Ga zo door jij en ik gooi mijn bier in je nekquote:
Ik blaas m'n stickie in je neus.quote:Op zondag 2 juni 2013 16:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ga zo door jij en ik gooi mijn bier in je nek
Verkeerde merk. Dan staat er vast een voetballer ofzo hard te jankenquote:
Oh weet ik veelquote:Op zondag 2 juni 2013 16:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Verkeerde merk. Dan staat er vast een voetballer ofzo hard te janken
Volvo's moet je hebben
2-3quote:Op zondag 2 juni 2013 15:49 schreef marcb1974 het volgende:
OZ![]()
Rotterdam is gewoon een lompe kutploeg. Lijkt wel wat op die kakkerlakken.
Mwah, zoveel deed ie niet fout de scheids.quote:
Laatste seconde, geeft hij voordeel en de bal is mis dan klaagt iedereen. Dit was het enige juiste.quote:
En de scheidsrechter. Totaal belachelijk. Ruk die fluit uit z'n mond.quote:Op zondag 2 juni 2013 17:02 schreef marcb1974 het volgende:
En weer verliest sport het van onsportief gedrag en jankerigheid.
Waarom floot ie zo snelquote:Op zondag 2 juni 2013 17:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mwah, zoveel deed ie niet fout de scheids.
Omdat hij shoot zag, en dus een nieuwe strafcorner gaf.quote:Op zondag 2 juni 2013 17:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Waarom floot ie zo snel
Doelpunt. Niks mis mee.
quote:
Dat zag ik ook. Dan nog.quote:Op zondag 2 juni 2013 17:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Omdat hij shoot zag, en dus een nieuwe strafcorner gaf.
Maken ze hem niet en fluit hij een paar seconden later is het ook niet goedquote:
Jawel dan is het wel goed.quote:Op zondag 2 juni 2013 17:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maken ze hem niet en fluit hij een paar seconden later is het ook niet goed
dit dus. Dan is het gewoon terecht.quote:
In dit geval niet, de tijd was zo goed als opquote:
Ook de manier waarop er wordt gewerkt in die landen is een probleem. De keuze van de selectie is niet aan de bondscoach, maar aan een keuze commissie. Hierdoor krijg je dus niet de beste selectie maar de meest politieke of corrupte.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 11:27 schreef clavier het volgende:
Op gras was India onverslaanbaar. Op kunstgras is dat een heel ander verhaal. In tegenstelling tot bij ons is de aanleg van vele kunstgrasvelden financieel kennelijk niet mogelijk geweest, waardoor de kloof groter en groter is geworden. Erg zonde, want de beleving is in India, Pakistan en ook in Maleisië waar nu wordt gespeeld vele mate groter dan in de huidige toplanden.
Cricket is trouwens nu populairder in die landen, terwijl hockey vroeger sport nummer 1 was daar. Er zijn meerdere kanalen die de hele dag alleen maar cricket laten zien. Dat lijkt me ook nadelig voor de hockeysport.
1 2 3 4 5 6 | Oranje Zwart 2 SCHC 4 Hurley 2 Den Bosch 3 HIC 1 HDM 2 MOP 2 Pinoke 0 Nijmegen 0 Laren 10 Kampong 4 Amsterdam 4 |
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |