pan-pot is geen minimal, en al helemaal niet op awakenings :p Het is gewoon technoquote:Op maandag 14 mei 2012 22:59 schreef Krulliewullie het volgende:
Gelukkig bestaat er naast Hardstyle ook nog reuze-fijne Minimal-techno
Ik vind het wel techno, maar wel subkopje minimaltechno (vind ik dan)quote:Op maandag 14 mei 2012 23:05 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
pan-pot is geen minimal, en al helemaal niet op awakenings :p Het is gewoon techno
Ik was bij deze set, heerlijke nacht
En Deephouse met Russische vocalsquote:
Wow, heeft ie vet gedaan, die Fabianquote:Op maandag 14 mei 2012 23:09 schreef Krulliewullie het volgende:
Edit: Anthem van Intents 2012
Vind de climax niet eens zo verkeerd, maar over 't algemeen een enorm groot geitenkaas gehalte, yak![]()
Er stond toevallig gisteren een heel stuk in een Australische krant. Een column over dat muziek festivals geen muziek festivals meer zijn. Mensen gaan er niet meer heen voor de muziek, maar om hun met steroïden opgepompte armen te laten zien. Letterlijke citaat: "Meisjes kopen nieuwe korte broekjes/rokjes en maken deze vervolgens nóg korter om vervolgens bij de grootste anabolen dude die ze kunnen vinden op de schouders te klimmen. En dat terwijl er op de achtergrond muziek wordt gedraaid".quote:Op maandag 14 mei 2012 22:46 schreef NLS04 het volgende:
Zag toevallig op YT zojuist een goede comment (ja echt):
What has happened with hardstyle is that the genre has evolved more listener friendly towards a bigger population,
Denk dat deze reactie de kern raakt van de voornaamste ontwikkeling op hardstylegebied die in de afgelopen jaren heeft plaatsgevonden. En ik moet eerlijk zeggen dat die continue expansiedrang van artiesten en organisaties me onderhand echt de strot uitkomt. Het is allemaal leuk en aardig dat ze over de hele wereld net zo enthousiast zijn maar waarom moet dat gepaard gaan met het steeds toegankelijker worden van de daadwerkelijke muziek?![]()
Heb op Loudness eind vorig jaar en op XQ NC echt gave feesten gehad maar BTB queensday was zo zwaar wtfTalloze breaks (code black met zn trance riedeltjes
), de sitdown voor de fucking aftermovie, "waar is dat feestje" en meer van die skihut meuk van mc rems, meebler nummers nonstop en verschrikkelijk veel tokkievolk. Het leek soms alsof je in de tuin van een drugskliniek stond waarbij van alles gebeurde maar dat er onderwijl "hardstyle" werd gedraaid leek daar alleen maar een bijzaak van te zijn ofzo..
![]()
Gelukkig werd ik zojuist van dit nummer weer een beetje vrolijk![]()
i'm strangley comfortable with itquote:Op dinsdag 15 mei 2012 01:00 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Dan vind ik dit plaatje een stuk lekkerder:
Oneens, 1x gezien, werd er vrolijk vanquote:Op dinsdag 15 mei 2012 01:18 schreef eQuaL het volgende:
Wasted Penguinz, kut muziek, dus enige label waar ze echt bij passen is Scantraxx...
Misschien naar digital age?
Beetje standaard BH, wel okee, maar denk dat deze snel gaat vervelen. Is geen heel goede track ofzo.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 01:00 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Dan vind ik dit plaatje een stuk lekkerder:
Ik kan de Tweekaz erg waarderen, maar die gebruiken alleen vaak dezelfde synth voor de melo, verder zijn er geen tracks van hun die op elkaar lijken. Wasted Penguinz gebruiken al vanaf het begin een formule die ze in vaak doodleuk hergebruiken. Overigens heb ik wel wat leuke tracks van WP hoor, maar slechts een stuk of 5...quote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:05 schreef T-Force het volgende:
[..]
Oneens, 1x gezien, werd er vrolijk vanBeetje zelfde verhaal als Da Tweekaz. Kaas maken omdat kaas. Maar goede kaas dus
Dat vind ik bij Tweekaz altijd wel tof ja. Sowieso altijd wel een feestje als zij er zijn.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:05 schreef T-Force het volgende:
[..]
Oneens, 1x gezien, werd er vrolijk vanBeetje zelfde verhaal als Da Tweekaz. Kaas maken omdat kaas. Maar goede kaas dus
Ik vind Da Tweakaz ook altijd vet. Misschien wel de artiesten met de meest eigen & unieke stijl en sound binnen de scene.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:56 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Dat vind ik bij Tweekaz altijd wel tof ja. Sowieso altijd wel een feestje als zij er zijn.
Dit ja, ik moest even kotsen van de mooie teksten maar toen ik van het toilet terugkwam was de climax "wel ok"... daar zullen we het mee moeten doenquote:Op maandag 14 mei 2012 23:09 schreef Krulliewullie het volgende:
Edit: Anthem van Intents 2012
Vind de climax niet eens zo verkeerd, maar over 't algemeen een enorm groot geitenkaas gehalte, yak![]()
ja, zulk volk kom je keer op keer tegen bij (grote) feesten...quote:Op dinsdag 15 mei 2012 02:32 schreef Levitas het volgende:
[..]
Er stond toevallig gisteren een heel stuk in een Australische krant. Een column over dat muziek festivals geen muziek festivals meer zijn. Mensen gaan er niet meer heen voor de muziek, maar om hun met steroïden opgepompte armen te laten zien. Letterlijke citaat: "Meisjes kopen nieuwe korte broekjes/rokjes en maken deze vervolgens nóg korter om vervolgens bij de grootste anabolen dude die ze kunnen vinden op de schouders te klimmen. En dat terwijl er op de achtergrond muziek wordt gedraaid".
En ja, helaas is het tegenwoordig echt zo...
Over een paar jaar Defqon 2.0quote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:08 schreef robuust89 het volgende:
Decibel uitverkocht!
Best snel gegaan, me dunkt.
Best snel, ik sla dit jaar over. Geen zin meer om 70 euro voor een ticket van een feestje uit te geven. Ik ga wel naar dreamfieldsquote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:08 schreef robuust89 het volgende:
Decibel uitverkocht!
Best snel gegaan, me dunkt.
The Qontinent vind ik ook elk jaar één van de leukste evenementenquote:Op woensdag 16 mei 2012 09:34 schreef Mr_Eenoog het volgende:
Vind dat ook echt teveel geld voor 1 dag festival. Daarom ook beter naar the Qontinent. Festival van jaar voor mij
Ik, als het goed is, ookquote:Op woensdag 16 mei 2012 09:43 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
The Qontinent vind ik ook elk jaar één van de leukste evenementenDit jaar er ook weer bij
Jammer dat het precies een week voor decibel is. En aangezien wij daar altijd met een groep van +- 30 man gaan is de keuze snel gemaaktquote:Op woensdag 16 mei 2012 09:43 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
The Qontinent vind ik ook elk jaar één van de leukste evenementenDit jaar er ook weer bij
Wij gaan al naar Wish Outdoor, op Qontinent wordt het dan een praktisch zelfde feestjequote:Op woensdag 16 mei 2012 09:43 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Ik wel... Komt door de gruwelijke afterquote:Op woensdag 16 mei 2012 12:15 schreef stoeltafel het volgende:
Had niet verwacht dat decibel zo snel uitverkocht zou zijn met zulke dure kaarten. Gelukkig ga k naar wish en dreamfields
Naah wordt wel anders. In ieder geval TMS stage welquote:Op woensdag 16 mei 2012 11:50 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Wij gaan al naar Wish Outdoor, op Qontinent wordt het dan een praktisch zelfde feestje
Jeweetz! Ik heb trouwens weer breeklichtjes om me nek en Q-Base shirt aan. Makkelijk te spottenquote:
Ik ben lang en ik sta altijd met een glimlach op m'n gezichtquote:Op woensdag 16 mei 2012 18:14 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]
Jeweetz! Ik heb trouwens weer breeklichtjes om me nek en Q-Base shirt aan. Makkelijk te spotten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |