SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:02 schreef Bilge het volgende:
Vinden jullie Sercan Sararer Turks genoeg om voor het nationale elftal uit te komen? Ik vind het een twijfelgeval.
Waarom niet? We kunnen hem goed gebruiken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En wat mij betreft blijft de naam van het topic ongewijzigd. In grote lijnen gaat het namelijk nog steeds over de hoogste Turkse divisie (nu wat minder omdat de competitie afgelopen is). Als je het 'Turkse sport' noemt, heeft het niets meer in dit subforum te zoeken.
En dat is dus de enige reden; Turkije heeft er baat bij. En hij ook.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:13 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Waarom niet? We kunnen hem goed gebruiken.
x2. 'Mehmet' Aurelio had ik er ook liever niet in gezien. (overigens zou ik helemaal niets tegen een Turks sprekende, in Turkije geboren en getogen neger hebben)quote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:19 schreef zarGon het volgende:
Als ik eerlijk ben - en dit zal val kortzichtig bevonden worden - vind ik van niet. Geen enkele binding met Turkije, behalve zijn Turkse vader. Spreekt daarnaast ook geen woordje Turks. Ik ben van mening dat je op z'n minst een binding met het land moet hebben eer je voor dat land uitkomt. (Allemaal aannames trouwens.)
Bursaspor staat momenteel 5-0 voor, Eskişehirspor staat 2-0 achter.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 07:26 schreef zarGon het volgende:
Derde voorronde Europa League (2 augustus):
[ afbeelding ] KuPS Kuopio 1 - 0 Bursaspor [ afbeelding ]
[ afbeelding ] Eskişehirspor 1 - 1 Marseille [ afbeelding ]
Returns op 9 augustus.
Daarnaast:quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:28 schreef zarGon het volgende:
Bursaspor speelt de Europa League play-off tegen FC Twente.
Heb toen al die Schotten daar ook gezien. Allemaal in blauwe shirtjes bij Adalar en Koprubasi :pquote:Op donderdag 19 juli 2012 14:19 schreef xminator het volgende:
Vanavond ga ik naar Eskisehirspor - saint johnstone. Na 37 jaar spelen ze weer europees. Sfeer in de stad is super. Ook zijn er veel schotten aanwezig en verloopt het heel vriendelijk.
Es es ki ki eski eski es!
Kayt.quote:Op zondag 3 juni 2012 23:24 schreef Weissman het volgende:
Ik vraag me af hoe die Turken Kuyt gaan uitspreken![]()
Gs was met 13 man. Je bent de scheidsrechters vergeten. 2 doelpunten dankzij hun ontvangen.quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:15 schreef Bilge het volgende:
Zelfs met 10 man wint Galatasaray van de 12 FB-ers.
Dat vind ik nou ook enorm raar bij europese wedstrijden fluit hij foutloos maar bij Turkse wedstrijden maakt hij altijd fouten... It's a bit fishy.quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:41 schreef Bilge het volgende:
In Europa fluit Cakir wel heel goed, misschien raakt hij overweldigd door de ambiance in Turkse stadia?
Ik geef toe ik kijk door een gekleurde bril, maar dit is nu in 5 jaar de derde beker die hij aan GS "geeft".quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:06 schreef xminator het volgende:
[..]
Dat vind ik nou ook enorm raar bij europese wedstrijden fluit hij foutloos maar bij Turkse wedstrijden maakt hij altijd fouten... It's a bit fishy.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |