alles heeft voor en nadelen, maar van een brandende kut heb ik nog nooit gehoordquote:Op maandag 14 mei 2012 18:06 schreef Quickie_Brat het volgende:
Trouwens heeft een condoom wel voordelen hoor. Tis niet alleen maar ellende. Als je klaar bent gooi je het ding met kwakje en al weg. Je zit niet met rotzooi, nalekken, een brandende kut vanwege de reactie op t zaad, vlekken in je bed.
Niet letterlijk uiteraardquote:Op maandag 14 mei 2012 18:10 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
alles heeft voor en nadelen, maar van een brandende kut heb ik nog nooit gehoord
mjah is echt voor het eerst dat ik dat hoorquote:Op maandag 14 mei 2012 18:20 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Niet letterlijk uiteraard. Maar soms kan je vagina heftig reageren op zaad. Tis toch een niet lichaamseigen stof die ineens binnenkomt. Bij mij voelt het dan altijd wat branderig aan als er zaad inkomt.
ja het zijn smoesjes je hebt me doorquote:Op maandag 14 mei 2012 18:42 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Die smoesjes over condooms altijd.Dan neuk je maar niet.
Helemaal mee eens.quote:Op maandag 14 mei 2012 18:42 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Die smoesjes over condooms altijd.Dan neuk je maar niet.
wat een gezeik zeg iemand uitschelden om een reactie op een condoom waar dat persoon (in dit geval moi) niets maar dan ook niets aan kan doen.quote:Op maandag 14 mei 2012 19:10 schreef blek het volgende:
[..]
Helemaal mee eens.
die jankverhalen van die halve zachte sukkels die niet tegen een condoom kunnen zijn niet serieus te nemen. Blijf dan lekker rukkenNeuk ik de dames wel met condoom
quote:Op maandag 14 mei 2012 19:18 schreef blek het volgende:
Ik scheld niet ik benoem. En aanstellers noem ik gewoon aanstellers. Je komt over als een slappe lul.
Niet alleen letterlijk maar ook gewoon als iemand zonder ruggegraat. Beetje slap karakter dus. Dat je dat zelf niet merkt of door je omgeving te horen krijgt.
Kan je er echt niks aan doen? Je hebt zo'n negatieve instelling over seks met een condoom om dat het een self fulfilling prophecy wordt.quote:Op maandag 14 mei 2012 19:12 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
wat een gezeik zeg iemand uitschelden om een reactie op een condoom waar dat persoon (in dit geval moi) niets maar dan ook niets aan kan doen.maare veel plezier hoor met je rubbertje
ben nooit een fan geweest van condooms en het is weleens gelukt in het verleden maar het is altijd een probleem geweest. no bull shit dat maakt het dubbel frustrerend dat je in iedere relatie opnieuw geconfronteerd wordt (om logische redenen) met condooms.quote:Op maandag 14 mei 2012 19:25 schreef hexje het volgende:
[..]
Kan je er echt niks aan doen? Je hebt zo'n negatieve instelling over seks met een condoom om dat het een self fulfilling prophecy wordt.
ik iig niet, verwacht ook niet dat ze er wat aan kan doenquote:Op maandag 14 mei 2012 20:45 schreef Rasmussen het volgende:
ik vraag me af of er mensen hiervoor bij de seksuoloog lopen. (En of die zou kunnen helpen)
Dit idd ja. Vooral dat laatste stukje wat Rasmussen zegt.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:10 schreef Rasmussen het volgende:
het proberen waard, desnoods 1x een sessie van een uur, je praat er op dit forum ook over, klein stapje om er met een professional over te hebben. je probleem zal toch voor een gedeelte op het mentale vlak liggen. in de denktrant van 'condoom om, o als ik nu maar een erectie houd want dat lukt me (eerder) nooit'
combi van faalangst en van jezelf MOETEN.
ik kan dat wel begrijpen hoor... maar dat mensen (nagenoeg alleen vrouwen) wel verwachten dat condooms maar wel geaccepteerd moeten worden voor lange termijn kan er bij mij niet in.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:27 schreef snakelady het volgende:
Ik wilde ook niet meer aan de hormonen, na 15 jaar had ik het wel gezien, merkte te veel voordelen zonder hormonen.
Nu hadden wij al twee kinderen en willen we het daarbij laten dus mijn man heeft zich laten steriliseren.
Het is heerlijk om geen rekenening meer te hoeven houden met anticonceptie.
helemaal mee eens dat poste ik eerder ook alquote:Overigens vind ik abortus niet onder anticonceptie vallen, dat is toch best wel een heftige ingreep, ook in de eerste weken.
Conceptie is dat zaadcel + eicel samenkomen, dus nee, abortus is geen middel dat conceptie voorkomt.quote:Op maandag 14 mei 2012 15:24 schreef Ffleamig het volgende:
Als je het voor week x laat weghalen noemt met het nog steeds anticonceptie hoor
Tja, daarin reageer je net zo als die exen waarmee niet te praten viel eroverquote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:26 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
ik kan dat wel begrijpen hoor... maar dat mensen (nagenoeg alleen vrouwen) wel verwachten dat condooms maar wel geaccepteerd moeten worden voor lange termijn kan er bij mij niet in.
Wat mij juist opvalt is dat mannen zo makkelijk over de pil denken en verwachten dat de vrouw die 'gewoon' neemt. Niet als aanval op jou persoonlijk bedoeld.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:26 schreef GewoneMan het volgende:
ik kan dat wel begrijpen hoor... maar dat mensen (nagenoeg alleen vrouwen) wel verwachten dat condooms maar wel geaccepteerd moeten worden voor lange termijn kan er bij mij niet in.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |