Ik zie genoeg mensen die erg kritisch posten hoor.
Alleen is het probleem dat je de andere kant van het verhaal nooit zal weten, omdat je die TS meestal niet kent en die andere personen om hem/haar heen ook niet. Hierdoor kan je alleen maar gokken wat de andere kant van het verhaal zou kunnen zijn.
Al hangt het ook af van het verhaal. Sommige dingen doet 'de andere persoon' zo dramatisch, waardoor je weinig smoesjes kán verzinnen om dat goed te maken. Misschien liegt de TS of overdrijft hij/zij een beetje, maar als je vanaf het begin geen enkele TS vertrouwt, dan wordt dit een tweede KLB.
Bovendien, als het verhaal zo erg is, waardoor men gaan roepen dat hij/zij het uit moeten maken, dan is de kans groot dat die TS die optie in zijn/haar achterhoofd heeft. Waarom zou je anders twijfelen en een topic maken?
Als je dan zou liegen om een goede indruk te wekken bij andere FOK!ers, dan verpest je het eigenlijk voor jezelf, want je zoekt nou eenmaal hulp. Tenminste, als je het topic niet maakt om je eigen ego te strelen en medelijden wilt vragen en/of aandacht vragen. Dat heb je ook.
Ik heb zelf altijd de nijging om iedereen vanaf het begin serieus te nemen. Als ze niet om hulp vragen of als er een ander intentie was om het topic te maken, dan merk je het vanzelf.
Op dinsdag 13 november 2012 21:54 schreef tong80 het volgende:Ik laat je kreunen en smeken naar genade als ik je achterlangs neem.
:P