Verder zie http://www.cyclingfever.c(...)&editie_idd=MjI5MTI=quote:BOS Theo
BROWN Graeme
CLEMENT Stef
GARATE Juan Manuel
LEEZER Tom
NIERMANN Grischa
RENSHAW Mark
SLAGTER Tom Jelte
VAN EMDEN Jos
quote:Op zondag 13 mei 2012 15:59 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
Over van een geweldige F1 race naar de Giro ..
Heerlijk zo'n zondag
Dan komen er standbeelden!quote:
Ik kijk het alleen maar op de achtergrond. Tot nu toe kan de Giro mij eerlijk gezegd weinig interesseren.quote:Op zondag 13 mei 2012 16:33 schreef franklop het volgende:
ze zijn begonnen aan de klim!
gezellig hier trouwens, blijkt wel weer hoe de giro leeft
Idem, gisteren was de laatste kilometer nog wel spannend, maar nu niet iets om een paar uur voor te kijken.quote:Op zondag 13 mei 2012 16:35 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik kijk het alleen maar op de achtergrond. Tot nu toe kan de Giro mij eerlijk gezegd weinig interesseren.
Hier hetzelfde...de eerste 50 zullen vandaag ook wel weer binnen de minuut aan komen.quote:Op zondag 13 mei 2012 16:35 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik kijk het alleen maar op de achtergrond. Tot nu toe kan de Giro mij eerlijk gezegd weinig interesseren.
De rijder die zijn shirtje nooit openritst en zijn sokken op de juiste hoogte draagt.quote:Op zondag 13 mei 2012 16:36 schreef franklop het volgende:
Zit op site Gazzetta te kijken en zie het klassement Premio Fair Play. Wat moet ik me daar bij voorstellen?
Zal dus zijn, aan de auto hangen, plakbidons, dat soort dingen lijkt mijquote:and the Fair Play classification rewarded those teams that best avoided penalty points for minor technical infringements.
Volgende zenderquote:Op zondag 13 mei 2012 16:42 schreef Slobeend het volgende:
Bij mij is er nog geen Sporza hoor. Een natuurdocumentaire en ketnet.
Je kijkt op Eén. Het is op Canvas.quote:Op zondag 13 mei 2012 16:42 schreef Slobeend het volgende:
Contacteer uw kabelaarquote:Op zondag 13 mei 2012 16:42 schreef Slobeend het volgende:
vraag ik me toch af waarom ze dat met een klassement moeten belonenquote:Op zondag 13 mei 2012 16:41 schreef Sautor het volgende:
Van de Wiki van de Giro 2010:
[..]
Zal dus zijn, aan de auto hangen, plakbidons, dat soort dingen lijkt mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |