quote:Op maandag 4 juni 2012 15:46 schreef zarGon het volgende:
Gedraag je tegenover elkaar man. Onnodig kinderlijk gedrag. Damn. En kappen met dat 'NKFVAS', is gewoon ordinair gescheld waar je niets mee bereikt.
Het is gewoon irritant om het telkens tegen te komen; ga met argumenten de discussie aan. Doe in ieder geval niet denigrerend naar elkaar toe.
Aniron, tof dat je op een volwassen manier post.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 4 juni 2012 16:32 schreef Weissman het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit werkt alleen maar in je nadeel. Dat je het weet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 4 juni 2012 16:22 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik zou best met je kunnen discussiëren; maar als je elk argument begint met ''febe is onschuldig omdat'' dan zie ik het nut ook er niet van in.
Alsnog zijn er geen bewijzen en veroordelingen. Aniron heeft trouwens uitgebreid gepost, waarin hij het één en ander heeft uitgelegd. Aan de ene kant heb je dat en aan de andere kant iemand die maar al te graag NKFVAS post. Je verliest daarmee automatisch, zonder dat de inhoud überhaupt aan bod komt.quote:Op maandag 4 juni 2012 16:23 schreef Weissman het volgende:
[..]
De turkse competitie is niks meer waard; als voetballand zijn we niet meer waard dan een China of Singapore.
Dus zie het nut er niet van in om er inhoudelijk op te reageren; vooral niet tegen iemand die waarvan het redenatie vermogen niet veel beter is dan: ''wij van WC-eend...''
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:03 schreef Aniron het volgende:
Ik vind het trouwens ook weer erg mooi om te zien dat de GS supporters hier altijd maar één of twee woorden posten. Iets onderbouwen zit er niet bij.
Probeer eens te onderbouwen waarom 6 wedstrijden te weinig is. Was er geen provocatie? Zijn er spelers betrokken geraakt?
(...)
"Fenerbahçe büyüklüğü ne şampiyonluk büyüklüğü, ne kupa büyüklüğüdür. Onun büyüklüğü başka bir büyüklüktür işte, adı konamaz"
Islam Cupi
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:05 schreef Aniron het volgende:
[..]
Kom nou toch eens met argumenten en onderbouwde posts of kritiek in plaats van op de man spelen. Probeer het eens uit voordat je met dit soort opmerkingen komt. Erg jammer weer ...
quote:
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:09 schreef Weissman het volgende:
[..]waarom zou ik nogmaals jou moeten overtuigen over een partij die al schuldig is bevonden ?
Hij gaat de discussie op een beschaafde manier met je aan en stelt inhoudelijke vragen aan je.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:12 schreef Aniron het volgende:
[..]
Heb je het nu over de straffen van PFDK of iets anders?
JIj vindt dat 6 wedstrijden te weinig zijn toch? Ik wil dan graag weten waarom jij het te weinig vindt. Hoeveel wedstrijden straf hadden ze moeten krijgen en waarom? Vind jij dat er geen provocatie was van de politie? Denk jij nog steeds dat het gericht was tegen Galatasaray?
Ik probeerde een serieus gesprek aan te gaan om te discusseren op een forum. Sorry dat ik jou heb overschat.
Wat kan de TFF beter doen volgens jou dan? Ik bedoel, als ze achter de teams staan kan dat later gevolgen hebben wanneer blijkt dat er wat mis is? Ik neem aan dat ze het ergste proberen te voorkomen door te luisteren naar de UEFA. De TFF heeft al sinds het begin geen controle over de situatie. En ik denk zo dat ze het proberen uit te zitten zonder echt stappen te ondernemen.quote:Op maandag 4 juni 2012 16:06 schreef Aniron het volgende:
[..]
Bedankt en natuurlijk geen probleem! Ik vind het gewoon jammer dat we hier niet op een beetje fatsoenlijk niveau kunnen discusseren over wat er nu allemaal gebeurt in Turkije wat betreft voetbal.
Hele gebeuren omtrent Fenerbahce, maar ook Trabzonspor. Besiktas, Bursaspor en enkele andere clubs die opeens uit de Europa League worden gegooid. TFF die niks durft en alles maar blijft uitstellen. Zoveel punten waar we leuke inhoudelijke discussies over kunnen voeren, maar het heeft blijkbaar geen zin.
Natuurlijk zijn er altijd een paar die het wel kunne en daarvoor ook mijn dank
Cokta sikimdeydiquote:Op maandag 4 juni 2012 16:41 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dit werkt alleen maar in je nadeel. Dat je het weet.
Steek heel die competitie maar in je reetquote:Op maandag 4 juni 2012 17:56 schreef zarGon het volgende:
Vinden jullie het trouwens goed als de TT van het volgende deel gewijzigd wordt naar 'Turks voetbal' of 'Voetbal in Turkije' of 'Turkse competities'? Desnoods doen jullie een suggestie.
Het gaat in dit topic niet altijd over de Süper Lig en aangezien ik óók Boluspor support die in de eerste divisie speelt, zullen mijn posts daar ook over gaan. Wel zo handig als de titel veeldekkend is.
quote:Emulating their highest ever position, 5th place in June 2004, may be a long way off, but it remains the standard they aspire to.
Oi, niet zo verheven voelen.quote:Op maandag 4 juni 2012 19:20 schreef xminator het volgende:
Ik bedoel als er al over boluspor gepraat gaat worden (). Qua prestaties gaat het wel goed, onlangs won Fenerbahçe de CL van volleybal. Fenerbahçe, Besiktas en Efes doen mee aan EuroLeague (hoogste europese competitie van basketbal). Gs won onlangs gehandicapten basketbal geloof ik in europa?
Nja zijn wel andere takken van sport, maar echt veel 'inhoudelijk' gezien wordt er niet over voetbal gepraat imo. Volgens mij ligt start- en einddata van basketbal redelijk gelijk met voetbal.quote:Op maandag 4 juni 2012 19:28 schreef zarGon het volgende:
[..]
Oi, niet zo verheven voelen.. Naast een Bolu-liefhebber is er ook een Samsun-liefhebber.
. Maar dat is dus dezelfde sport; voetbal. Eredivisie of eerste divisie, kan makkelijk in hetzelfde topic. Basketbal en volleybal zijn dan weer net iets te anders.
.
Wanneer beginnen de Europese toernooien bij basketbal eigenlijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |