abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_112429849
quote:
1s.gif Op maandag 4 juni 2012 15:46 schreef zarGon het volgende:
Gedraag je tegenover elkaar man. Onnodig kinderlijk gedrag. Damn. En kappen met dat 'NKFVAS', is gewoon ordinair gescheld waar je niets mee bereikt.

Het is gewoon irritant om het telkens tegen te komen; ga met argumenten de discussie aan. Doe in ieder geval niet denigrerend naar elkaar toe.

Aniron, tof dat je op een volwassen manier post.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_112430307
quote:
10s.gif Op maandag 4 juni 2012 16:32 schreef Weissman het volgende:

[..]

SPOILER
SPOILER
Dit werkt alleen maar in je nadeel. Dat je het weet.
pi_112432937
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 16:22 schreef Weissman het volgende:

[..]

Ik zou best met je kunnen discussiëren; maar als je elk argument begint met ''febe is onschuldig omdat'' dan zie ik het nut ook er niet van in.
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 16:23 schreef Weissman het volgende:

[..]

De turkse competitie is niks meer waard; als voetballand zijn we niet meer waard dan een China of Singapore.

Dus zie het nut er niet van in om er inhoudelijk op te reageren; vooral niet tegen iemand die waarvan het redenatie vermogen niet veel beter is dan: ''wij van WC-eend...''
Alsnog zijn er geen bewijzen en veroordelingen. Aniron heeft trouwens uitgebreid gepost, waarin hij het één en ander heeft uitgelegd. Aan de ene kant heb je dat en aan de andere kant iemand die maar al te graag NKFVAS post. Je verliest daarmee automatisch, zonder dat de inhoud überhaupt aan bod komt.

Ik las even terug:
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 16:03 schreef Aniron het volgende:
Ik vind het trouwens ook weer erg mooi om te zien dat de GS supporters hier altijd maar één of twee woorden posten. Iets onderbouwen zit er niet bij.

Probeer eens te onderbouwen waarom 6 wedstrijden te weinig is. Was er geen provocatie? Zijn er spelers betrokken geraakt?

(...)

"Fenerbahçe büyüklüğü ne şampiyonluk büyüklüğü, ne kupa büyüklüğüdür. Onun büyüklüğü başka bir büyüklüktür işte, adı konamaz"

Islam Cupi

quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 16:05 schreef Aniron het volgende:

[..]

Kom nou toch eens met argumenten en onderbouwde posts of kritiek in plaats van op de man spelen. Probeer het eens uit voordat je met dit soort opmerkingen komt. Erg jammer weer ...
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 16:04 schreef Weissman het volgende:
Eziktiniz, eziksiniz, ezik kalacaksiniz.
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 16:09 schreef Weissman het volgende:

[..]

:') waarom zou ik nogmaals jou moeten overtuigen over een partij die al schuldig is bevonden ?
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 16:12 schreef Aniron het volgende:

[..]

Heb je het nu over de straffen van PFDK of iets anders?

JIj vindt dat 6 wedstrijden te weinig zijn toch? Ik wil dan graag weten waarom jij het te weinig vindt. Hoeveel wedstrijden straf hadden ze moeten krijgen en waarom? Vind jij dat er geen provocatie was van de politie? Denk jij nog steeds dat het gericht was tegen Galatasaray?

Ik probeerde een serieus gesprek aan te gaan om te discusseren op een forum. Sorry dat ik jou heb overschat.
Hij gaat de discussie op een beschaafde manier met je aan en stelt inhoudelijke vragen aan je.

En bovenop alles, je blijft doorgaan met uitlokken. Hij staat inhoudelijk sterk, je ontwijkt immers de discussie. Hij scheldt niet, jij wel en alleen dat al zorgt ervoor dat ik hem serieuzer neem dan jij.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-06-2012 17:42:50 ]
pi_112433131
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 16:06 schreef Aniron het volgende:

[..]

Bedankt en natuurlijk geen probleem! Ik vind het gewoon jammer dat we hier niet op een beetje fatsoenlijk niveau kunnen discusseren over wat er nu allemaal gebeurt in Turkije wat betreft voetbal.

Hele gebeuren omtrent Fenerbahce, maar ook Trabzonspor. Besiktas, Bursaspor en enkele andere clubs die opeens uit de Europa League worden gegooid. TFF die niks durft en alles maar blijft uitstellen. Zoveel punten waar we leuke inhoudelijke discussies over kunnen voeren, maar het heeft blijkbaar geen zin.

Natuurlijk zijn er altijd een paar die het wel kunne en daarvoor ook mijn dank :)
Wat kan de TFF beter doen volgens jou dan? Ik bedoel, als ze achter de teams staan kan dat later gevolgen hebben wanneer blijkt dat er wat mis is? Ik neem aan dat ze het ergste proberen te voorkomen door te luisteren naar de UEFA. De TFF heeft al sinds het begin geen controle over de situatie. En ik denk zo dat ze het proberen uit te zitten zonder echt stappen te ondernemen.
pi_112433498
Vinden jullie het trouwens goed als de TT van het volgende deel gewijzigd wordt naar 'Turks voetbal' of 'Voetbal in Turkije' of 'Turkse competities'? Desnoods doen jullie een suggestie.

Het gaat in dit topic niet altijd over de Süper Lig en aangezien ik óók Boluspor support die in de eerste divisie speelt, zullen mijn posts daar ook over gaan. Wel zo handig als de titel veeldekkend is.
pi_112435134
quote:
1s.gif Op maandag 4 juni 2012 16:41 schreef zarGon het volgende:

[..]

Dit werkt alleen maar in je nadeel. Dat je het weet.
Cokta sikimdeydi :')
pi_112435296
En zarGon weet je zeker dat je niet voor febe bent ?
pi_112435390
quote:
14s.gif Op maandag 4 juni 2012 17:56 schreef zarGon het volgende:
Vinden jullie het trouwens goed als de TT van het volgende deel gewijzigd wordt naar 'Turks voetbal' of 'Voetbal in Turkije' of 'Turkse competities'? Desnoods doen jullie een suggestie.

Het gaat in dit topic niet altijd over de Süper Lig en aangezien ik óók Boluspor support die in de eerste divisie speelt, zullen mijn posts daar ook over gaan. Wel zo handig als de titel veeldekkend is.
Steek heel die competitie maar in je reet *O* serieus man :')

*stop volgen klikt*
pi_112435702
Morgen om 20:00 speelt Turkije tegen Oekraïne. *O*.

Ik zie nu trouwens dat Turkije op de FIFA/Coca Cola World Ranking flink is gedaald vergeleken met de laatste keer dat ik die lijst heb gezien. Ik ben niet zo van de lijsten, maar het is wel een goede indicatie. We staan momenteel 33ste. Blijkbaar doen we het weer iets beter, Turkije stond op de 42ste plek. Hm.

quote:
Emulating their highest ever position, 5th place in June 2004, may be a long way off, but it remains the standard they aspire to.
:o.

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 04-06-2012 18:55:14 ]
pi_112436494
Turks sport topic ipv voetbal alleen lijkt mij geschikter. Gezien we ook in andere takken van sport participeren. Alleen jammer dat dit topic in het subforum voetbal zit.
pi_112436780
Dat wordt dan wel heel druk denk ik. :D. Basketbal en voetbal leven het meest onder de Turken en daarnaast is er ook nog volleybal. Wordt dat dan dus niet te druk en rommelig?

In de Turken op FOK!-reeks hebben we nooit veel gepost over de andere sporten. Kan dus desnoods stiekem in dit topic.

Of we laten het zo, kan ook. :').

[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 04-06-2012 19:19:19 ]
pi_112436994
Ik bedoel als er al over boluspor gepraat gaat worden ( :') ). Qua prestaties gaat het wel goed, onlangs won Fenerbahçe de CL van volleybal. Fenerbahçe, Besiktas en Efes doen mee aan EuroLeague (hoogste europese competitie van basketbal). Gs won onlangs gehandicapten basketbal geloof ik in europa?
pi_112437410
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 19:20 schreef xminator het volgende:
Ik bedoel als er al over boluspor gepraat gaat worden ( :') ). Qua prestaties gaat het wel goed, onlangs won Fenerbahçe de CL van volleybal. Fenerbahçe, Besiktas en Efes doen mee aan EuroLeague (hoogste europese competitie van basketbal). Gs won onlangs gehandicapten basketbal geloof ik in europa?
Oi, niet zo verheven voelen. :D. Naast een Bolu-liefhebber is er ook een Samsun-liefhebber. :6. Maar dat is dus dezelfde sport; voetbal. Eredivisie of eerste divisie, kan makkelijk in hetzelfde topic. Basketbal en volleybal zijn dan weer net iets te anders. :P.

Wanneer beginnen de Europese toernooien bij basketbal eigenlijk?
pi_112437712
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 19:28 schreef zarGon het volgende:

[..]

Oi, niet zo verheven voelen. :D. Naast een Bolu-liefhebber is er ook een Samsun-liefhebber. :6. Maar dat is dus dezelfde sport; voetbal. Eredivisie of eerste divisie, kan makkelijk in hetzelfde topic. Basketbal en volleybal zijn dan weer net iets te anders. :P.

Wanneer beginnen de Europese toernooien bij basketbal eigenlijk?
Nja zijn wel andere takken van sport, maar echt veel 'inhoudelijk' gezien wordt er niet over voetbal gepraat imo. Volgens mij ligt start- en einddata van basketbal redelijk gelijk met voetbal.
pi_112438007
Turkse Sport is op zich wel een leuk idee. Is er misschien ook meteen wat meer actie :D

Om terug te komen op wat TFF beter kan doen ...

Er is net bekend geworden dat tahkim de straffen van de PFDK heeft overgenomen. Dit houdt dus in dat volgens TFF Ilhan Eksioglu en Sekip Mosturoglu (beide van Fenerbahce) schuldig zijn aan poging tot omkoping. Echter hebben ze bij hun beslissing geen enkele vorm van uitleg of bewijs geleverd.

Ik vind niet dat je kan zeggen dat I. Eksioglu en S. Mosturoglu schuldig zijn, terwijl je ook zegt dat A. Yildirim en Fenerbahce onschuldig zijn. Als ze iets hebben gedaan (wat ik nog steeds betwijfel) dan zou je Fenerbahce ook moeten straffen d.m.v. puntenaftrek of degradatie. Waarom doen ze dit dan niet?

Het is duidelijk dat ik zelf vind dat Fenerbahce onschuldig is en dat zal ik blijven herhalen totdat iemand met harde bewijzen kan komen. Dat dit al 11 maanden niet gebeurd is is voor mij al een teken dat er eigenlijk niet zoveel aan de hand is.

Daarnaast verdenk ik Trabzonspor wel van enige omkoping, maar ook zij zijn onschuldig totdat iemand het kan bewijzen. Echter zijn er wel 2 voorzitters (Sivasspor en Manisaspor) en voetballers (o.a. Mehmet Yildiz) die tijdens de rechtzaak hebben gezegd dat Trabzonspor aan het proberen was om uitslagen te beïnvloeden.

Als laatst nog over A. Yildirim. Die gast zit al 11 maanden vast, zonder bewijs. Ik denk ook niet dat er nog bewijs gaat komen. Als je iemand 11 maanden vast hebt gehouden kan je als rechter in Turkije gewoon niet meer een stapje terug zetten en hem vrijlaten. Hij zal waarschijnlijk veroordeeld worden met een korte straf en daarna weer vrijgelaten worden, omdat hij al bijna een jaar zit.

Enige hoop wat ik nog heb voor hem is dat de speciale rechtbanken (OYM) waar hij nu veroordeeld wordt straks niet meer bestaan en hij misschien nog een eerlijk proces kan krijgen bij een normale rechtbank. De OYM's zijn bedoeld voor terroristen en mensen die een coupe willen plegen. Waarom een omkoopschandaalproces daar wordt doorlopen heb ik niet begrepen en zal ik ook nooit begrijpen.
pi_112488694
Indien Fener schuldig was hadden ze Fenerbahce meteen moeten laten degraderen, eerst één seizoen verkloten door niet naar CL te versturen en straks weer een seizoen verkloten door hun onkunde.

Fenerbahce bestuur had gewoon moeten zeggen degradeer ons. Maar dat wilden die eikels van tff natuurlijk niet. Geen Fenerbahce in de competitie = alle clubs gaan neer want veel minder geld gaan ze ontvangen.
pi_112490459
Turkije - Oekraïne
http://www.trgoals.tv/
pi_112491536
1-0 voor Turkije. *O*
pi_112492480
Sneaky elleboog van Egemen Korkmaz. O-)
pi_112494944
Turken die het veld weer oprennen. |:( |:( |:(
pi_112495046
Mustafa Pektemek, 2-0 *O*
pi_112495047
GOOOOOOOLLLL!!!

0-2. *O*.
pi_112495229
De lat. :o.
pi_112495246
Who de fuck is Ronaldo wij hebben Altintop. oO<
pi_112496617
De laatste 15 minuten kwamen we een paar geer goed weg, maar al met al weer gedomineerd en gewonnen met een heleboel jonge nieuwkomers. Ik ben echt benieuwd naar de kwalificatiewedstrijd tegen Nederland.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')