tenminste 1 iemand die het snapt.quote:Op zondag 13 mei 2012 18:26 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Waarom Willem 2 zwaar favoriet?Ik kan me nog herinneren dat ze niet zo lang geleden 1-0 verloren in Den Bosch en eerder dit jaar 0-3 (!) in eigen huis.
Nee hoor.quote:Op zondag 13 mei 2012 18:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Je bent 10 jaar ouder na deze middag. Téring hee
Voor iemand zoals jij die geen eigen club heeft en steeds maar voor een andere club is moet het heel zwaar zijn ja. Voor de echte supporters daarentegen niet, die hoeven alleen maar hun eigen club te kijken.quote:Op zondag 13 mei 2012 18:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Je bent 10 jaar ouder na deze middag. Téring hee
Helmond heeft twee basisspelers in de huidige selectie die volgend jaar bij VVV spelen.quote:Op zondag 13 mei 2012 18:25 schreef Caland het volgende:
Hopelijk VVV en W2 dan maar.
Je moet toch niet aan Den Bosch en Helmond denken.
Quote je niet de verkeerde? Je moet vast FF1 hebbenquote:Op zondag 13 mei 2012 18:30 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Voor iemand zoals jij die geen eigen club heeft en steeds maar voor een andere club is moet het heel zwaar zijn ja. Voor de echte supporters daarentegen niet, die hoeven alleen maar hun eigen club te kijken.
Ajacied ook hoor, ookal doet hij alsof hij voor Ajax isquote:Op zondag 13 mei 2012 18:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Quote je niet de verkeerde? Je moet vast FF1 hebben
Ohquote:Op zondag 13 mei 2012 18:53 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ajacied ook hoor, ookal doet hij alsof hij voor Ajax is
Ik hoef die kansen van Sparta niet nog eens te zien. Sparta flikt het weer om je met een kater thuis te laten komen. Verlies dan met 0-4, dan heb ik nergens last van.quote:Op zondag 13 mei 2012 19:50 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Iemand enig idee of er nog samenvattingen worden uitgezonden vanavond?
Het RKC van vorig jaar ook. O wacht..quote:Op zondag 13 mei 2012 19:57 schreef Smoofie het volgende:
DIt sparta was toch meteen weer gedegradeerd.
quote:Op zondag 13 mei 2012 19:57 schreef Smoofie het volgende:
DIt sparta was toch meteen weer gedegradeerd.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |