Wat trouwens wel grappig was, ik scheld altijd op Groningen met z'n 1 richtingsstraatjes maar vandaag in Rotterdam (schrijf je dat eigenlijk wel met een hoofdletter?) bleek dat zij er ook wat van konden.
Om het maar netjes te houden was de 1 na de andere straat afgezet en wij hadden zoiets van: hè, wat vervelend nou.
Verplichte rijrichtingbordjes naar rechts waren in de uitverkoop terwijl we eigenlijk links wilden.
Toen hadden we zoiets van: bah, wat naar.
Bij het laatste bordje knapte er iets, dat geldt vast niet voor ons. Toch?
Kleine overtreding gemaakt dus maar we waren eindelijk waar we wilden zijn. Nu nog parkeren.
Dichtsbijzijnde plek was in Delft volgens mij dus dat doen we dan maar niet. Beetje creatief denken.

Nou stond daar een motor met zijspan en heb de auto er bietje half achter gezet, andere auto's konden er langs dus dat was een goeie!
Item opgehaald bij een zeer vriendelijke dame en weer terug naar de auto.
Volgens mij hebben we toen de eigenaar van de motor leren kennen, wat wij aan het doen waren?
Euh.......kastje in de auto laden, zie je toch?
Op de achtergrond blafte een hond, vraag was of dat zijn waakhond was.
Ja, en een goeie ook!
Nou, we zien em niet naar buiten komen met z'n mensenkennis dus blijkbaar zijn wij goed volk!
Er is meer gezegd maar kan dat niet precies herhalen, iig ging de deur weer dicht, wij kastje er in en hoppa, weer die klerestad in.
Maar het belangrijkste: Het is gelukt!

Wil bij deze nogmaals de vriendelijke dame bedanken voor de goede afspraken en het naleven er van. Echt top!
Al liep ik er niet op mijn best bij in een werk t-shirt, joggingbroek en sloffen. Sorry!!
Nog een paar uur bij Rucky voor de deur geparkeerd zonder te betalen (weekend, mooi weer, rampscenario) en zonder boete dus onze dag was helemaal goed.

We hadden liever nog een paar meer adressen gehad maar da's lastig als je niet weet waar je moet zijn.....jammer....
Maar ook dat komt wel goed.

Ik was iig op tijd thuis om mijn vrouw door de tuinstoel te zien zakken.