Ze zei gisteren 20quote:
het post pics van zichzelf zegt ze, maar wil gewoon complimentjes horen ofzo, want ze postte ze 3x ofzo en verwijst iedereen naar haar picsquote:
Basisschool feestjes.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:40 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Wel een bazenverhaal, maar ik moet zeggen dat ik nooit naar kinderdisco's ging enzo. Wij hadden elk weekend wel feestjes van medeklasgenoten van de basisschool. Dus echt herkenbaar is het niet, maar wel grappig van die Eline die op dr 17e met een zwangere buik rondliep.
Hoe oud is ze nu eigenlijk?
Pics.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:42 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
het post pics van zichzelf zegt ze, maar wil gewoon complimentjes horen ofzo, want ze postte ze 3x ofzo en verwijst iedereen naar haar pics
Haha inderdaad. En dan helemaal hyper van de cola en snoep naar huisquote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:42 schreef Dimens het volgende:
[..]
Basisschool feestjes.Tot 12 uur cola drinken en slowen met de meisjes.
Ik weet waar ze woontquote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:43 schreef AldoTheApache het volgende:
maar als ze geen hoax is, is ze wel geyl
Oh okequote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:42 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
ohja, maar die was van week geleden ofzo ;P
die actie was geniaal jaquote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:43 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik weet waar ze woont
Ik zei dat ik ook in twello woonde
gister was een van de betere avonden, eerst dat twitter backfire topic toen jij met die griet, toen monoquote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:43 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik weet waar ze woont
Ik zei dat ik ook in twello woonde
bewegende beelden is beter kneusquote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:44 schreef Trollscience het volgende:
[..]
dan kan gewoon in haar fobo debiel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |