abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_111541281
Trouwens heeft een condoom wel voordelen hoor. Tis niet alleen maar ellende :P . Als je klaar bent gooi je het ding met kwakje en al weg. Je zit niet met rotzooi, nalekken, een brandende kut vanwege de reactie op t zaad, vlekken in je bed.
pi_111541411
quote:
99s.gif Op maandag 14 mei 2012 18:06 schreef Quickie_Brat het volgende:
Trouwens heeft een condoom wel voordelen hoor. Tis niet alleen maar ellende :P . Als je klaar bent gooi je het ding met kwakje en al weg. Je zit niet met rotzooi, nalekken, een brandende kut vanwege de reactie op t zaad, vlekken in je bed.
alles heeft voor en nadelen, maar van een brandende kut heb ik nog nooit gehoord :{
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_111541777
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2012 18:10 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

alles heeft voor en nadelen, maar van een brandende kut heb ik nog nooit gehoord :{
Niet letterlijk uiteraard :') . Maar soms kan je vagina heftig reageren op zaad. Tis toch een niet lichaamseigen stof die ineens binnenkomt. Bij mij voelt het dan altijd wat branderig aan als er zaad inkomt.
pi_111541875
quote:
99s.gif Op maandag 14 mei 2012 18:20 schreef Quickie_Brat het volgende:

[..]

Niet letterlijk uiteraard :') . Maar soms kan je vagina heftig reageren op zaad. Tis toch een niet lichaamseigen stof die ineens binnenkomt. Bij mij voelt het dan altijd wat branderig aan als er zaad inkomt.
mjah is echt voor het eerst dat ik dat hoor :{ leerzaam topic :D
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
  maandag 14 mei 2012 @ 18:39:04 #80
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_111542568
Altijd met condoom lijkt me kut. Ben blij dat ik niet zon last heb van die hormonen. O+
  maandag 14 mei 2012 @ 18:42:07 #81
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_111542697
Die smoesjes over condooms altijd. :') Dan neuk je maar niet.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_111543497
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2012 18:42 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
ja het zijn smoesjes je hebt me door :{ ;(
pi_111544309
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2012 18:42 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Helemaal mee eens.

die jankverhalen van die halve zachte sukkels die niet tegen een condoom kunnen zijn niet serieus te nemen. Blijf dan lekker rukken :') Neuk ik de dames wel met condoom :9~
pi_111544435
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2012 19:10 schreef blek het volgende:

[..]

Helemaal mee eens.

die jankverhalen van die halve zachte sukkels die niet tegen een condoom kunnen zijn niet serieus te nemen. Blijf dan lekker rukken :') Neuk ik de dames wel met condoom :9~
wat een gezeik zeg iemand uitschelden om een reactie op een condoom waar dat persoon (in dit geval moi) niets maar dan ook niets aan kan doen. :{ maare veel plezier hoor met je rubbertje
pi_111544807
Ik scheld niet ik benoem. En aanstellers noem ik gewoon aanstellers. Je komt over als een slappe lul.
Niet alleen letterlijk maar ook gewoon als iemand zonder ruggegraat. Beetje slap karakter dus. Dat je dat zelf niet merkt of door je omgeving te horen krijgt.
pi_111544936
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2012 19:18 schreef blek het volgende:
Ik scheld niet ik benoem. En aanstellers noem ik gewoon aanstellers. Je komt over als een slappe lul.
Niet alleen letterlijk maar ook gewoon als iemand zonder ruggegraat. Beetje slap karakter dus. Dat je dat zelf niet merkt of door je omgeving te horen krijgt.
:O
  maandag 14 mei 2012 @ 19:25:52 #87
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_111545276
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2012 19:12 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

wat een gezeik zeg iemand uitschelden om een reactie op een condoom waar dat persoon (in dit geval moi) niets maar dan ook niets aan kan doen. :{ maare veel plezier hoor met je rubbertje
Kan je er echt niks aan doen? Je hebt zo'n negatieve instelling over seks met een condoom om dat het een self fulfilling prophecy wordt.
pi_111545544
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2012 19:25 schreef hexje het volgende:

[..]

Kan je er echt niks aan doen? Je hebt zo'n negatieve instelling over seks met een condoom om dat het een self fulfilling prophecy wordt.
ben nooit een fan geweest van condooms en het is weleens gelukt in het verleden maar het is altijd een probleem geweest. no bull shit dat maakt het dubbel frustrerend dat je in iedere relatie opnieuw geconfronteerd wordt (om logische redenen) met condooms.
pi_111550007
ik vraag me af of er mensen hiervoor bij de seksuoloog lopen. (En of die zou kunnen helpen)
pi_111550566
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2012 20:45 schreef Rasmussen het volgende:
ik vraag me af of er mensen hiervoor bij de seksuoloog lopen. (En of die zou kunnen helpen)
ik iig niet, verwacht ook niet dat ze er wat aan kan doen :{
pi_111576365
het proberen waard, desnoods 1x een sessie van een uur, je praat er op dit forum ook over, klein stapje om er met een professional over te hebben. je probleem zal toch voor een gedeelte op het mentale vlak liggen. in de denktrant van 'condoom om, o als ik nu maar een erectie houd want dat lukt me (eerder) nooit'
combi van faalangst en van jezelf MOETEN.
pi_111576527
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 13:10 schreef Rasmussen het volgende:
het proberen waard, desnoods 1x een sessie van een uur, je praat er op dit forum ook over, klein stapje om er met een professional over te hebben. je probleem zal toch voor een gedeelte op het mentale vlak liggen. in de denktrant van 'condoom om, o als ik nu maar een erectie houd want dat lukt me (eerder) nooit'
combi van faalangst en van jezelf MOETEN.
Dit idd ja. Vooral dat laatste stukje wat Rasmussen zegt.
  dinsdag 15 mei 2012 @ 13:27:00 #93
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_111576964
Ik wilde ook niet meer aan de hormonen, na 15 jaar had ik het wel gezien, merkte te veel voordelen zonder hormonen.
Nu hadden wij al twee kinderen en willen we het daarbij laten dus mijn man heeft zich laten steriliseren.
Het is heerlijk om geen rekenening meer te hoeven houden met anticonceptie.

Overigens vind ik abortus niet onder anticonceptie vallen, dat is toch best wel een heftige ingreep, ook in de eerste weken.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  dinsdag 15 mei 2012 @ 14:13:09 #94
37769 erodome
Zweefteef
pi_111578855
Wij hebben hier ook afgesproken dat hij in de aankomende 4 jaar zich sterriliseerd, ik heb mijn deel wel gedaan op anti-conseptiegebied en zou graag nog een beetje gewone natuurlijke cyclus zonder toegevoegde hormonen meemaken, ja zelfs gewoon ongested worden, alhoewel het natuurlijk best pretig is dat dat niet gebeurd bij mij met het mirena spiraal.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_111579026
dan nog stel dat het gaat lukken met een sexuoloog (waar ik serieuze twijfels over heb) dan nog is dat een korte termijn oplossing ik ga never ever condooms als lange termijn oplossing accepteren. en dat is het grootste probleem dat het de eerste 3 a 4 maanden kut met peren is kan ik overheen stappen, daarna wil ik gewoon neuken zoals het hoort zonder rubber zooi :{
pi_111579451
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 13:27 schreef snakelady het volgende:
Ik wilde ook niet meer aan de hormonen, na 15 jaar had ik het wel gezien, merkte te veel voordelen zonder hormonen.
Nu hadden wij al twee kinderen en willen we het daarbij laten dus mijn man heeft zich laten steriliseren.
Het is heerlijk om geen rekenening meer te hoeven houden met anticonceptie.
ik kan dat wel begrijpen hoor... maar dat mensen (nagenoeg alleen vrouwen) wel verwachten dat condooms maar wel geaccepteerd moeten worden voor lange termijn kan er bij mij niet in.
quote:
Overigens vind ik abortus niet onder anticonceptie vallen, dat is toch best wel een heftige ingreep, ook in de eerste weken.
helemaal mee eens dat poste ik eerder ook al
  Vis een optie? dinsdag 15 mei 2012 @ 14:49:29 #97
70532 loveli
N
pi_111580477
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2012 15:24 schreef Ffleamig het volgende:
Als je het voor week x laat weghalen noemt met het nog steeds anticonceptie hoor :{w
Conceptie is dat zaadcel + eicel samenkomen, dus nee, abortus is geen middel dat conceptie voorkomt.
crap in = crap out
  dinsdag 15 mei 2012 @ 14:56:56 #98
37769 erodome
Zweefteef
pi_111580762
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 14:26 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

ik kan dat wel begrijpen hoor... maar dat mensen (nagenoeg alleen vrouwen) wel verwachten dat condooms maar wel geaccepteerd moeten worden voor lange termijn kan er bij mij niet in.

Tja, daarin reageer je net zo als die exen waarmee niet te praten viel erover ;)
Waarom kan er wel gepraat worden over een lange termijn oplossing die stevig ingrijpt op het lichaam en niet over een condoom?
Dat komt toch uiteindelijk omdat jij het ingrijpen van het condoom op je seksleven te groot vindt, net zoals een heel aantal vrouwen het continue ingrijpen in hun lichaam een te groot iets vinden.

Het wordt wat teveel als normaal beschouwd dat een vrouw zich maar volpomt met hormonen, maar dat is het niet, dat zou niet vanzelfsprekend moeten zijn.
Maar aangezien beide geen hele rits kinderen willen moet je we instaat zijn open en eerlijk naar de mogelijkheden te kijken.
Ik zou daarbij aan de mannen willen vragen of ze dan wat meer rekening willen houden met hoe ingrijpend anticonseptie kan zijn, daarnaast steld een condoom niet zoveel voor, dat wil zeggen als je bijwerkingen hebt als vrouw zijnde.

Dat is de reden dat vrouwen misschien wat makkelijker zijn met condooms, vrouwen hebben hun hele leven te maken met voor en nadelen tegen elkaar opwegen mbt anticonseptie.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  Vis een optie? dinsdag 15 mei 2012 @ 14:57:13 #99
70532 loveli
N
pi_111580774
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 14:26 schreef GewoneMan het volgende:
Wat mij juist opvalt is dat mannen zo makkelijk over de pil denken en verwachten dat de vrouw die 'gewoon' neemt. Niet als aanval op jou persoonlijk bedoeld.

Zoek een compromis waar jullie je allebei goed bij voelen. Tot je dat compromis bereikt doe je niks.
Zou je dan nog steeds zo negatief over condooms denken?
crap in = crap out
  Vis een optie? dinsdag 15 mei 2012 @ 14:57:36 #100
70532 loveli
N
pi_111580788
Wat erodome zegt.
crap in = crap out
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')