SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. degene uit Friends was die zou komen. Verder ook wel weer een prima afleveringWant ik heb destijds besloten, dat ik de harde weg ontwijk.
Dus blijf ik lopen door de sloten, het liefst in zeven tegelijk.
BZB - Zeven Sloten
http://nl.wikipedia.org/wiki/Succubusquote:Op zondag 8 juli 2012 16:01 schreef JDx het volgende:
Ik ging heeelemaal stuk bij het stukje waar ze een idee zochten voor een nieuwe show. Goblins, werewolves, pixies. Suckiebaiii... of whatever hij zei
Alleen nog bekend dat het terug komt met een seizoen van 9 afleveringen. Zal wel rond de zomer ergens worden gok ik.quote:Op zondag 10 februari 2013 17:04 schreef InTrePidIvity het volgende:
Zojuist S2 afgekeken, leuke serie tochIs al bekend wanneer het weer terugkomt?
niet voor begin 2014.quote:Op zondag 10 februari 2013 17:19 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Alleen nog bekend dat het terug komt met een seizoen van 9 afleveringen. Zal wel rond de zomer ergens worden gok ik.
quote:Op zondag 10 februari 2013 19:27 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
niet voor begin 2014.
bron:
http://www.thefutoncritic(...)y-2014-948515/10159/
Officieel de 12e.quote:
Toch vond ik het wel een leuk seizoenquote:
Lekker over-the-top kijk op Hollywood, met Myra als toppunt... Vraag me altijd af of ze nou normaal ook zo moeilijk kijktquote:De sitcom van zender NBC verdween in januari van de buis wegens tegenvallende kijkcijfers. De nog niet uitgezonden afleveringen komen in het voorjaar alsnog op tv, maar wat daarna gebeurt is nog onduidelijk.
"Ik hou van deze show en de mensen met wie ik werk", zegt Fox in het nieuwste nummer van het Amerikaanse tijdschrift The Hollywood Reporter. "Ik ga er met alle plezier mee door, mocht dat gebeuren."
De eerste aflevering van The Michael J. Fox Show werd in september uitgezonden in de Verenigde Staten. "Ik denk dat de resterende afleveringen, op een gunstigere plek in de programmering, een groter publiek kan trekken en behouden", stelt Fox.
Ja, verrassend inderdaadquote:Op dinsdag 20 januari 2015 11:08 schreef criminal_mind het volgende:
Aflevering 3 net gezien, komt opeens Barry Atsma voorbij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.O+ BlaBlub O+
Duurt nog wel eem.twitter:Matt_LeBlanc twitterde op zaterdag 30-01-2016 om 05:15:42Hi. Yes we start shooting season 5 in April. You should see it January 2017 https://t.co/Eozvw4PdN3 reageer retweet
quote:Episodes' Fifth Season Will Be Its Last
Making official what a Showtime exec hinted at earlier this year, Episodes‘ upcoming fifth season will be its last, TVLine has learned.
The Matt LeBlanc-led comedy will begin production on Season 5 next week; the first table read will take place tomorrow in London, where the seven-episode season will shoot. LeBlanc won a 2012 Golden Globe for playing a fictionalized version of himself in the series.
“We have had the best time making this show,” creators David Crane and Jeffrey Klarik said in a statement. (Klarik will direct all Season 5 episodes.) “Showtime has been the opposite of every network we write about. If it were up to them we could go on making Episodes forever. But we’ve told the story we set out to tell, and we’d never want to outstay our welcome.”
Episodes‘ final season will bow sometime in 2017.
Bron
Jaaaaaa! Was deze serie helemaal vergeten, leuke verrassingquote:Op donderdag 6 juli 2017 21:23 schreef BrainOverfloW het volgende:
10 Augustus begint het laatste seizoen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |