abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_112496852
Vinden jullie Sercan Sararer Turks genoeg om voor het nationale elftal uit te komen? Ik vind het een twijfelgeval. :@

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_112497469
quote:
11s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 22:02 schreef Bilge het volgende:
Vinden jullie Sercan Sararer Turks genoeg om voor het nationale elftal uit te komen? Ik vind het een twijfelgeval. :@

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom niet? We kunnen hem goed gebruiken.

En wat mij betreft blijft de naam van het topic ongewijzigd. In grote lijnen gaat het namelijk nog steeds over de hoogste Turkse divisie (nu wat minder omdat de competitie afgelopen is). Als je het 'Turkse sport' noemt, heeft het niets meer in dit subforum te zoeken.
pi_112497871
Als ik eerlijk ben - en dit zal val kortzichtig bevonden worden - vind ik van niet. Geen enkele binding met Turkije, behalve zijn Turkse vader. Spreekt daarnaast ook geen woordje Turks. Ik ben van mening dat je op z'n minst een binding met het land moet hebben eer je voor dat land uitkomt. (Allemaal aannames trouwens.)

Maar goed, beide kanten hebben er baat bij. Ik gok zo dat hij niet bij Spanje en Duitsland aan de slag kan, maar wel bij Turkije en dus alsnog zijn talenten kan laten zien. Turkije is daar dan weer blij mee, ze hebben een (goede) speler die voor ze uitkomt.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 05-06-2012 22:20:00 ]
pi_112498004
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 22:13 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Waarom niet? We kunnen hem goed gebruiken.
En dat is dus de enige reden; Turkije heeft er baat bij. En hij ook.

Mja, het is verder geen probleem of zo. :D. Nergens voor nodig om hem anders te behandelen hehe. Zolang hij z'n best doet is hij als eenieder uit het Turkse team.
pi_112530732
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 22:19 schreef zarGon het volgende:
Als ik eerlijk ben - en dit zal val kortzichtig bevonden worden - vind ik van niet. Geen enkele binding met Turkije, behalve zijn Turkse vader. Spreekt daarnaast ook geen woordje Turks. Ik ben van mening dat je op z'n minst een binding met het land moet hebben eer je voor dat land uitkomt. (Allemaal aannames trouwens.)
x2. 'Mehmet' Aurelio had ik er ook liever niet in gezien. (overigens zou ik helemaal niets tegen een Turks sprekende, in Turkije geboren en getogen neger hebben)
pi_112608055
Even een vraagje tussendoor n.a.v. een discussie afgelopen week.
Met welke Nederlandse clubs kun je Fernerbache en GS nu vergelijken als het de speelstijl/historie betreft? De 1 zegt dat GS het Ajax/Feyenoord van Turkije is en de ander zegt Ferner dat is.

Wat is nu het juiste en wie is wie?
pi_112614234
Hey Iwanius, het is Fenerbahce en niet Fernerbahce (geen probleem, gewoon even een simpele correctie).

Als je naar de geschiedenis kijkt is Fenerbahce een volksclub,terwijl Galatasaray een eliteclub is.

Galatasaray heeft (eind 20ste, begin 21ste eeuw) veel supporters erbij gekregen dankzij de behaalde successen in Europa. Dit waren veelal supporters uit de "werkende klasse". Waar ze dus eerst vooral een eliteclub waren zijn ze nu ook wel een beetje te zien als een volksclub.

Fenerbahce heeft sinds de komst van Aziz Yildirim in 1998 juist een grote stap voorwaarts gemaakt qua financiën en is Galatasaray wat dat betreft al voorbij gegaan. Daarnaast heeft Fenerbahce eigenlijk als enige vereniging in Turkije erg veel aandacht besteed aan de "amateur sporten" zoals basketbal en volleybal, maar ook sporten zoals zeilen, boksen, tafeltennis, zwemmen en atletiek. Dit heeft zich de afgelopen jaren terugbetaald door mooie successen op internationaal niveau. Ik kan mijn bron even niet meer vinden, maar ik dacht dat ik laatst had gelezen dat bijna 70% van alle nationale sporters geleverd wordt door Fenerbahce. Door al deze dingen heeft Fenerbahce ook een flinke basis aan elites binnen weten te halen.

Het is erg moeilijk om deze twee clubs te vergelijken met Nederlands clubs. Cultuur in Turkije is gewoon anders en het is gewoon bijna niet te vergelijken. Met alle respect voor Besiktas denk ik toch echt dat Fenerbahce en Galatasaray DE clubs zij in Turkije. Daarnaast denk ik (natuurlijk door een gekleurde bril) dat Fenerbahce toch meer invloed op het dagelijks leven heeft dan dat Galatasaray dat heeft. Natuurlijk zal een Galatasaray supporter dat weer anders zien.
pi_112614321
Edit: foutje
pi_113239679
UEFA Kontrol ve Disiplin Komitesi, Kulübümüzün, 2012-13 sezonunda UEFA Şampiyonlar Ligi’nde yer almasına karar verdi.
pi_114111953
Na Hamit Altintop, Umut Bulut en Burak Yilmaz is ook Amrabat zo goed als binnen.

Ik zie liever Elmander voor Umut Bulut, een nieuwe links-back, en exit voor Milan Baros en Riera.
pi_114413635
Vanavond ga ik naar Eskisehirspor - saint johnstone. Na 37 jaar spelen ze weer europees. Sfeer in de stad is super. Ook zijn er veel schotten aanwezig en verloopt het heel vriendelijk.

Es es ki ki eski eski es! *O*
pi_115036951
Derde voorronde Europa League (2 augustus):
KuPS Kuopio     1 - 0     Bursaspor
Eskişehirspor    1 - 1     Marseille

Returns op 9 augustus.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 03-08-2012 07:29:57 ]
pi_115355731
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 07:26 schreef zarGon het volgende:
Derde voorronde Europa League (2 augustus):
[ afbeelding ] KuPS Kuopio     1 - 0     Bursaspor [ afbeelding ]
[ afbeelding ] Eskişehirspor    1 - 1     Marseille [ afbeelding ]

Returns op 9 augustus.
Bursaspor staat momenteel 5-0 voor, Eskişehirspor staat 2-0 achter.

Nog iets meer dan 20 minuten te gaan.
pi_115357067
Ik wilde net 7-0 gaan schreeuwen, maar de laatste goal was blijkbaar buitenspel.

6-0 dus. :9.

Marseille - Eskiehirspor helaas 3-0 voor Marseille.

[ Bericht 22% gewijzigd door #ANONIEM op 09-08-2012 22:13:21 ]
pi_115401410
quote:
10s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 22:28 schreef zarGon het volgende:
Bursaspor speelt de Europa League play-off tegen FC Twente.
Daarnaast:
Fenerbahçe speelt de Champions League play-off tegen Spartak Moscow (Rusland).
Trabzonspor speelt de Europa League play-off tegen Videoton (Kroatië).
  zondag 12 augustus 2012 @ 18:26:01 #266
299349 KrAlex
Büyük Kaptan!
pi_115470575
quote:
1s.gif Op donderdag 19 juli 2012 14:19 schreef xminator het volgende:
Vanavond ga ik naar Eskisehirspor - saint johnstone. Na 37 jaar spelen ze weer europees. Sfeer in de stad is super. Ook zijn er veel schotten aanwezig en verloopt het heel vriendelijk.

Es es ki ki eski eski es! *O*
Heb toen al die Schotten daar ook gezien. Allemaal in blauwe shirtjes bij Adalar en Koprubasi :p
pi_115470688
AyKUT kocaman, wat een kut trainer is dat zeg. Fenerbahce gaat sowieso verliezen, wat een slechte opstelling.
pi_115477196
Mert is echt onervaren.. Als volkan niet eruit was gegaan zou Fener geen doelpunt tegengekregen hebben.

De volgende aanval zou hard geweest zijn:

Sow- kuijt
Stoch - alex - krasic
pi_115481386
quote:
10s.gif Op zondag 3 juni 2012 23:24 schreef Weissman het volgende:
Ik vraag me af hoe die Turken Kuyt gaan uitspreken :') _O-
Kayt. _O-
pi_115481549
Zelfs met 10 man wint Galatasaray van de 12 FB-ers. _O_
pi_115482992
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 22:15 schreef Bilge het volgende:
Zelfs met 10 man wint Galatasaray van de 12 FB-ers. _O_
Gs was met 13 man. Je bent de scheidsrechters vergeten. 2 doelpunten dankzij hun ontvangen.
pi_115483565
Jezus wat was FB slecht. GS was niet veel beter en uiteindelijk toch terecht gewonnen, maar damn wat waren de scheidsrechters slecht.

2e goal van GS kwam na dikke overtreding op Kuyt.
3e goal van GS kwam door een penalty dat echt geen pingel was.
2e goal van Fener was hands.

Twee keer 5-6 minuten wedstrijd stil gelegd door GS supporters. Niks stil leggen, gewoon meteen kappen als ze kutten.

Echt schandalig.
pi_115484070
In Europa fluit Cakir wel heel goed, misschien raakt hij overweldigd door de ambiance in Turkse stadia?
pi_115486567
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 22:41 schreef Bilge het volgende:
In Europa fluit Cakir wel heel goed, misschien raakt hij overweldigd door de ambiance in Turkse stadia?
Dat vind ik nou ook enorm raar bij europese wedstrijden fluit hij foutloos maar bij Turkse wedstrijden maakt hij altijd fouten... It's a bit fishy.
pi_115489523
quote:
1s.gif Op zondag 12 augustus 2012 23:06 schreef xminator het volgende:

[..]

Dat vind ik nou ook enorm raar bij europese wedstrijden fluit hij foutloos maar bij Turkse wedstrijden maakt hij altijd fouten... It's a bit fishy.
Ik geef toe ik kijk door een gekleurde bril, maar dit is nu in 5 jaar de derde beker die hij aan GS "geeft".

Hij fluit tijdens GS-FB wedstrijden altijd heel vaag en probeert altijd balans te houden tussen de twee teams. Als één team harder speelt moet je alleen diegenen bestraffen die het doen. Als je GS rood geeft, moet je niet 5 minuten later GS een pingel geven om het goed te maken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')