Gemeen mannetjequote:Op woensdag 27 juni 2012 16:02 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
da heb ik nie mee te make stom kint
zet een stap in mij kruiwagentjen en ik sla je kapot![]()
nee heb een reinigingssysteem geïnstalleerd, katten die op het punt staan te poepen worden opgeslokt door de zandbak (verandert tijdelijk in drijfzand) en zie je nooit meer terug hihih :pquote:Op donderdag 26 juli 2012 19:17 schreef Ga.aguyim het volgende:
tfoe zit er nu niet allemaal katte poep in?
Ik weet het niet zo, moet ik toch even aan men moeder vragenquote:Op woensdag 27 juni 2012 16:02 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
da heb ik nie mee te make stom kint
zet een stap in mij kruiwagentjen en ik sla je kapot![]()
Als die pipo geen computer had was er heul geen probleemquote:Op vrijdag 27 juli 2012 01:57 schreef cablegunmaster het volgende:
Computerprobleem? Is jou probleem dat je een computer hebt? Eigenlijk is het voor eens wel een heel groot probleem!
Mep hem met z'n kruiwagentjenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:41 schreef marceltje10 het volgende:
*meld zich*
Pakt schepje af en slaat op hoofd
Eerste post die ik van jou zie en ik mag je al niet, goed bezig.quote:Op zondag 29 juli 2012 12:52 schreef marceltje10 het volgende:
EN DE IMAGEMEMES ZIJNGESTAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAART
Bedankt voor het complimentquote:Op zondag 29 juli 2012 13:29 schreef OegaBoegaBoogie het volgende:
[..]
Eerste post die ik van jou zie en ik mag je al niet, goed bezig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |