Ik denk dat je bedoelt dat ik me meer zorgen moet maken om het HIV probleem in de 1ste instantie en dat ik hem gewoon een kick uit mijn leven moet geven. Maar ik zou gewoon niet geloven dat die HIV+ heeft.quote:Op zondag 13 mei 2012 12:04 schreef Kola het volgende:
Leeftijdsverschil is het laatste waar jij je zorgen om moet maken.
dat vind ik ook heel vreemd in dit verhaal idd....quote:Op zondag 13 mei 2012 12:09 schreef Luxuria het volgende:
Dus ze hebben je wel medicatie tegen HIV gegeven maar je bent niet getest?
Misschien net zoiets als de morning after pil terwijjl je niet weet of je wel zwanger bent. Daarna gaan ze je ook geen zwangerschapstest geven.quote:Op zondag 13 mei 2012 12:09 schreef Luxuria het volgende:
Dus ze hebben je wel medicatie tegen HIV gegeven maar je bent niet getest?
Ja, dat klopt zie ook: http://www.homoinfo.nl/nl/Document.aspx?DCode=SafeSex/PEP.quote:Op zondag 13 mei 2012 12:10 schreef BrandX het volgende:
[..]
dat vind ik ook heel vreemd in dit verhaal idd....
Bedanktquote:Op zondag 13 mei 2012 12:17 schreef YuckFou het volgende:
De roddels in de gayscene zijn over t algemeen nogal vals dus de kans dat het inderdaad een lul verhaal is kan vrij groot zijn, dat ze toch gelijk over zijn gegaan op PEP is omdat het snel, liefst onmiddelijk moet gebeuren wil het effectief zijn, succes ermee, van wat ik gehoord heb is het een kutbehandeling qua bijwerkingen, maar tot nu toe t enigste wat kan helen HIv te voorkomen, verder zou ik hem ermee confronteren, je bent nogal jong en hij moet daarin zonder gelieg z'n verantwoordelijkheid nemen.
Dat jij nu aan de PEP zit kan mede zijn schuld zijn dus hij moet open kaart spelen, zeggen dat je clean bent is wat anders dan samen testen....
En t leeftijdsverschil moet je je niet druk over maken, als jullie t leuk hebben is er niks mis mee
en als hij niet wil testen dan zou ik als ik jou was, zelf wel gewoon de test laten doen en hem pikstraf (ook met condoom dus geen sex) geven tot hij zich ook getest heeft incl. uitslag. Sowieso zou het imo verdacht zijn als hij zich niet wil laten testen.quote:Op zondag 13 mei 2012 12:20 schreef waaromik43 het volgende:
[..]
Bedankt, ik ga inderdaad wanneer ik hem weer spreek in ieder geval een balletje opgooien om samen te laten testen, dat lijkt mij in ieder geval dan ook wel erg verstandig.
Eens.quote:Op zondag 13 mei 2012 12:17 schreef YuckFou het volgende:[...] verder zou ik hem ermee confronteren, je bent nogal jong en hij moet daarin zonder gelieg z'n verantwoordelijkheid nemen.
Dat jij nu aan de PEP zit kan mede zijn schuld zijn dus hij moet open kaart spelen, zeggen dat je clean bent is wat anders dan samen testen....
En t leeftijdsverschil moet je je niet druk over maken, als jullie t leuk hebben is er niks mis mee
Nja, eigenlijk zijn het 2 losse problemen. Met het leeftijdsverschil zit ik ook nog wel... Ik kan op emotioneel gebied goed met hem opschieten en we klikken echt, maar zoiets zou natuurlijk nooit een relatie kunnen worden terwijl ik wel een beetje een crush op hem heb.quote:Op zondag 13 mei 2012 13:18 schreef Cue_ het volgende:
Je TT gaat over het leeftijdsverschil, maar je hele OP over de mogelijkheid over HIV.
Dus nu heb ik nog geen idee waarom je het leeftijdsverschil een issue vindt
Zucht...quote:Op zondag 13 mei 2012 13:27 schreef waaromik43 het volgende:
Owh ja, en wat ik daarin ook een probleem vind. Hij zegt dat hij zijn vrijheid wil houden, om ook nog met anderen te kunnen neuken.
Ach als je op mij doelt... Dit verhaaltje al te vaak gehoord. En over een aantal maanden misschien wel een jaar krijgen we een topic waarin TS uitlegt dat hij gedumpt is toch een SOA aan zijn stokje heeft en hoe erg hij zich wel niet voelt over het feit dat zijn ex hem gedumpt heeft voor een andere...quote:
Als jullie daar beiden gelukkig mee zijn....why not? Gewoon genieten van mekaar maar nietquote:Op zondag 13 mei 2012 13:27 schreef waaromik43 het volgende:
Owh ja, en wat ik daarin ook een probleem vind. Hij zegt dat hij zijn vrijheid wil houden, om ook nog met anderen te kunnen neuken.
Lees eens...quote:Op zondag 13 mei 2012 13:36 schreef StevenTerpstra het volgende:
Je zult hem eigenlijk moeten geloven als hij verteld dat 'ie geen hiv heeft.
(Heeft 'ie zich wel ooit laten testen?)
Roddels moet je naast je neer proberen te leggen VIND IK....
[..]
Als jullie daar beiden gelukkig mee zijn....why not? Gewoon genieten van mekaar maar niet
'verplicht gebonden TOT elkaar' zijn..... Ik zeg: DOEN!
quote:Op zondag 13 mei 2012 13:27 schreef waaromik43 het volgende:
Je hebt gelijk. TS vindt dat een probleem. Nou dan moet 'ie dat dus niet doen...quote:
En vergeet niet dat als er geroddeld over je word je toch degelijk een bepaalde reputatie hebt waar jij dan weer best vraagtekens over mag stellen.quote:Op zondag 13 mei 2012 14:02 schreef StevenTerpstra het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. TS vindt dat een probleem. Nou dan moet 'ie dat dus niet doen...
(Het leven is soms zo simpel...)
Welnee.....die nichtenwereld is 1 groot kappersblad....quote:Op zondag 13 mei 2012 14:03 schreef Hanako het volgende:
[..]
En vergeet niet dat als er geroddeld over je word je toch degelijk een bepaalde reputatie hebt waar jij dan weer best vraagtekens over mag stellen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |