Zou mooi zijn, Heerenveen afmakenquote:Op zondag 13 mei 2012 16:52 schreef Borizzz het volgende:
Volgend seizoen Cambuur L - SC Heerenveen.
Om het kampioenschap van Fryslân.
Leuk voor clubs als Ajax, dat gaan weer uitslagen worden als 8-0 e.d.quote:Op zondag 13 mei 2012 16:46 schreef Borizzz het volgende:
Helmond Sport in de eredivisie. Zie ik wel zitten
Helmond Sport - Ajax
Zei die bij het eerste doelpunt ook al jaquote:Op zondag 13 mei 2012 16:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Het is Steven Berghuis, Albert. Geen Frank.
Albert Mantinghquote:Op zondag 13 mei 2012 16:58 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Zei die bij het eerste doelpunt ook al ja![]()
Wie is die commentator eigenlijk?
Haha! Pico, Pico! Beetje onnozel trouwens, dat 'ie hem Frank Berghuis noemt. Erg jammer ook dat het nu alweer 2-1 is. Kom op SCC!quote:Op zondag 13 mei 2012 16:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Het is Steven Berghuis, Albert. Geen Frank.
Klopt, hoop je op een spannende wedstrijd, krijg je dit.quote:Op zondag 13 mei 2012 16:59 schreef Winski05 het volgende:
[..]
Erg jammer ook dat het nu alweer 2-1 is. Kom op SCC!
Daarom voor Cambuur Leeuwarden zijn.quote:Op zondag 13 mei 2012 17:00 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Mocht VVV doorgaan, wat moet Helmond van volgende keer doen met die 3 spelers die naar VVV gaan? Neem aan dat die liever hebben dat VVV in de eredivisie blijft dan een oud-club. Zal wel een flinke kut wedstrijd worden dan.
Zeker. Doet ook dingen voor RTV Noord-Holland.quote:Op zondag 13 mei 2012 17:00 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Heeft wel een bekende stem, geeft volgens mij ook commentaar bij het Darten.
Ja, die heeft 5 jaar bij Cambuur gevoetbald. De pa van Steven Berghuis dus.quote:Op zondag 13 mei 2012 17:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
Frank Berghuis was toch ook profvoetballer?
Ik kijk naar City.quote:Op zondag 13 mei 2012 17:39 schreef Grifte het volgende:
Gebeurt hier nog wat, of kijkt iedereen ontkoping bij City?
Net zoals cambuur in de eerste wedstrijd kansen genoeg kreeg...quote:Op zondag 13 mei 2012 17:55 schreef Borizzz het volgende:
Hmm. Als VVV dit niet redt, hebben ze het in deze wedstrijd echt laten liggen. Ze krijgen kansen genoeg.
Geld terug!quote:Op zondag 13 mei 2012 17:59 schreef Friesz het volgende:
Meer mensen last van niet werkende stream op eredivisielive.nl? Gvd mis ik slotfase
Doet 't nog altijd prima!quote:Op zondag 13 mei 2012 17:59 schreef Friesz het volgende:
Meer mensen last van niet werkende stream op eredivisielive.nl? Gvd mis ik slotfase
Dát geldt vandaag ook voor een andere club.quote:Op zondag 13 mei 2012 17:57 schreef Freeflyer het volgende:
[..]
Net zoals cambuur in de eerste wedstrijd kansen genoeg kreeg...
Eerlijk is eerlijk, wanneer VVV zoveel moeite heeft met Cambuur dan mogen ze zich wel eens achter de oren krabben of zo wel op de goede weg zijn met hun beleid.
Zou hem dan maar niet verversen, de pagina. Deed ik wel, en nu beeld zwartquote:
Ik neem aan dat je doelt op de Graafschap?quote:Op zondag 13 mei 2012 18:01 schreef Borizzz het volgende:
[..]
Dát geldt vandaag ook voor een andere club.
Inderdaad, volhouden!quote:Op zondag 13 mei 2012 18:03 schreef justmattie het volgende:
De spanning, de spanning ongelooflijk. Come on Cambuur!
Het gaat wat gelijk op qua kansen.quote:Op zondag 13 mei 2012 18:04 schreef Grifte het volgende:
Kan het niet zien, maar houdt Cambuur het nog een beetje?
Ik vrees met je mee...quote:Op zondag 13 mei 2012 18:08 schreef Friesz het volgende:
Ik vrees dat ze het niet volhouden, aub come on Cambuur
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |