieke stats zoals pace nog gewoon intact dus pace hoertjes kunnen gewoon hun gang gaan, chemistry of niet.quote:
Misschien wordt hij gepromoveerd naar het eerste of gaat hij naar een andere club. Sowieso ken ik hem in het echt niet en ik weet dus ook niet waarom hij 5* heeft.quote:
quote:
if cesarquote:Op zondag 13 mei 2012 22:17 schreef Tim86 het volgende:
Ik blijf twijfelen..moet een Braziliaanse keeper hebben..IF Helton, IF Cesar of Diego Alves?
Vergeet Rossi, Borja Valero, Marcos Senna enz nietquote:Op zondag 13 mei 2012 22:19 schreef DarkSonic2 het volgende:
Boateng en Marcelo wrsch ookquote:Op zondag 13 mei 2012 22:24 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Hij heeft volgend jaar toch geen 5* meer. Hulk weer wel, gok ik. Mata ook.
Voor de rest heb ik geen idee.
SIF Lopez:quote:Op zondag 13 mei 2012 22:21 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die gasten gaan ook naar betere clubs lijkt me. Diego Lopez heeft het volgens mij gewoon goed gedaan, Rossi was het hele jaar geblesseerd en zal gedowngrade worden en Nilmar had volgens mij gewoon een brak seizoen (en zo goed is hij ook niet)
4 uit 21
BBC1 geloof ik, begint half twaalf.quote:Op zondag 13 mei 2012 22:25 schreef DutchSL het volgende:
Komt dat BPL programma op BBC 1 of 2 en hoe laat begint het precies? Ik kijk er normaal nooit naar, maar wil het nu wel zien
quote:
Daarom zei ik o.a.quote:Op zondag 13 mei 2012 22:25 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Vergeet Rossi, Borja Valero, Marcos Senna enz niet
hij heeft sowieso de skills to pay the bills.quote:Op zondag 13 mei 2012 22:29 schreef Lindgren. het volgende:
Acceleration-88
Agility-90
Balance-64
Jumping-80
Reactions-84
Sprint speed-87
Stamina-99
Strenght-75
Aggression-53
Att. position-82
Interceptions-32
Vision-85
Ball control-90
Crossing-79
Curve-98
Dribbling-91
Finishing-94
FK Acc.-84
Heading Acc.-72
Long pass-72
Long shots-93
Marking-29
Penalties-95
Short pass-90
Shoot power-91
Slide tackle-34
Stand tackle-45
Volleys-85
En dat voor 25k. Misschien toch eens proberen.
[ afbeelding ]
Prima workrates, prima weak foot, skillmoves.
Heb hem geprobeerd, vond 'm niet fijn maar dat was als ST, hij is vast een stuk beter op CAM/CF.quote:Op zondag 13 mei 2012 22:29 schreef Lindgren. het volgende:
Acceleration-88
Agility-90
Balance-64
Jumping-80
Reactions-84
Sprint speed-87
Stamina-99
Strenght-75
Aggression-53
Att. position-82
Interceptions-32
Vision-85
Ball control-90
Crossing-79
Curve-98
Dribbling-91
Finishing-94
FK Acc.-84
Heading Acc.-72
Long pass-72
Long shots-93
Marking-29
Penalties-95
Short pass-90
Shoot power-91
Slide tackle-34
Stand tackle-45
Volleys-85
En dat voor 25k. Misschien toch eens proberen.
[ afbeelding ]
Prima workrates, prima weak foot, skillmoves.
Santana en Dede omdraaien, dan kun je Neuer of IF Wiese ofzo nemen?quote:Op zondag 13 mei 2012 22:28 schreef Tim86 het volgende:
Ja ik neig ook wel naar Diego Alves, maar het blijft lastig kiezen. Is voor dit team:
http://www.futhead.com/12/squad/691981
Al kan ik het ook zo doen?
http://www.futhead.com/12/squad/758710
Die laatste is wel episch duur
Dat is wel een goede ja, thanks. Echt totaal niet aan gedachtquote:Op zondag 13 mei 2012 22:33 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Santana en Dede omdraaien, dan kun je Neuer of IF Wiese ofzo nemen?
http://www.futhead.com/12/squad/758710quote:Op zondag 13 mei 2012 22:37 schreef Lindgren. het volgende:
Iemand een leuk, zeer goedkoop, team met SIF Jovetic?
Heel stom, maar ik haat linkspoten centraal op het middenveld. En hij kan niet schietenquote:Op zondag 13 mei 2012 22:37 schreef DutchSL het volgende:
Dan kun je altijd nog Luiz Gustavo er in zetten.
no problemquote:Op zondag 13 mei 2012 22:39 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Gaat 'm worden, thanks.Goedkoop en met Jovetic.
ik wil wel wat proberenquote:Op zondag 13 mei 2012 22:37 schreef Lindgren. het volgende:
Iemand een leuk, zeer goedkoop, team met SIF Jovetic?Een 4-2-3-1 ofzo?
verdediging dan taiwo - chiellini - lucio/ogbonna - abatequote:Op zondag 13 mei 2012 22:41 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
http://www.futhead.com/12/squad/758869
Zoiets. Vier skillUrts.
Ik had dit, lijkt er wel opquote:Op zondag 13 mei 2012 22:41 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Zoiets. Vier skillUrts.
Haha! Moet je zien hoe ik 'm afgemaakt had.quote:Op zondag 13 mei 2012 22:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik had dit, lijkt er wel op
http://www.futhead.com/12/squad/739537
GEE EM TEE AAquote:Op zondag 13 mei 2012 22:47 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Haha! Moet je zien hoe ik 'm afgemaakt had.
quote:Op zondag 13 mei 2012 22:51 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
http://futhead.com/12/squad/758983
niet echt goedkoop alleen.
Iedere pingel is een zekere goal, dat is wel wat waardquote:Op zondag 13 mei 2012 22:51 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
niet echt goedkoop alleen.
hahaa Ooijerquote:Op zondag 13 mei 2012 22:53 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Iedere pingel is een zekere goal, dat is wel wat waard
Top! Hart en Kompany heb ik alleen al in een ander team..quote:Op zondag 13 mei 2012 22:54 schreef Dudeweiser het volgende:
kleine aanpassing Lindgren.
maar ook in 4231 toch? Daarom heb ik ze erin gezet eigenlijkquote:Op zondag 13 mei 2012 22:56 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Top! Hart en Kompany heb ik alleen al in een ander team..
quote:Op zondag 13 mei 2012 22:56 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
maar ook in 4231 toch? Daarom heb ik ze erin gezet eigenlijk
Bojan is een koningheldbaasje.quote:Op zondag 13 mei 2012 22:57 schreef Lindgren. het volgende:
[..]![]()
Bojan > Robinho?Wil die kleine best eens proberen, stats zien er niet eens slecht uit + 4* skills.
Noo shitquote:Op zondag 13 mei 2012 23:03 schreef Tobi-wan het volgende:
Wat is het toch eigenlijk ook een kutspel.
Jup.quote:Op zondag 13 mei 2012 23:03 schreef Tobi-wan het volgende:
Wat is het toch eigenlijk ook een kutspel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 13 mei 2012 23:09 schreef poker4lifee het volgende:
Iemand dat virgingaming al geprobeerd ondertussen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |