En als ik zeg dat ik op de IKEA uitkijk weet je zeker ook waar je mij kan vinden.quote:
Ik denk in het gebouw ernaast? Of bij Samsung, of bij FOX?quote:Op zondag 13 mei 2012 21:36 schreef Rucky het volgende:
[..]
En als ik zeg dat ik op de IKEA uitkijk weet je zeker ook waar je mij kan vinden.
Nope, aan de overkant vd snelweg.quote:Op zondag 13 mei 2012 21:44 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Ik denk in het gebouw ernaast? Of bij Samsung, of bij FOX?
Voor de muurschildering heb je geen verf nodig denk ik, ik heb het meeste wel in huis. Ik weet niet hoe groot de kamer is, maar dan is het waarschijnlijk niet handig om de andere muren ook heel druk te maken, anders wordt het heel snel hysterisch. (Hoewel misschien verf voor kleine muurtjes, of kozijnen, wel handig is)quote:
Daar zullen ze idd geen kelder hebben..quote:Op zondag 13 mei 2012 21:23 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Ja, jammer. Gemiste kans... ik wist dat je een bed had, maar dacht eigenlijk dat je in die vierkante toren zou wonen en daar zitten dacht ik geen kelderboxen onder toch?
Ik vrees dat die volgende keer niet meer komt... dit was gewoon een gevalletje WTF!? en een keuken/woning die leeg moest. 2 moderne apparaten, gelijktijdig... Het ijs in de vriezer was nog niet ontdooit ook, dus die was gewoon 100% goed.
Mja, het is hier in huis ook geen opslaghok en de schuur hier staat al vol met eigen zooi. 3 weken opslag was gewoon te lang, anders had ik met alle liefde mn pa even gevraagd of ie hier een paar dagen zou mogen staan wetende dat er toch iemand dat bed op moest halen.
Hysterische muren en Kim zijn geen goede combi!quote:Op zondag 13 mei 2012 21:55 schreef innepin het volgende:
[..]
Voor de muurschildering heb je geen verf nodig denk ik, ik heb het meeste wel in huis. Ik weet niet hoe groot de kamer is, maar dan is het waarschijnlijk niet handig om de andere muren ook heel druk te maken, anders wordt het heel snel hysterisch. (Hoewel misschien verf voor kleine muurtjes, of kozijnen, wel handig is)
Ik heb de muurschilderingen van innepin gezien en die zijn leuk.quote:Op zondag 13 mei 2012 22:09 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Hysterische muren en Kim zijn geen goede combi!
Denk je dat het gaat lukken dan om langs te komen? Zou wel tof zijn!
Kim vind dat ze een elfjes of prinsessenkamer moet hebben en Tyler een cars of piet piraat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Inlognaam op 13-05-2012 22:25:58 ]Ook hoi !
quote:Op zondag 13 mei 2012 22:16 schreef Inlognaam het volgende:
Ik heb foto's van Innepin gezien in dr fotoboek en die is ook leuk
Ha, leuk bedacht, maar die foto's zijn al 8 jaar oud denk ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rucky kan je bevestigen dat ik er geenszins meer op lijk![]()
Anyway, Ingrid, ik heb nog geen vervoer gevonden (of een datum, of oppas), maar ik ga ervan uit dat er wel wat te regelen valt. We vinden wel een manier
Ik vind ook elfjeskamer trouwens!
Zou zo leuk zijn! Misschien dat er binnenkort weer eens een actie is bij kruidvat of blokker met treinkaartjes, dat het zo lukt.quote:Op zondag 13 mei 2012 22:20 schreef innepin het volgende:
[..]
Ha, leuk bedacht, maar die foto's zijn al 8 jaar oud denk ik.
Rucky kan je bevestigen dat ik er geenszins meer op lijk![]()
Anyway, Ingrid, ik heb nog geen vervoer gevonden (of een datum, of oppas), maar ik ga ervan uit dat er wel wat te regelen valt. We vinden wel een manier
Ik vind ook elfjeskamer trouwens!
de hema heeft er op dit moment 1 lopen.quote:Op zondag 13 mei 2012 22:41 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Zou zo leuk zijn! Misschien dat er binnenkort weer eens een actie is bij kruidvat of blokker met treinkaartjes, dat het zo lukt.
Vorige week was er een mailing van de NS van de Spoordeelweken, huis-aan-huis.quote:Op zondag 13 mei 2012 22:41 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Zou zo leuk zijn! Misschien dat er binnenkort weer eens een actie is bij kruidvat of blokker met treinkaartjes, dat het zo lukt.
Dan is het alleen wel te hopen dat diegene niet zo'n hema kaartje heeft als waarover ik gepost hebquote:Op zondag 13 mei 2012 22:54 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Vorige week was er een mailing van de NS van de Spoordeelweken, huis-aan-huis.
Daar zit een meereiskaartje in waarmee je gratis mee kan reizen met iemand anders die een geldig kaartje heeft. Ik misbruikte die, door gewoon tegenover iemand te gaan zitten in de toch al drukke trein en met die persoon mee te reizen
quote:Op zondag 13 mei 2012 22:57 schreef frederik het volgende:
[..]
Dan is het alleen wel te hopen dat diegene niet zo'n hema kaartje heeft als waarover ik gepost heb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |