Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
FIFA toernooi PS3quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
OPchicksquote:Standen en Uitslagen;
https://docs.google.com/s(...)sS0NoelBVeFU4MHNhQlE
Mijn alltime favoquote:Op zondag 13 mei 2012 00:52 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Lost, hoor ik ook vaak goede verhalen over! Is kijken waar dat over gaat. Iemand die dat allemaal gekeken heeft?
Duco laat wel eens stukjes aan mij zien en dat vind ik maar raar eruit zien! Misschien oordeel ik wel te snel hoor.quote:Op zondag 13 mei 2012 00:53 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Met mijn post bedoelde ik dus dat ook de mensen die niet van die setting houden deze serie geniaal vinden
Ja sommige stukjes zijn wat minder, maar als verhaal vind het ik het toch wel de beste. En gegarandeerd per aflevering minimaal 3 paar tietenquote:Op zondag 13 mei 2012 00:55 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Duco laat wel eens stukjes aan mij zien en dat vind ik maar raar eruit zien! Misschien oordeel ik wel te snel hoor.
Oh my gawd, that is scandalous! We need to protect our children from this satanic garbage!!quote:Op zondag 13 mei 2012 00:57 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Ja sommige stukjes zijn wat minder, maar als verhaal vind het ik het toch wel de beste. En gegarandeerd per aflevering minimaal 3 paar tieten![]()
We zouden wel Lost kunnen gaan kijken!quote:Op zondag 13 mei 2012 00:57 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Ja sommige stukjes zijn wat minder, maar als verhaal vind het ik het toch wel de beste. En gegarandeerd per aflevering minimaal 3 paar tieten![]()
Lolquote:Op zondag 13 mei 2012 00:59 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Oh my gawd, that is scandalous! We need to protect our children from this satanic garbage!!
Kost zoveel tijd. Even over nadenkenquote:Op zondag 13 mei 2012 01:01 schreef detennismaster het volgende:
[..]
We zouden wel Lost kunnen gaan kijken!Goed tijdverdrijf tijdens de les en het is leuk om er over te praten en een beetje gelijk op te gaan in afleveringen.
quote:
quote:Op zondag 13 mei 2012 01:03 schreef Tim86 het volgende:
Lost als tijdverdrijf tijdens de les? Op wat voor VMBO zwakstroom zitten jullie dan?
Levensbeschouwing heette dat bij ons. Maar dat ziet een leraar toch zo?quote:Op zondag 13 mei 2012 01:05 schreef detennismaster het volgende:
[..]![]()
Gewoon VWO hoor. Maar in een week heb je zo al 10 uur aan nutteloze lessen. Denk bijvoorbeeld aan Godsdienst!
Gewoon boeken om je telefoon bouwen. Aan 1 kant van de klas gaan zitten. 1 oortje in. En kijken maar.quote:Op zondag 13 mei 2012 01:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Levensbeschouwing heette dat bij ons. Maar dat ziet een leraar toch zo?
Kent heeft het dit jaar al een keer gedaan en duco is meerbegaafdquote:Op zondag 13 mei 2012 01:03 schreef Tim86 het volgende:
Lost als tijdverdrijf tijdens de les? Op wat voor VMBO zwakstroom zitten jullie dan?
Leraren op vwo zijn achterlijkquote:Op zondag 13 mei 2012 01:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Levensbeschouwing heette dat bij ons. Maar dat ziet een leraar toch zo?
Amen.quote:Op zondag 13 mei 2012 01:19 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Kent heeft het dit jaar al een keer gedaan en duco is meerbegaafd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |